Hotel Cervosa

• Goed: 7 - 8
  • Matig / voldoende: 5 - 7
  • Onvoldoende: 1 - 5

• Ligging t.o.v. pistes7

Al vele jaren komen wij ( gezin met 2 kinderen )met veel plezier elk jaar terug in dit prachtige hotel waar elk jaar weer gigantisch geïnvesteerd wordt aan o.a. renovering van de kamers of wel een uitbreiding in de al erg mooie en zeer uitgebreide wellness ruimtes.Het ontbijt maar vooral het diner is van een erg hoge kwaliteit met veel afwisseling in de gerechten. Het bedienend personeel is altijd erg vriendelijk en behulpzaam.

Wat wij erg prettig vinden is de ongedwongen familaire sfeer in dit hotel waardoor iedereen zich hier thuis voelt,dit kun je zeker niet van ieder 5 sterren hotel zeggen. De familie Westreicher beheren dit hotel ( en de cervosa alm ) met ziel en zaligheid en dit heeft een totale positieve uitwerking op dit prachtige hotel.

Wij hebben dit hotel zowel in de winter als ook in de zomer bezocht en in beide jaargetijden is het een feest om in Serfaus maar vooral in hotel Cervosa te verblijven.

Super hotel in Serfaus, Tirol

S. Hoynck van Papendrecht
29-9-2013
  • Ligging t.o.v. pistes6

Wij (gezin met 2 jongens van thans 14 en 19 jaar) komen al ruim 6 jaar 2 maal per jaar terug naar hotel Cervosa in Serfaus. Het is een prachtig hotel dat, ondanks de vijf sterren, toch erg gemütlich is. Het ontbijt en diner zijn elke dag een feest. Mooie en goed uitgeruste kamers en het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Er zijn veel vaste personeelsleden, dat is altijd een goed teken. Wat ons betreft kan er geen ander hotel in Serfaus aan Cervosa tippen!

• Ligging t.o.v. pistes6

Wij zijn hier eind januari geweest, een mooi hotel maar de prijs is veel te hoog voor hetgeen je ervan zou verwachten. Het wellness gedeelte is perfect het eten ook en de service is ook goed. Het hotel is erg onlogisch ingericht met veel trappen lopen, ondanks dat er een lift is loop je je helemaal schompes door het hotel. De goedkoopste kamer is te duur en het uitzicht valt tegen. Verder is Serfaus een gemoedelijk rustig dorpje

Oerdegelijk

René
29-2-2012
  • Ligging t.o.v. pistes6

Hotel Cervosa een vertrouwd adres sinds jaren. Goede keuken en lekker oubollig. Perfecte spa, maar oppassen dat de prijzen niet de pan uitreizen.

Aangenaam hotel.

J.Th.Meijers.
6-1-2012
  • Ligging t.o.v. pistes8

Gezellige sfeer, medewerkers alert en correct. Goed zwembad en goede wellness afdeling. Mooie ligging.

Prachtig hotel!

Anoniem
27-2-2011
  • Ligging t.o.v. pistes5

Het is een erg mooi hotel. Een groot binnenzwembad en veel andere wellnessfaciliteiten. Er is voor in de zomer ook een buitenzwembad. Het zwembad ligt wel ver van de piste af(wij waren er s'winters). Er is wel een metro, maar dat houdt niet in dat het hotel gunstig ligt. Als er geen skidepot en geen metro was, had het voor de ligging t.o.v. pistes misschien wel een 3 gekregen. Maar voor deze keer een 5. Eten is beter in Cervosa, zwemmen is beter in Schalber.

Niet 5 Sterren waardig!!!

Janssen
8-2-2011
  • Ligging t.o.v. pistes2

Wij vinden Cervosa absoluut GEEN 5 Sterren Hotel

Kamer is prima, Bijvullen bad/douchespullen 4 dagen NIet gedaan.

Skieruimte is oude troep en receptie balie echt niet 4 sterren waardig.

Veel buitenlands personeel die wel zeer vriendelijk zijn. Erge dure wijnen op de kaart.

In vergelijk met Schlosshotel Fiss is dit hotel helaas niet zijn geld waard.

hotel met uitstekende keuken

arie
7-5-2010
  • Ligging t.o.v. pistes7

Wij zijn eenpaar keer in hotel Cervosa geweest en de service is prima,zeer vriendelijk personeel,soms een beetje 'te',Prachtige ligging met schitterend uitzicht(wel z-zijde boeken)Jammer dat de kamers oudbollig zijn,zowel de junior-suite als doppel-komfort zimmer,vooral verouderde badkamers met zeer slechte douche-mogelijkheden.Laatste keer hadden we een J-suite met super klein balkon(1m-2m).Jammer,je verwacht van een 5 sterren hotel een mooie kamer/suite met ruim balkon.Zeker voor deze prijzen!!

Wilde er niet meer weg!

Inge
24-7-2009

Schitterend hotel met goede service. Weinig avondvertier in het hotel zelf en helaas waren we na 24 uur buitengesloten omdat het nachtpasje niet werkte. Na een uur buiten zijn we door een raam van een personeelskamer naar binnen geklommen. Voor de rest geen klachten hoor, vriendelijk personeel, mooie sauna, lekker eten.

Een aanrader!

Grietje
20-7-2009

Hotel Cervosa is ook een aanrader in de zomer! Prachtig hotel, vriendelijke medewerkers, heerlijke maaltijden en een prima uitvalsbasis voor tochten in de omgeving. Leuk is ook dat je in de zomer een gratis pas krijgt voor alle gondels in Serfaus en Fiss zodat je prachtige wandelingen op hoogte kunt maken en afdalen naar het dorp.

Oh ja, als je gaat stappen probeer dan wel even of de pas van je kamer op de deur van de nachtingang werkt, die van ons niet en dat was het enige minpuntje.

We hebben een aantal aanbieders voor Cervosa voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Cervosa in Serfaus, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Cervosa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Cervosa scoort een 8.4 uit 10 op basis van 22 reviews.