Hotel Castel

Wellness hotel, Kleine hotelsWeer vandaag15°-3°
8,5

• Ligging t.o.v. pistes6,5

We hebben een aantal aanbieders voor Castel voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Castel in het Nederlands

Heerlijk hotel

Anouk
19-12-2015
  • Ligging t.o.v. pistes8

Wij hebben genoten van ons verblijf in hotel Castel. Het hotel is wat hoger gelegen, rustige ligging en de metro halte op 5 minuten lopen. Tip: Ski's in depot bij lift.

Wij verbleven in de Viktoria Duo doppelzimmer. Schoon, ruim genoeg en voldoende kastruimte. Geen apart zitje, wel een bureautje en 2 stoelen. Het personeel is enorm vriendelijk. Ze doen er alles aan om je een ontspannen vakantie te laten hebben. Niks is teveel. Het ontbijt is uitgebreid en eieren worden op bestelling klaargemaakt en naar je tafel gebracht. Het avondeten is van hoge kwaliteit. Er is keuze uit 3 hoofdmenu's.

Het wellnessgedeelte is tevens goed verzorgd. Alles goed werkend en een mooie rustruimte. Enig nadeel vonden wij wel dat bij drukte de wellnessruimte zelf wat aan de krappe kant is. Wat ons betreft mogen er ook meer haken hangen om je badjes en handdoek kwijt te kunnen. Nu legde veel bezoekers hun handdoek en badjas op de bedden met als gevolg dat bedden onterecht bezet werden gehouden.

Prima hotel met vriendelijk personeel.

Tristan
20-1-2012
  • Ligging t.o.v. pistes5

Hotel Castel is een prima hotel met een verzorgde uitstraling en is niet al te groot.

De kamers hadden iets ruimer gekund, maar waren wel netjes schoon en voorzien een tv met BVN van prima bedden.

Het ontbijt was goed gevarieerd en voldoende, en het avondeten wordt echt aandacht aan besteed, absoluut niets te klagen.

Het hotel beschikt over een mooi welness gedeelte met een rustgedeelte voorzien van o.a. waterbedden !

Het ligt iets verder van de hoofdstraat verwijderd, dus het is wel even een klimmetje die je moet afleggen na een dagje skien, het is aan te bevelen je skispullen in het depot achter te laten, dat scheelt een hoop gesjouw .

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Castel in Serfaus, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Castel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.