Appartement Bonderosa Lodge

Appartement
Weer vandaag4°-8°
Appartement Bonderosa Lodge

• Ligging t.o.v. pistes9,0

We hebben een aantal aanbieders voor Bonderosa Lodge voor je op een rij gezet:

1 review over Appartement Bonderosa Lodge in het Nederlands

Heel fijn!

nicky
2-9-2014
  • Ligging t.o.v. pistes9
  • Ligging t.o.v. pistes9

Het appartement ligt buiten het centrum maar wel op loopafstand van de metro en bussen. Rustige ligging. In western stijl ingericht, echt super!! Hele fijne bedden en groot qua oppervlakte. Ook een groot balkon en genoeg plaats voor de kinderen om te spelen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Bonderosa Lodge in Serfaus, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Bonderosa Lodge zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.