Hotel Barolina

Prachtige rustig gelegen hotel

Johanita en André Pasmans
2-7-2011
  • Ligging t.o.v. pistes10

Prachtig en mooi hotel.De familie Kretzschmar(eigenaars) is zeer vriendelijk en behulpzaam. De ligging van het hotel is zeer mooi met uitzicht op de bergen en weiden. Het hotel ligt 5 minuten lopen van het centrum( via de st. Zeno brug.) en 5 min van de gondellift om de bergen in te gaan(die zijn gratis bij een verblijf in Serfaus). Hotel Bärolina is een aanrader. Wij komen volgend jaar weer terug.

zeer gemoedelijk: een echte aanrader!

Eric Haddink
27-3-2010
  • Ligging t.o.v. pistes8

We hadden geen hoge verwachting toen we er naar toe gingen, het was de goedkoopste last-minute aanbieding. Bij aankomst werden we zeer gastvrij ontvangen. De kamers zijn prima, de wellness is simpel, maar compleet en meer dan je van zo'n hotel mag verwachten. Het 4-gangen diner is prima, elke dag heerlijk gegeten. Het personeel is (ondanks einde seizoen) zeer klantvriendelijk en gastvrij. Het hotel ligt heerlijk rustig, iets buiten Serfaus in St. Zeno. Maar door de nieuwe brug over de rivier ben je lopend in 5 minuten in het centrum van Serfaus.

Kortom: een echte aanrader.

Geen *** waard.

Fam.Coolen
7-8-2009

Bediening zeer amaturistisch. Kamers verouderd. Eten erg pover en erg kleine porties. (Porties eerder voor kinderen). Vers koken kent men er blijkbaar niet.

Luidruchtig hotel, zeker in de vakantiemaanden, door de vele jonge kinderen, jonger dan 6 jaar.

Achteruitgang!!!

Cuypers
4-8-2009

Zijn hier voor de zevende keer geweest. Het hotel is nu een familiebedrijf. Dus geen

goed opgeleide serveersters meer, geen personeel voor onderhoud kamers, alles wordt door de familie uitgevoerd. Het koken wordt nu door de zoon gedaan, wat inhoudt dat de kwaliteit sterk is verminderd. Het opdienen door vader en dochter, die hier niet voor zijn opgeleid. Er zijn ook ontzettend veel jonge kinderen als gasten, wat dan inhoudt dat rust zoek is.

Jammer, de kwaliteit is er sterk op achteruit gegaan!

2008

Een echte topper!

Fam.Coolen
28-8-2008
  • Ligging t.o.v. pistes10

Reeds voor de zesde maal in de zomer op vakantie geweest. Eten door eigenares zelf bereid is zeer lekker en zeer divers. Een echt famiaal hotel. Zeer rustig gelegen, prachtig uitzicht. Voor mensen die niet goed te been zijn is dit wel een moeilijk bereikbaar hotel.

Vriendelijk personeel en prima ontbijt

Jan
14-4-2008
  • Ligging t.o.v. pistes8

Vriendelijk personeel en prima ontbijt. De kamers zijn echter behoorlijk gedateerd en niet echt sfeervol. Verder is de klim naar het hotel niet echt een aanrader op skischoenen. Ik kan me voorstellen dat dit hotel in de zomer wel een prima lokatie is. Voor ons is het echter geen optie voor de volgende wintersport.

• Ligging t.o.v. pistes8

wij hebben hier 5 dagen onze vakantie doorgebracht om de carnaval in het zuiden te ontvluchten. Om naar serfaus te rijden is geen probleem, maar dan moet je nog een stuk omhoog naar het hotel en dan moeten toch nog de kettingen om (lastig). Maar verder het eten, de vriendelijkheid en de service van het hotel is helemaal top. De kamers zijn een beetje antigedateerd, maar wel heel proper. De sauna en de stoomkabine zijn prima. Minpuntje is dat je tussen 18.30 uur en 19.15 uur aanwezig moet zijn voor het avondeten (dus weinig apres-ski).

Maar overall helemaal top, we gaan volgend jaar weer naar Barolina.

2007

Geweldige week gehad in dit hotel

Francien
8-9-2007
  • Ligging t.o.v. pistes10

Geweldige week gehad in dit hotel. Rustig gelegen, modern, schoon en vriendelijke eigenaars. Heerlijk eten en een mooi uitgangspunt voor wandelingen. Er waren maar 3 echtparen in deze week, desondanks was er een overvloedig ontbijtbuffet. Echt tip-top. Om terug te komen !!

• Ligging t.o.v. pistes10

Heel aangenaam rustig verblijf met prachtig zicht.

Men moet wel goed kunnen wandelen om het hotel te voet te bereiken er is vlakbij een sterke klim. Zeer vriendelijke uitbaatster en goede medearbeidsters. Ruime kamers en zeer verzorgd eten. Op alle vragen is men behulpzaam.

Komen hier reeds voor de 5de maal met familie en klein kind.

Gaan zeker terug. Serfaus en omgeving met Fiss, Ladis en Nuegg zijn grandioos, mooiste verblijfplaats ooit gezien in Oostenrijk.

• Ligging t.o.v. pistes9

Wij hebben hier na onze vakantie in Italië 2 nachten overnacht. Geweldig hotel, supervriendelijke mensen en zeker een aanrader. In de zomer mag je gratis gebruik maken van de liften en er zijn in de bergen ontzettend veel leuke dingen voor kinderen. Kortom, wij gaan nog een keertje terug !

We hebben een aantal aanbieders voor Barolina voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Barolina in Serfaus, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Barolina zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.