Appartement Angerhof

Meer appartementinfo

33 reviews over Appartement Angerhof

• 9Mignon Kroon18-02-2019

Super!

We hebben genoten! De gastheer en gastvrouw waren onwijs vriendelijk. Het appartement was groot en vooral ongelofelijk schoon :) De ligging is meer dan prima, 2 minuten van de metro en binnen 10 op de piste. Zeker een aanrader!

• 7Ligging t.o.v. pistes

• 10Rudi bussink05-02-2019

Megagaaf

Het verblijf was supper een top appartement met vriendelijke mensen. En een geweldig gebied voor iedere skiër wat en voor kinderen geweldig geregeld . Het gebied staat bekend om veel zon uren en Door de hoge ligging perfecte sneeuw. Echt een aanrader En de apreski was ook perfect. Gewoon een top plek

• 10Ligging t.o.v. pistes

• 9A Hendriks09-01-2019

Perfecte accomodatie in een prachtige omgeving

Superschoon appartement op 50 meter afstand van de metro die je binnen 3 minuten naar de skiliften brengt

• 2018
    9Rien en Bep van lee22-08-2018

Geweldig

Een super apartement nummer 10 geen balkon maar een heerlijke tuin voor ons zelf geweldige gastvrouw en gastheer die altijd voor je klaarstaan

• 10Familie Mertens19-08-2018

Fantastische vakantie achter de rug!

Een mooi en ruim appartement. Super leuke tuin voor de kids. Gastheer en gastvrouw waren super vriendelijk! We komen zeker eens terug :-)!

• 2017
    9Fam Hendriks16-11-2017

Prachtig appartement, mooie lokatie, kortom super.

We komen nu al voor de 3e keer terug naar Angerhof voor een wintersportvakantie. de ontvangst is zeer vriendelijk en we hebben iedere keer een superschoon appartement. Ligging is vlakbij de metro en de bakkerij ligt onder het appartement. Het is zeker niet het goedkoopste onderkomen maar de prijs kwaliteit verhouding is prima. We gaan de komende wintersport weer terug naar Angerhof.

• 10Saskia15-11-2017

Angerhof is thuiskomen!

Wij zijn voor de vierde keer naar Angerhof geweest. Over het algemeen vinden we het fijn om nieuwe gebieden te ontdekken, om voor verrassingen te staan, maar Angerhof is vertrouwd en Serfaus (en omgeving) blijft verrassen. Wat een heerlijke appartementen en wat een fijne mensen zijn de eigenaren Thomas en Martina! De ligging in het dorp is prima, de bakker beneden heeft heerlijk brood en met de "metro" ben je zo bij de kabelbaan of wandelbus. De appartementen zijn schoon, ruim en licht. We hebben geen kinderen meer die mee op vakantie gaan, maar voor een gezin met jonge kinderen is het ook een geweldige plek.Een ruime tuin met speeltoestellen. Doordat de tuin zo groot is kan je er ook op een lekker rustig plekje gaan zitten. In Serfaus en Fiss is enorm veel voor (jonge) kinderen te doen. Wandelaars en mountainbikers kunnen ook hun hart hier ophalen. Bij een verblijf in de zomer in Angerhof zit (net als bij de meeste accommodaties in Fiss, Serfaus en Ladis) een kaart inbegrepen waarmee je gebruik kunt maken van de kabelbanen, wandelbus, begeleide wandelingen, kinderprogramma's en het zwembad. Ik zou zeggen: een hele fijne tijd in Angerhof!

• Oude reviews

9Fam. Brekelmans17-09-2016

Mooi en schoon appartement

Wij hadden appartement B1 op de begane grond. Keurig appartement voor 2 personen , woonkamer met keuken , slaapkamer en badkamer. Alles was zeer schoon en de eigenaren waren erg behulpzaam. Konden vanwege het mooie weer ook gebruik maken van de ligbedden in de tuin.

Een groot voordeel is dat je de sommercard er gratis bij krijgt zodat je de auto eigenlijk helemaal niet nodig hebt.

1x naar Zwitserland geweest en met de trein (bernina express ) gegaan, zeer de moeite waard.

Voor de rest alleen maar positief

• 10Roelie Fühler27-08-2016

Een geweldig appartementen complex

Geen enkel negatief iets hierover te vertellen. Het was een fantastische vakantie voor ons. Daarom willen we de Familie Purtscher bedanken voor hun hartelijke ontvangst en goede zorgen.

• 8Fam Kuhn01-08-2016

Prachtig Appartement met vriendelijke eigenaar

Wij zaten met 4 volw. en 1 kind en een 3 kamer appartement. Bij binnenkomst gelijk vriendelijk verwelkomd door mevrouw Purtscher. Appartement is schoon, ruim en alles in aanwezig. Bakker zit onder het appartement ideaal! De dorfbahn zat op 50 meter lopen . Zo was je binnen 5a10 min bij de liften. Gelijk weer geboekt voor 2017. Helaas ook weer moeten annuleren ivm een zwangerschap. Maar we komen in 2018 zeker weer terug!

1 tip over Appartement Angerhof

• Saskia Mensink, 10-09-2012

Wij hebben een geweldige dagexcursie gemaakt naar Stilfserjoch (heel hoog met haarspeldbochten!) en Tirano in Italië. Vanaf Tirano hebben we een treinrit met de Bernina Express naar Pontresina in Zwitserland gemaakt. Je rijdt dan door een schitterend gletsjergebied met bergen tot 4000 meter hoog! Van Pontresina reden we met de taxibus met een tussenstop in het mooie dorp Scuol terug naar Serfaus. Een onvergetelijke dag! Informatie over deze excursie bij de heer Purtscher, eigenaar van Angerhof.

1 vraag over Appartement Angerhof

• Beppie de , 27-12-2017

Was

Is er een mogelijkheid om een wasjes tedoen en drogen in appartement angerhof

Appartement info

• Aantal personen5 tot 6