Hotel Amadeus Micheluzzi

Weer vandaag10°-1°
Hotel Amadeus Micheluzzi
7,8

• Ligging t.o.v. pistes7,7

We hebben een aantal aanbieders voor Amadeus Micheluzzi voor je op een rij gezet:

51 reviews over Hotel Amadeus Micheluzzi in het Nederlands

Avondeten inderdaad beneden alle peil !

Patrick
21-3-2018
  • Ligging t.o.v. pistes7

Kamer en zwembad zijn OK. Het ontbijt is OK. Maar het 5 gangendiner is inderdaad beneden alle peil : niet superverse slaatjes, flauw soepje, zeer minimum voorgerechtje en een hoofdgerecht met zeer simpele ingrediënten en slecht bereid zeer klein stukje vlees of vis : kan absoluut de vergelijking met andere 4 sterren hotels in Oostenrijk niet aan !

Geen aan te raden hotel en te duur voor de “4” sterren !

Redelijk hotel

Lisa
15-7-2017
  • Ligging t.o.v. pistes7

Hotel stinkt naar sigarettenrook, eten was ronduit vies en duurde urenlang. Kamers prima, schoon.

Ongastvrij, ongezellig, ongeinterresseerd

Sabine
25-2-2017
  • Ligging t.o.v. pistes7

Gedateerde maar zeer ruime kamers met mooi balkon, verlichting ongezellig, zeer schoon. Heerlijke wellness en zwembad. Ontvangst bij receptie zeer ongeinteresseerd. Bediening in restaurant heel aardig maar duidelijk niet opgeleid, ze doen maar wat, spreken geen duits of engels. Slechte organisatie: twee dames brengen de hele avond steeds samen twee bordjes eten. Eindeloos wachten op eten.Eten is zeer slecht, wiener schnitsel een belediging voor Oostenrijk: klein droog taai bijna zwart gebakken lapje vlees. Alles veel te zout, smakeloos, fantasieloos. Opgewarmde droge kaiserschmarren. Saladebuffet saai en zonder de heerlijke oostenrijkse salades, Veel te kleine porties na een hele dag skien. Vieze rooklucht in lobby en in trappenhuis door rokende eigenaar. Eigenaar vreemde man die heel onaardig tegen z'n personeel is in bijzijn van gasten. Komt intimiderend over.

Na mijn eerdere ervaringen in Oostenrijk een hele grote teleurstelling. Positieve beoordelingen in Zoover onbegrijpelijk. Nooit meer!!

heel goed

Callaert
7-1-2017
  • Ligging t.o.v. pistes9

Goede prijs/kwaliteit en heel goede ligging

Mooi gelegen. Prima hotel.

Kurvers
17-9-2016

Prachtige omgeving. Prima hotel

Lunch te sober. Rest goed

Superverlof! Komen zeker nog eens terug!

Familie uit België
9-9-2016
  • Ligging t.o.v. pistes8

Geboekt via touroperator voor 5-koppig gezin met kinderen onder de 7 jaar. Heel leuk verblijf gehad. alles was tip top in orde. Ruime 2in1 kamer met ruim terras. Zwembad groot genoeg en ideaal voor onze waterratten. Ontbijt en avondeten erg verzorgd voor elk wat wils en kwalitatief. Vriendelijk personeel en heel behulpzaam. 's middags taart en doorlopend drank beschikbaar. Echt genoten! Zomerkaart vr de bergbahnen een echte aanrader. we moesten onze auto niet nemen om te verplaatsen. Elke dag de bergen in en wandelen, spelen, heel leuke dingen te doen voor jong en oud. Als je nog niet verliefd was op oostenrijk wordt je het hier wel! Topvakantie!

Alles klopt hier!

Fam. Nieman
19-8-2016
  • Ligging t.o.v. pistes9

We hebben, samen met onze kinderen (6+16), genoten van een heerlijke zomervakantie in Hotel Amadeus Micheluzzi in Serfaus.

Mooie omgeving.

Veel gebruik gemaakt van de super-zomerkaart (toegang tot de bergbanen en alle speel/pret/natuur-parken in de omgeving).

Prima service. Niets is teveel.

Mooie, ruime, schone kamer.

Goed eten (keuzemenu, 5 gangen, met uitzondering van de grillavond in de 14 dagen dat we er waren geen dag hetzelfde menu).

Vriendelijk en bekwaam personeel.

Kortom: een top vakantie, in een top hotel! Prima prijs-kwaliteit verhouding!

Mooie kamers maar slecht eten !

Vlaamse gast
10-7-2016
  • Ligging t.o.v. pistes5

Te weinig eten , alle dagen bouillonsoep , flauwe saladbar . Hoofgerecht te weinig vlees bv, 4 kleine stukjes kalkoen van 1cm groot . Of 3 stukjes stoofvlees . Desserten waren ook niet smakelijk.

Wij hadden All in maar de lunch was helemaal om te schreeuwen enkel soep en dan nog zonder brood na een fikse wandeling red je het daar niet mee ! S'avonds rond 22 u keek de dronken uitbater ons echt uit de bar . Gezellig blijven hangen is daar niet aan de orde en buit zijn personeel dan nog uit terwijl die mensen hun werk echt super deden .

Mooi modern hotel met mooie schone kamers.

bejaard echtpaar
2-7-2016
  • Ligging t.o.v. pistes9

Goede verzorging. Diners, minder afwisseling en met minder finesse klaar gemaakt. Lunchpakket € 9, =, je kunt beter en goedkoper verzorgd broodje in het dorp kopen. 's - avonds niemand in de hotelbar voor bediening, drank zelf halen.

Meerdere kerenin dit hotel geweest, is de afgelopen jaren minder geworden.

5 gangen diner een feestje...een echt verwenhotel

Froukje buren
6-2-2016
  • Ligging t.o.v. pistes10

Alles top !

Super schoon en netjes hotel. Sauna heerlijk drankjes staan klaar .

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Amadeus Micheluzzi in Serfaus, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Amadeus Micheluzzi zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.