Appartement Alt-Serfaus

Meer appartement info

10 reviews over Appartement Alt-Serfaus

• 9Scott02-12-2013

Zeker een aanrader.

Geweldige vakantie gehad. De ligging van het huis is centraal tussen de supermarkt, bakker, gondel dus je bent overal snel bij. Ook al ligt het huis op de weg naar de piste hebben wij nooit overlast van mensen gehad. Een gezellig ontvangst en behulpzaam personeel. Kortom, wij komen hier met plezier terug.

Gereisd met partner in januari 2013

• 10leemans26-02-2012

februari 2012

Wij komen al 6 jaar in alt seraufs en dat wil toch wat zeggen. We worden altijd hartelijk ontvangen door de eigenaresse en er is een plaatsje gereserveerd voor de auto. Ligging is perfect , direct bij de bakker , gondel en supermarkt. Kamers zien er altijd netjes uit en ruimte genoeg. Handdoeken worden optijd verwisseld. Restaurant zit iedere avond volgeboekt dus dat zegt genoeg. Prijs is wat aan de hoge kant. Als het aan ons ligt komen wij hier volgend jaar weer.

• 10Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met jonge kinderen in februari 2012

• 8leontinekluit07-02-2012

Ruim, verzorgd, prima ligging

Prima appartement met voldoende ruimte voor 8 volwassenen. We verbleven hier 1 week voor een ski-vakantie. De supermarkt & bakker zitten tegenover het appartement. Pal ernaast zit een pizzeria. Het complex zelf heeft een ook een restaurant (matige kwaliteit) & bar (apres-ski). Super gelegen t.o.v. de skilift. Minpunten; vrij sfeerloos appartement, klein balkon. Restaurant in het complex is vrij aan de prijs & biedt niet de kwaliteit die ik van Oostenrijk gewend ben.

Gereisd met vrienden in januari 2012

• 8Ton05-01-2011

Ruimte en rust

Iets van de Dorfstrasse gelegen appartementencomplex met fraai uitzicht op de voetgangersbrug over de diepgelegen rivier. Ons appartement telde 3 slaapkamers, alle uitgerust met LCD TV en goede bedden. Verder twee badkamers, twee toiletten en een royale woonkamer met balkon. Voor wintersport ideaal toegerust, op loopafstand van het centrum en van het Talstation. Eigenaresse komt wat stug over, maar regelt wel snel anti-allergie beddegoed (niet standaard aanwezig, geleend bij de buren). Handdoekwissel 2x per week, maar in de sauna kunnen dagelijks handdoeken gebruikt/gewisseld worden.

• 8Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met oudere kinderen in december 2010

• 7John Vierman19-02-2008

De algemene indruk is goed. De bediening absoluut niet. De eigenaar(esse)zeer nors an absoluut niet vriendelijk. Voldoende ruimte aanwezig. Defecte keukenapparatuur met veel pijn en moeite kunnen laten vervangen. Eén maal geprobeerd maar niet weer.

• 6Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met familie in februari 2008

• 8Peter22-08-2007

Zeer ruim appartement, vanwege de gratis liftkaarten die je erbij krijgt heb je zeer veel mogelijkheden om te wandelen ook als je kinderen hebt.

Gereisd met familie in augustus 2007

• 5geert linders03-03-2007

reeds 2 keer verbleven onvriendelijke begroeting norse mensen restaurant lijkt meer op schrokken en nokken weinig tot geen kontakt met personeel met name de chef/chefin jammer het kan zo mooi zijn. in mijn beleving breek je zo je reputatie af. puur economische belangen anders niets.men denkt daar voor jou 10 andere met eten en verblijf doen niet eens de moeite vriendelijk te zijn. ik had hier best vaker heen willen gaan maar ik heb een ander appartement angerhof helaas pindakaas voor alt serfaus niemals wieder. de eerste prijs hoe het niet moet

• 8Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met familie in maart 2006