Hotel Alpenruh

Hotel Alpenruh

7.5Goed

Oostenrijk, Tirol, Serfaus

Je kunt vanaf nu meer dan 5.600 accommodaties bij ons boeken. Zoek, vergelijk reviews en prijzen en kies de vakantie die bij jou past. Allemaal op één platform, wel zo makkelijk.

Vanaf
€ 624p.p.
  • Inclusief vlucht
  • Met All inclusive
  • Vertrekt vanaf Amsterdam
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

7.5Goed

• 2.2Ligging t.o.v. pistes

• Jacuzzi
  • Sauna

50 reviews over Hotel Alpenruh

• 7albert16-07-2010

goed

dit is een hotel voor rokers.bar en lounnche wordt gerookt.kamers zijn goed.eten is in orde.personeel is vriendelijk.

• 7Ligging t.o.v. pistes

Hotel Alpenruh, Besitzer, 09-08-2010

Unser Haus ist seit 01.07.2010 lt. Gesetz als Nichtraucherbetrieb ausgezeichnet. Das Rauchen im gesamten Hotelbereich (ausg. Terrasse und Balkone) ist verboten!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Gereisd met partner in juli 2010

• 9Riëtte21-08-2009

Geweldig hotel om te zijn.

Je voelt je er thuis. Goed, vriendelijk personeel. Alles is bespreekbaar. Voor herhaling vatbaar.

Gereisd met partner in juli 2009

• 6jan20-01-2009

glas in het eten

het hotel beviel ons goed, totdat wij tijdens het eten op glas beten. Geen woord van excuus. Wel naar de plaatselijke arts gestuurd en de nota op verzoek ingediend. Nu, anderhalf jaar en vele e-mails later, nog geen cent gezien. Eens maar nooit meer

Gereisd met partner in september 2007

• 10Bert van Roosendaal20-10-2008

het is een heel goed hotel

nou jullie doen het prima de gastvrijheid is bij jullie heel erg goed en het eten en de servic is niet verkeerd

• 9Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met familie in oktober 2008

• 7Hans Hoogedoorn23-09-2008

Prima Hotel

Bij aankomst was de begroeting matig. Het ALL IN begint pas om 18.00 uur. Geef de KLANT alvast een kop koffie als die aankomt. Tot 18.00 uur is het zelfbediening, en de frisdranken die er dan staan geven mij het Aldi gevoel. Zo goedkoop mogelijk is het motto. Bij vertrekdag op Zaterdag werden de lunchpakketten op de tafels gezet van de mensen die bleven. met andere woorden, Ze zijn bang dat de vertrekkend KLANT een lunchpakket meeneemt. Dat gaf mij een vervelend gevoel, en op dat moment besloot ik om GEEN fooi te geven. De ober die er rondloopt zegt geen boe of ba, als je zelf niks zegt, hij doet het zeker niet. De rest van de bediening is prima. Al met al toch een fijne vakantie

Gereisd met partner in september 2008

• 9Frans Goetheer08-07-2008

zeer goed

Zeer goed bevallen en zeker voor herhaling vatbaar. Prachtige ruime kamer. Eten en drinken (all in) goed verzorgd. Vriendelijk personeel in elk geval voor ons. En de Super sommer card is ideaal om zonder de auto in c m de u-baan en de bus de omgeving te ontdekken. Ook voor gezinnen met kinderen.

Gereisd met partner in juli 2007

• 8line koppens20-06-2008

Wij waren de 2e week van het zomerseizoen in dit hotel. Wij waren zeer tevreden. De kamers ruim en schoon. Heerlijk eten en vriendelijke bediening. We gaan graag nogmaals terug.

Het enige wat tegenzat was het weer maar daar kan je niets aandoen.

Gereisd met partner in juni 2008

• 7Sjoerd09-03-2008

Dit hotel ligt schuin tegenover de U-baan waarmee je gratis naar het dalstation reist en terug. De kamers zijn ruim en netjes. Noordkant heerlijk stil. Het eten is gevarieerd en zeer smakelijk. Elke dag zes gangen. Compliment voor de kok. De wellnessruimte is niet luxe; sauna en stoomcabine met douches en een rustruimte. Deze is sober ingericht, maar wel functioneel. Verbeterpunt: klantvriendelijkheid. Laat die in alpenruh werkt in de zomer een cursus volgen!

• 9Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in maart 2008

• 6Nico02-01-2008

Wij zijn de kerstweek in Serfaus geweest. Al enkele jaren komen wij daar met veel plezier. Dit jaar voor het eerst in hotel ALpenruh. Op zich een keurig hotel met nette kamers en een klein, maar leuk zwembad. Maar dat was het enige positieve aan dit hotel. Het eten was een drama. Waarschijnlijk had het personeel het in de gaten, want ze hebben ons nooit gevraagd of het eten gesmaakt heeft. De borden gingen weer vol de keuken in. Ook het ontbijt was minimaal, maar nog net wel redelijk. Het personeel was chagerijnig, een lachje kon er niet af. Als je 's avonds in de (ongezellige) bar wat wilde drinken, was de ober verdwenen en als je hem gevonden had en je bestelde een drankje, keek hij me een gezicht alsof het veel teveel moeite was. Naar Serfaus gaan we absoluut weer terug, maar nooit meer naar dit hotel, wat een aanfluiting!

• 6Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in december 2007

• 6Marianne30-12-2007

Gisteren teruggekomen van onze skivakantie in Serfaus. Al jaren ons vaste oord, dit jaar voor het eerst (en laatst) in Alpenruh. Positief: kamer was schoon, netjes, ruim met aparte slaapkamer voor kids. De kids hebben zich aardig vermaakt, klein zwembad en eigen menu. Hotel ligt op korte loopafstand van halte van treintje naar de gondel, dit was goed te doen. Maar dan: het eten was ronduit slecht! Alleen maar vlees met botten eraan, alles veel te droog en zelf vlees gekregen met merg erin! Het leek wel slachtafval. Warme voorgerechten kwamen uit de koelkast, het leek wel een gaarkeuken. Ontbijt was ook karig, maar je kon nog wel om wat extra's vragen. Helaas kreeg je de gebakken eieren half rauw. Maar het allerergste was de service. Nog nooit zulk onvriendelijk, soms zelfs onbeschoft, personeel meegemaakt. Een enkeling probeerde nog zijn best te doen, maar vooral 1 ober was een drama. Geen goedemorgen, eet smakelijk of zelf knikje of lachje kon eraf. Voor ons eens maar nooit weer

• 7Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in december 2007

Hotel Alpenruh info

• VerzorgingHalfpension, Logies, Logies-ontbijt
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Jacuzzi, Verwarmd

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Internationaal, Lactosevrij, Lunchpakketten, Vegetarisch

• Gratis wifiLobby, Op de kamer
  • Betaalde wifiBij het zwembad

• Balkon / terrasEigen Balkon
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, TV

• ReceptieAanwezig, Late check-out mogelijk, Vroege check-in mogelijk
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt menu
  • Op het terreinBagageruimte, Opslag voor ski benodigdheden, Recreatieruimte, Terras
  • Overige servicesHanddoeken(service), Kluis, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Infrarood sauna, Stoombad / Turks bad