Hotel Alpenruh

• Sauna

50 reviews over Hotel Alpenruh

• 9dick_marja03-07-2012

Geweldig hotel

Prachtige accomodatie, alles ziet er verzorgd uit. Ligt in de hoofdstraat, als je van gezelligheid houdt zie je regelmatig mensen voorbij gaan.

Mooie kamers, erg schoon. Ligt een badjas klaar voor het zwembad. De hele dag staan er drankjes die je zelf kan pakken (bij all inclusief). Mooi uitzicht vanuit de kamers, dicht bij de bushalte en U baan, die je naar de bergbanen brengt (kan ook lopen is maar 10 minuten).. Het personeel staat voor je klaar, is vrolijk, vriendelijk en behulpzaam. Eten en drinken is goed verzorgd.

Bij gelegenheid gaan we zeker nog eens terug!

Gereisd met partner in juni 2012

• 8G KLOCK22-06-2012

Heerlijke vakantie gehad

Begin juni met patner,en vrienden in Alpenruh op vakantie geweest,voor wat wij er voor betaald hebben is het een prima hotel, elke avond keuze uit 2 verschillende gerechten,het ontbijt was ook ruim voldoende de kamers zijn ruim en schoon,de bediening was goed en vriendelijk,het is voor ons voor herhaling vatbaar

Gereisd met vrienden in juni 2012

• 0harry en hennie23-04-2012

goed hotel, mooie locatie

De kamers zijn erg groot en netjes schoon. Het ontbijt is goed. Warm eten is een keuzemenu. Het menu is goed en voldoende. Hotel ligt aan het straatje richting de pistes. Alles op korte afstand. Omgeving is erg mooi. Het personeel is niet erg spraakzaam. Het lijkt wel of ze niet mogen praten. Wel behulpzaam maar niet erg vriendelijk.

Gereisd met partner in september 2011

• 9cees_jansen0114-10-2011

prachtig hotel

Hotel Alpenruh, de kamer zijn ruim en goed onderhouden het eten is heel goed,voldoende en goed verzorgt.Het all in pakket daar was niets aan tekort.

Gereisd met vrienden in september 2011

• 10frank en rianne11-10-2011

formidabel

Heel mooi hotel. Lekker eten. Hele goede prijs-kwaliteitsverhouding. Mooi wandelgebied.(incl. liften) We komen zeker nog een keer terug.

• 10Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in september 2011

• 8annettehertogen25-07-2011

geweldig hotel

een goed hotel met een goede prijskwaliteitverhouding,kamer zeer schoon en ruim,genoeg keuze ontbijt en diner service was goed op een ober na maar walter zorgde voor een gezellige sfeer in t restaurant we komen zeker nog n keertje terug math en annette

Gereisd met partner in juni 2011

• 8evert07-07-2011

goede ligging en prijs kwaliteit is prima

alpenruh is een mooi hotel en prima kamers .het eten is goed en inclusief drankjes . centrum is goed lopen.en de bergliften zijn in de buurt.en een goed wandelgebied. door dat alles goed is ,hebben wij in september weer geboekt.

Gereisd met partner in juni 2011

• 7Fam Heesen05-03-2011

Super lokatie en goede prijs/kwaliteit verhouding

Net terug van Ski vakantie; Alpenruh is een heel prettig hotel met goede/ruime kamers en badkamers, een gezellige lounge, uitgebreid en goed eten (ontbijt/diner) en zeer goede service/bediening. In principe boeken we altijd 5 hotels maar dit is zeker een aanrader, de ligging is heel goed en er hangt een prettige sfeer. Enig puntje van verbetering is idd het schoonmaken van de kamers/badkamers en het wisselen van handdoeken en aanvullen van dingen zoals zeep (de schoonmaak ploeg stond iedere ochtend wel te dringen maar deed vrij weinig - op verzoek kregen we wel nieuwe handdoeken). Er geldt een rookverbod in het hotel maar hier en daar glipt er (helaas) wel eens iemand tussendoor (maar dat geldt voor heel Serfaus waar roken erg wordt getolereerd). Aanrader voor mensen die kwalteit waarderen en niet de hoofdprijs willen betalen EN niet de hele dag tussen piepkleine kinderen willen zitten zoals in veel van de andere 5 hotels het geval is...

Gereisd met oudere kinderen in februari 2011

• 9Auke en Marja de Boer21-08-2010

Prima hotel op een prima plek

Zomer vakantie doorgebracht in dit hotel. We hadden een familiekamer geboekt. Was prima in orde. Personeel erg vriendelijk. Bij aankomst werden we door de hotelier keurig naar onze kamer gebracht. Voldoende parkeerruimte, schone kamer. Elke dag werd er schoongemaakt OOK DE BADKAMER EN HET TOILET en elke dag schone handdoeken. Altijd keurig op tijd. Eten: prima menukeuze en men doet niet zielig over het drinken. . Ontbijt uitgebreid. Het lunchpakket was klaargemaakt, dat was jammer maar verder goed. Drinken altijd aanwezig, ook pepsi cola. All inclusive hotels staan er om bekend dat zij niet altijd de dure merken serveren. Maar of het erg is??? Wij hebben genoten. Pas voor alle liften zitten bij de boeking in, prima wandelgebied voor ieders iets wils. Wij vinden het een aanrader!! Serfaus is een vriendelijk dorp, minder autoluw als we gedacht hebben. Geen groot uitgaansleven. De gratis U baan werkt prima.

Hotel Alpenruh, Besitzer, 26-08-2010

Vielen Dank für die positive Reaktion auf unser Haus.

Gereisd met partner in juli 2010

• 4de Bruin15-08-2010

absloluut geen 4-sterren waard

We zijn 1 week in dit hotel geweest. Kamers zijn redelijk. Schoonmaak bestaat alleen uit wisselen handdoeken en bed opmaken, badkamer en toilet worden niet schoongemaakt. Service is slecht, bij aankomst geen moeite genomen om ons te woord te staan, je krijgt je papieren en een sleutel en dat is het. Bij het ontbijt ontbraken dikwijls produkten (boter/kaas)en deze waren dan op, de volgende dag zouden ze er weer zijn. Het viel ons op dat produkten werden bijgevuld bovenop de oude produkten, dit gebeurde bij de muesli. Je wil dan niet weten hoe oud het onderste is. Het lunchpakket is zeer karig, bestond uit: 1 pakje drinken, 1 reep, 1 appel en een broodje dat al belegd is met een plak worst en kaas. Daar moet je maar net van houden.Koffie en thee was 's middags wel te verkrijgen maar dan moet er wel personeel zijn om dit te verzorgen. Koekenbuffet bestaat alleen uit cake. enz.enz.enz

Hotel Alpenruh!, Besitzer, 26-08-2010

Die Darstellung unseres Hauses ist unrichtig. Butter ist immer ausreichend da, alle Gerichte (auch Müsli...) sind immer frisch! Auch die Badezimmer werden täglcih gereinigt!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2010

Hotel Alpenruh info

• VerzorgingHalfpension, Logies, Logies-ontbijt
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Jacuzzi, Verwarmd

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Internationaal, Lactosevrij, Lunchpakketten, Vegetarisch

• Gratis wifiLobby, Op de kamer
  • Betaalde wifiBij het zwembad

• Balkon / terrasEigen Balkon
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, TV

• ReceptieAanwezig, Late check-out mogelijk, Vroege check-in mogelijk
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt menu
  • Op het terreinBagageruimte, Opslag voor ski benodigdheden, Recreatieruimte, Terras
  • Overige servicesHanddoeken(service), Kluis, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Infrarood sauna, Stoombad / Turks bad