Hotel Alpenruh

Hotel Alpenruh

7.5Goed

Oostenrijk, Tirol, Serfaus

Je kunt vanaf nu meer dan 5.300 accommodaties bij ons boeken. Zoek, vergelijk reviews en prijzen en kies de vakantie die bij jou past. Allemaal op één platform, wel zo makkelijk.

Vanaf
€ 597p.p.
  • Inclusief vlucht
  • Met All inclusive
  • Vertrekt vanaf Amsterdam
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

7.5Goed

• 2.2Ligging t.o.v. pistes

• Jacuzzi
  • Sauna

46 reviews over Hotel Alpenruh

• 2019
    8Marjoleine Rietdijk31-07-2019

Fantastisch. Een zeer attente ober. Je hoefde masr 1x iets te vragen en de rest van de week werd het automatisch gedaan. Mooi de zomercard. Waardoor je gratis naar alle 3 de dorpen kon. Eten prima. Zeker voor herhaling vatbaar.

• 1Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in juni 2019

• 7Ria en Leen31-07-2019

Mooi hotel maar het eten kan veel beter

Hotel Alpenruh is een mooi hotel. Wij hadden een grote mooie kamer met balkon en grote badkamer met bad. De bedden waren goed De verzorging was wel oke. Onze auto konden we parkeren in de parkeergarage van het hotel. Het avondeten was geen 4 sterren waardig. Het vlees was bijna altijd veel te droog en kleine porties. Wel keuze uit veel salades. All inclusive is voor ons all inclusive min. Voor een lunchpakket, als je een hele dag wilt wandelen vraagt men €7.00 Men kan alleen een kleine lunch genieten in het hotel zelf. In andere hotels vorige jaren konden we het lunchpakket zelf klaar maken bij het ontbijt. Het was zeer warm en het terras was helemaal vol maar drinken konden we niet meenemen naar je eigen balkon, want dat moest je anders betalen. De super sommercard was erg fijn. Je kon gratis gebruik maken van 7 kabelbanen en van de wandelbus.

Gereisd met partner in juni 2019

• Oude reviews

9joke02-12-2017

het was er geweldig

als je hier in oktober naar toe gaat kun je prachtig wandelen de liften zijn dan gratis en voor kinderen is er heel veel te doen in de bergen. Echt een aanrader om eens in deze tijd naar Serfaus te gaan.

Gereisd met vrienden in oktober 2017

• 8Brigitte09-08-2017

Heerlijk hotel, we hebben genoten!

Het is een heerlijk hotel! Keurige kamer, niet heel modern, maar met fijne bedden, grote badkamer, apart toilet en royaal balkon. Het eten was heerlijk. Redelijk eenvoudig maar erg lekker. Met elke avond wel een uitgebreid salade buffet. Heel vriendelijk personeel. Een aanrader!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

• 8Fam. Voncken-Tebarts15-07-2017

Mooie kamers, vriendelijk personeel, lekker eten

De kamers zijn groot en schoon. Het personeel is behulpzaam en vriendelijk. Het eten is heerlijk. Kortom: Een prima hotel voor een prettig verblijf!

• 9Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in september 2015

• 9B.de Jongh26-06-2017

Fijn hotel, wij komen zeker terug!

Toen we vroeg in de ochtend aankwamen werden we meteen door de eigenaar naar onze kamer gebracht. Prima service zeker als je moe aankomt. De kamer was groot , schoon en we hebben heerlijk geslapen. De wandelbus stopt bijna voor de deur en de kabelbanen zijn vlakbij. Van de super sommercard hebben we vaak gebruik gemaakt , die is gratis ,evenals de bus. Het personeel is heel vriendelijk en wij hebben ons heel erg thuis gevoeld. Het ontbijt was zeer uitgebreid en het avondeten was goed verzorgd. Gewoon een heel goed hotel!

Gereisd met partner in juni 2017

• 8sturk12-03-2017

uitstekend hotel

goede service , gratis wifi, gratis parkeergelegenheid in de kelder. Goede bediening. Uiterst beleefd

Gereisd met vrienden in maart 2017

• 7Benjamins13-10-2016

Nooit meer

Wij waren met twee stellen en hadden ieder twee/drie kamers besproken met balkon. Het ene stel had een mooie grote kamer met een bankje en stoelen en wij hadden een kamer ernaast waar maar amper met zijn tweeën kon zitten voor de zelfde prijs. Het eten was de eerste dagen niet geweldig maar werd in de loop van de week wel wat beter.het ontbijt was gewoontjes maar geen 4sterren waard.

Gereisd met partner in oktober 2016

• 9van leeuwen04-08-2016

fantastisch hotel

Wij komen hier al meerdere jaren, mooi, schoon hotel, eten is uitstekend en als het menu niet toereikend is (b.v. als je geen vlees wilt of een kind dat hebt dat niet alles lust) krijg je iets anders. Zeer vriendelijk personeel. Zwembad niet groot maar prima om na het wandelen een half uurtje in te vertoeven. Minpuntje? Ik mis vers fruit om even mee te pakken, dit stond er voorgaande jaren wel matras dit alles is..... WiFi is niet zo goed maar heb je het echt nodig? Genieten van de prachtige omgeving en het heerlijke wandelgebied, daarvoor ga je toch op vakantie! Je kunt bij iedere berghut een gratis ap je naar huis sturen dat je geniet. Wij gaan hier zeker nog vaak komen, Serfaus is een heerlijk dorp, schoon en iedereen is zeer vriendelijk.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

• 9Jacco27-02-2016

Goed familie hotel in top ski gebied

Goed verzorgd hotel met vriendelijke bedoening. Kamer is netjes. Enige minpunt is temperatuur zwembad, die kan iets hoger. Op loopafstand +/- 100 meter van treintje naar de skiliften

• 9Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met jonge kinderen in februari 2016

3 tips over Hotel Alpenruh

• harry en hennie, 21-05-2012 Rapporteren

een dagje naar het Kaunertal. Erg indrukwekkend. Hele mooie weg langs een stuwmeer naar een hoogte van ruim 2700 mtr.

• dick_marja, 03-07-2012 Rapporteren

Je kan de auto voor het hotel laten en gebruik maken van het gratis vervoer ter plaatsen, die je naar de bergbanen en de andere 2 plaatsen in de omgeving brengt.

• Ine de Kruijf, 08-02-2015 Rapporteren

Huur lockers voor de ski's en schoenen bij de lift en wandel na het skien door het gezellige dorp terug. Wel zo comfortabel.

0 vragen over Hotel Alpenruh

Hotel Alpenruh info

• VerzorgingHalfpension, Logies, Logies-ontbijt
    • De staf spreektDuits, Engels, Frans

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Jacuzzi, Verwarmd

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Internationaal, Lactosevrij, Lunchpakketten, Vegetarisch

• Gratis wifiLobby, Op de kamer
    • Betaalde wifiBij het zwembad

• Balkon / terrasEigen Balkon
    • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
    • Huishoudelijke apparatuurKluis, TV

• ReceptieAanwezig, Late check-out mogelijk, Vroege check-in mogelijk
    • Room ServiceAanwezig, Beperkt menu
    • Op het terreinBagageruimte, Opslag voor ski benodigdheden, Recreatieruimte, Terras
    • Overige servicesHanddoeken(service), Kluis, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Infrarood sauna, Stoombad / Turks bad