Hotel Veronika

13 reviews over Hotel Veronika in het Nederlands

Fantastisch hotel

M uit Nederland
1-8-2016

De medewerkers zijn bijzonder vriendelijk, behulpzaam en gastvrij, ontbijt is erg goed. Kamers zijn schoon en ruim. Omgeving is mooi.

dit hotel nooit meer

D.Noltes
16-1-2014
  • Ligging t.o.v. pistes7

We waren met de kerst in dit hotel zoover geeft een 8.7 dit is het absoluut niet waard, ontbijt word niet aangevuld, diner is echt geen hoogstand en de bediening loopt soms chaotisch, de spa is een lachtertje. Water in het zwembad is koud, de saune is net een kleerkast, de fitness, ja er staan 4 fietsen dat is alles, als dit een viersterren hotel is weet ik het niet meer, veel kinderen de ouders letten er niet op, aan de bar is 'savonds niets te doen erg saai dus, voor dit geld is er echt wel wat anders te vinden. Beslist geen 8.7 van zoover waard ik weet waarop ze dit baseren, met deze beoordeling mag er wel eens gerenoveerd worden

Zeer servicegericht hotel met gastvrije mensen

Een groep uit Nederland
15-2-2011
  • Ligging t.o.v. pistes3

Wij zijn met een groep van 10 mensen in hotel Veronika geweest om 3 dagen te kunnen skien. De medewerkers waren zeer servicegericht en hebben er alles aan gedaan om ons een prettig verblijf te geven. De pistes waren niet dichtbij. Het hotel heeft ons steeds gebracht en gehaald met een busje! De kamers waren prima, goede bedden. Het eten was ook lekker en gezelllig. Het ontbijt was echt super! Je kon er zelfs tot 12 uur ontbijten! Qua apres ski is er niet heel veel, maar genoeg om je 3 dagen te vermaken. Het dorp is mondain te noemen met heel veel winkels. Het skigebied is niet zo groot, maar je kunt er toch kleine tochtjes maken. De omschrijving van de manager van het hotel klopt: easy-going.

goed 4 sterren hotel

W. van Duijnhoven
24-6-2010

Hotel Veronika is een goed 4 * hotel met binnenzwembad. gelegen dicht bij het station in het centrum van Seefeld. spoorbaan loopt langs het hotel. parkeren is beperkt of je moet gebruik maken van de parkergarage onder het hotel. Ontbijt van 8.00 tot 12.00 uur !!! Diner van 19.00 tot 21.00 uur 5 gangen met keuze hoofdgerecht. van 16.00 tot 17.00 uur gratis koffie/thee met küche. kamer schoon ruim moderne badkamer. heerlijk warm water in zwembad , sauna etc.etc.

Een heerlijke ontspannende week vakantie gehad , precies wat ik zocht.

• Ligging t.o.v. pistes3

Die Ankunft in diesem Hotel war schon sehr ungewöhnlich, denn die gebuchten Zimmer standen nicht mehr zur Verfügung, also haben wir dann die Notlösung akzeptieren MÜSSEN.

Beim ersten Frühstück wurden unsere Kinder von einem der vielen Hunde laut und penetrant angebellt. Nach mehreren Aufforderungen an den Hund damit aufzuhören (die Besitzerin saß daneben) hörte das Gebell nicht auf, da unsere Kinder mittlerweile schon sehr sehr ängstlich waren, hatten wir dann an einem anderen Platz (alles war schon reserviert, aber keiner saß da) auf sehr engem Raum gegessen. Wir wurden dann während des Frühstücks gebeten auszuchecken und das Haus zu verlassen, da der Hund der Hotelbesitzerin gehört und der doch bellen kann. Man muß hier nachmal darauf hinweisen das das mitten in der Ferienzeit war und die ganze Gegend ausgebucht war.

WIR KÖNNEN ALSO DIESES HOTEL NICHT WEITEREMPFEHLEN !

Aanrader voor 3 dagen skieën!

Sergio Fickel
8-3-2009
  • Ligging t.o.v. pistes5

Wij zijn hier in maart 2009 geweest voor 4 dagen. Het hotel ligt slechts 20 minuten vanaf de luchthaven Innsbrück. Voor 44 euro regelt hotel Veronika de transfer. We werden goed ontvangen met een lekker uitgebreid ontbijt. De ruime luxe-kamer was ook prima in orde en van alle gemakken voorzien. De skiverhuur, Ski Rent, ligt op 3 minuten lopen van het hotel en heeft ook een depot. Goede service en kwaliteit! De skibus stopt voor het station (8 min). Het avondeten is goed, maar niet culinair in vergelijking met andere Oostenrijkse hotels. De sauna is klein. Er is geen echte wellness ruimte. Het skigebied is klein, maar goed voor 3 dagen op de latten. Kortom, een goed hotel voor 4 dagen er even tussen uit. Een aanrader!

2008
  • Ligging t.o.v. pistes8

we hebben een geweldige week achter de rug, in de watten gelegd, door de manager en het personeel, had je een verzoek bij het avondeten, alles voor zover mogelijk kon, het eten was zeer verzorgd, en mooi opgediend, hier zou je een sterrenrestaurant mee kunnen vergelijken.

na een week zijn wij in ieder geval weer helemaal uitgerust.

• Ligging t.o.v. pistes9

Begon bij de eerste indruk, die was meteen top. Je wordt begeleidt naar je kamer wat je niet veel meer ziet.

Verder een zeer vriendelijke bediening en het eten was ook perfect. Genoeg mogelijkheden om te kunnen relaxen in de avond en een goede en gezellige bar met iemand erachter die het begrijpt. Kortom: een zeer luxe en top hotel voor herhaling vatbaar.

• Ligging t.o.v. pistes10

Wij waren in dit hotel in Januari 2008 , zeer goed en zeer verzorgd hotel . Mooie kamers zeer proper en verzorgd, erg goede keuken met s'avonds keuze menu en s'morgens uitgebreid ontbijtbuffet.

Erg vriendelijk personeel zowel in het restaurant, de bar, de receptie, eigenlijk overal. Mooi zwembad, sauna, enz , absoluut een aanrader voor een gezellige vakantie.

• Ligging t.o.v. pistes10

Zeer goed hotel met alles wat een gast zich maar wensen kan, lekker eten, goede kamers, zeer vriendelijk personeel, mooi zwembad, hele leuke bar en vele gezellige zitplaatsen waar je je s'avonds best kan vermaken.

Effenaf een aanrader aan iedereen, als ik persoonlijk toch een minpuntje :) mag opmerken, een beetje besparen op de stookkosten zou best mogen, het was er erg warm binnen.....

We hebben een aantal aanbieders voor Veronika voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Veronika in Seefeld / Leutasch, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Veronika zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Veronika scoort een 8.11 uit 10 op basis van 13 reviews.