Hotel Veronika

12 reviews over Hotel Veronika in het Nederlands

Fantastisch hotel

M uit Nederland
1-8-2016

De medewerkers zijn bijzonder vriendelijk, behulpzaam en gastvrij, ontbijt is erg goed. Kamers zijn schoon en ruim. Omgeving is mooi.

dit hotel nooit meer

D.Noltes
16-1-2014
  • Ligging t.o.v. pistes7

We waren met de kerst in dit hotel zoover geeft een 8.7 dit is het absoluut niet waard, ontbijt word niet aangevuld, diner is echt geen hoogstand en de bediening loopt soms chaotisch, de spa is een lachtertje. Water in het zwembad is koud, de saune is net een kleerkast, de fitness, ja er staan 4 fietsen dat is alles, als dit een viersterren hotel is weet ik het niet meer, veel kinderen de ouders letten er niet op, aan de bar is 'savonds niets te doen erg saai dus, voor dit geld is er echt wel wat anders te vinden. Beslist geen 8.7 van zoover waard ik weet waarop ze dit baseren, met deze beoordeling mag er wel eens gerenoveerd worden

Zeer servicegericht hotel met gastvrije mensen

Een groep uit Nederland
15-2-2011
  • Ligging t.o.v. pistes3

Wij zijn met een groep van 10 mensen in hotel Veronika geweest om 3 dagen te kunnen skien. De medewerkers waren zeer servicegericht en hebben er alles aan gedaan om ons een prettig verblijf te geven. De pistes waren niet dichtbij. Het hotel heeft ons steeds gebracht en gehaald met een busje! De kamers waren prima, goede bedden. Het eten was ook lekker en gezelllig. Het ontbijt was echt super! Je kon er zelfs tot 12 uur ontbijten! Qua apres ski is er niet heel veel, maar genoeg om je 3 dagen te vermaken. Het dorp is mondain te noemen met heel veel winkels. Het skigebied is niet zo groot, maar je kunt er toch kleine tochtjes maken. De omschrijving van de manager van het hotel klopt: easy-going.

goed 4 sterren hotel

W. van Duijnhoven
24-6-2010

Hotel Veronika is een goed 4 * hotel met binnenzwembad. gelegen dicht bij het station in het centrum van Seefeld. spoorbaan loopt langs het hotel. parkeren is beperkt of je moet gebruik maken van de parkergarage onder het hotel. Ontbijt van 8.00 tot 12.00 uur !!! Diner van 19.00 tot 21.00 uur 5 gangen met keuze hoofdgerecht. van 16.00 tot 17.00 uur gratis koffie/thee met küche. kamer schoon ruim moderne badkamer. heerlijk warm water in zwembad , sauna etc.etc.

Een heerlijke ontspannende week vakantie gehad , precies wat ik zocht.

Aanrader voor 3 dagen skieën!

Sergio Fickel
8-3-2009
  • Ligging t.o.v. pistes5

Wij zijn hier in maart 2009 geweest voor 4 dagen. Het hotel ligt slechts 20 minuten vanaf de luchthaven Innsbrück. Voor 44 euro regelt hotel Veronika de transfer. We werden goed ontvangen met een lekker uitgebreid ontbijt. De ruime luxe-kamer was ook prima in orde en van alle gemakken voorzien. De skiverhuur, Ski Rent, ligt op 3 minuten lopen van het hotel en heeft ook een depot. Goede service en kwaliteit! De skibus stopt voor het station (8 min). Het avondeten is goed, maar niet culinair in vergelijking met andere Oostenrijkse hotels. De sauna is klein. Er is geen echte wellness ruimte. Het skigebied is klein, maar goed voor 3 dagen op de latten. Kortom, een goed hotel voor 4 dagen er even tussen uit. Een aanrader!

2008

we hebben een geweldige week achter de rug, in de watten

J. Brenninkmeijer
3-3-2008
  • Ligging t.o.v. pistes8

we hebben een geweldige week achter de rug, in de watten gelegd, door de manager en het personeel, had je een verzoek bij het avondeten, alles voor zover mogelijk kon, het eten was zeer verzorgd, en mooi opgediend, hier zou je een sterrenrestaurant mee kunnen vergelijken.

na een week zijn wij in ieder geval weer helemaal uitgerust.

• Ligging t.o.v. pistes9

Begon bij de eerste indruk, die was meteen top. Je wordt begeleidt naar je kamer wat je niet veel meer ziet.

Verder een zeer vriendelijke bediening en het eten was ook perfect. Genoeg mogelijkheden om te kunnen relaxen in de avond en een goede en gezellige bar met iemand erachter die het begrijpt. Kortom: een zeer luxe en top hotel voor herhaling vatbaar.

• Ligging t.o.v. pistes10

Wij waren in dit hotel in Januari 2008 , zeer goed en zeer verzorgd hotel . Mooie kamers zeer proper en verzorgd, erg goede keuken met s'avonds keuze menu en s'morgens uitgebreid ontbijtbuffet.

Erg vriendelijk personeel zowel in het restaurant, de bar, de receptie, eigenlijk overal. Mooi zwembad, sauna, enz , absoluut een aanrader voor een gezellige vakantie.

• Ligging t.o.v. pistes10

Zeer goed hotel met alles wat een gast zich maar wensen kan, lekker eten, goede kamers, zeer vriendelijk personeel, mooi zwembad, hele leuke bar en vele gezellige zitplaatsen waar je je s'avonds best kan vermaken.

Effenaf een aanrader aan iedereen, als ik persoonlijk toch een minpuntje :) mag opmerken, een beetje besparen op de stookkosten zou best mogen, het was er erg warm binnen.....

Wij verbleven in januari 2008 in dit hotel

Ann en Bart
27-1-2008
  • Ligging t.o.v. pistes9

Wij verbleven in januari 2008 in dit hotel. De service was optimaal, zeer kindvriendelijk, en ook de kamers zijn prima in orde. Het personeel doet alles met de glimlach, en erg spontaan. Bij onze badjassen lag zelfs een mini-badjasje voor ons dochtertje van één. Er is een heel gezellige bar waar je in de namiddag terecht kan voor koffie en huisgemaakt gebak (in de prijs inbegrepen). Er was ook een heel mooi en goed verwarmd zwembad met sauna. Dit is een echte aanrader waar je als gast echt in de watten wordt gelegd. We gaan niet vaak twee keer naar hetzelfde hotel, maar hier willen we wel opnieuw naartoe.

We hebben een aantal aanbieders voor Veronika voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Veronika in Seefeld / Leutasch, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Veronika zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.