Hotel Tirolerhof

Het was onze 8ste maal in dit hotel

ftseyen
20-2-2018
  • Ligging t.o.v. pistes10

Het is een prima hotel en perfecte ontvangst. Elk jaar zien we nog veranderingen en verbeteringen. Zoals dit jaar werd de 4 gangen menu een 5 gangen menu. De buskaart en de loipetoegang waren gratis. Over 2 jaar is de bar uitgebreid. Het is er kraaknet en de de service is heel heel vriendelijk. Wij hebben al een optie voor 2019 genomen. De toegang naar de loipes is vanaf het hotel, beter kan niet.

Aanrader. Vriendelijk. Eten lekker

Frank tseyen
15-2-2018
  • Ligging t.o.v. pistes8

Famillie hotel met perfecte service en vriendelijke ontvangst. Het is lekker en gevarieerd. Met keuze van de hoofdmenu. Felness aanwezig.

Een echt familiehotel Met oog voor de gasten!

Willy Gielen v.d. Moosdijk
16-11-2017
  • Ligging t.o.v. pistes6

Gezellige kamers en lekker eten! Een heerlijke sauna!

Oude reviews (archief)

Gezellig en comfortabel

Ad
14-6-2016
  • Ligging t.o.v. pistes10

Het hotel werd door ons gebruikt als overnachtingshotel op weg naar Italia . De ontvangst was hartelijk en de kamer prima, schoon ruim en heel leuk opgemaakt bed . Restaurant was een keuze menu voor heel weinig geld . Het was een lekker 3 gangen menu , niets op aan te merken . Het ontbijt , goed verzorgd en alles vers . Ik zou hier wel eens langer willen blijven ,prima hotel tegen goede prijs .

Tirolerhof in de winter

ftseyen
21-2-2012
  • Ligging t.o.v. pistes10

Ben hier in de zomer geweest, en nu voor de tweede maal in de winter. De uitbaatster is zeer vriendelijk en behulpzaam. De kamers zijn netjes en voldoende comfort. Keuze menu, éénmaal fondu en éénmaal boerenbuffet.

Er worden gratis sneeuwwandelingen aangeboden door Peter.

Ligt vlak bij de langlauf loipes. Een skieer dient met de bus naar Seefeld 6 km verder. Er is wel een skipiste in Leutasch doch deze steld niet veel voor. Is meer voor de familie met kindjes of beginners.

2 dagen verbleven in dit hotel. Christina doet erg haar best om het de gasten naar de zin te maken, en dat lukt prima.

We hadden een kamer met balkon, en daar is het prima toeven, mede dankzij het prima uitzicht wat er is.

Eten is prima verzorgd, en de bediening is zeer goed.

We komen hier zeker nog eens terug

Augusts 2010 en ga terug in februari 2011

Frank TSeyen
11-10-2010

Familie hotel nu beheerd door de dochter Christina. Verzorgde eetzaal en het eten is goed, 's avonds een drie gangen menu en de hoofdschotel kan men kiezen uit 2 gerechten. Eenmaal ook een Tiroler buffet. Korrekte bediening. Ontbijt voldoende variatie. Ruime bar voor 's avonds. Is in het centrum van Leutasch gelegen, doch dit is niet groot. Ga in de winter terug en het is vlak naast de langlauf piste gelegen. in de zomer kan men vandaar geweldige wandelingen maken. We waren in groep van 53 wandelaars. (De Schorrestappers van Boom)

Super vriendelijke eigenaren!!!

Sonja
28-6-2010
  • Ligging t.o.v. pistes6

De combinatie van mooie ruime kamers, goede badkamer, balkon met schitterend uitzicht, maar ook een heerlijk en uitgebreid ontbijtbuffet, goede kwaliteit eten maken het al een erg goed hotel.

De bijzonder vriendelijke en hartelijke eigenaren en personeel geven de gasten een bijzonder welkom gevoel. Een absolute aanrader voor jong, oud, met en zonder kinderen.

We hebben een aantal aanbieders voor Tirolerhof voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Tirolerhof in Seefeld / Leutasch, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Tirolerhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Tirolerhof scoort een 9.41 uit 10 op basis van 8 reviews.