Appartement Sonnwend Appartments

68 reviews over Appartement Sonnwend Appartments

• 2018
    9Ellen04-03-2018

Fantastisch!

Positief: - Zeer schoon - Super vriendelijke eigenaar - Dichtbij loipes (op loopafstand) - Ski piste in de buurt (in de buurt maar niet op loopafstand) - Verhuur, VVV en supermarkt in de buurt - Fijne badkamer, inclusief bad - Fijne bedden - Ruimte voor latten, schoenen en stokken (beneden) - Centrale gelegen maar wel lekker rustig. - Aparte w.c.

Tip: - Langere dekbedden

Gereisd met jonge kinderen in februari 2018

• Oude reviews

10Marion en Rinus07-09-2015

heel goed

Mooi appartement in een prachtige omgeving. Goede en attente gastvrouw die ons talloze tips heeft gegeven.

Gereisd met partner in augustus 2015

• 9Katrin en Hub18-06-2015

op alle gebied een topper

Goede wijn behoeft geen krans. Bep is een geweldige en gemotiveerde gastvrouw, die vertrouwen geeft. Bruikbare tips, zeker wat betreft activiteiten ter plaatse of (naaste) omgeving. Door de G7 top en de Bilderbergconferentie moesten we onze plannen iets aanpassen. Bep heeft hier ongevraagd nuttige tips gegeven. Bep bedankt!!

Gereisd met vrienden in januari 2015

• 10Fam Staal28-09-2014

Gewoon omdat het niet beter kan, fantastisch,

De accommodatie Sonnwend Appartments in Leutasch is zeer goed. Een gastvrouw (Bep) die begrijpt wat haar gasten willen en er alles aan doet om hun verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. Klantvriendelijkheid staat bij haar bovenaan de lijst. Met daarbij een prachtige omgeving die de aandacht blijft trekken. Tijdens ons verblijf werden wij door onze gastvrouw Bep wegwijs gemaakt in de omgeving met een prachtige wandeling door de bergen. Zij bracht ons met haar auto naar een top locatie en fungeerde met veel enthousiasme als gids., dit geheel gratis. De insteek van Bep is dat een ieder, oud en jong moet genieten van een vakantie bij haar in het appartement Sonnwend. In de directe omgeving van het appartement zijn diverse restaurants, een grote supermarkt, geldautomaat en bushalte.aanwezig. Wij gingen mede naar deze locatie om te kijken of de omgeving goed was voor ons om in de wintermaanden te langlaufen. Het resultaat twee weken wintersport geboekt bij Sonnwend. Een top locatie.

• 10Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in september 2014

• 10gaston hendrikx22-07-2013

een plek waar je graag terug komt

Fijne gastvrouw, mooi appartement, goed onderhouden, netjes. Genoeg restaurantjes in de buurt, waar je lekker kunt eten. Mooie omgeving met veel wandelmogelijkheden. Supermarkt dicht in de buurt.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

• 9van der Valk08-03-2013

Het is als thuiskomen.....

Een fijn appartement, van alle gemakken voorzien, gunstig gelegen, behulpzame toffe gastvrouw.

Gereisd in maart 2013

• 10mirjam kiewik25-09-2012

Super appartement

Appartement Sonnwend is echt super!! Wij waren hier voor de tweede keer. Ligging is ideaal voor vele uitstapjes en wandelingen.Alle voorzieningen dicht in de buurt. De ontvangst was weer bijzonder warm! Bep doet alle moeite om je het naar dezin te maken.Super gastvrouw! We komen zeker nog een keer terug!

Gereisd met partner in september 2012

• 10Vera Baadjou26-06-2012

Super verblijf!

Inmiddels alweer voor de 4e keer super ontvangen door gastvrouw Bep Mraz. Mooie kamers, gezellige Stube en geweldige service!

Gereisd met vrienden in juni 2012

• 10Maurice en Annon17-06-2012

lekker terrasje !!!

Net terug van 12 dagen Leutasch, bij Sonnwend.Het was weer heerlijk om er even uit te zijn, zelfs met minder goed weer nog lekker kunnen relaxen op het terrasje aan de achterzijde van Sonnwend en kunnen opladen in het zonnetje op een prettige ligstoel.Heerlijk gewandeld langs de ache,naar de gaistal/hammermoosalm en prachtige wandeling gemaakt vanuit Sonnwend naar de lottenseehutte.Super gegeten bij de weidachstube en Triendlsage. Bep bedankt voor je gastvrijheid en zeker tot een volgende keer !!!!

Groetjes Maurice en Annon

Gereisd met partner in juni 2012

• 10Peter en John23-05-2012

prachtig appartement

net terug van een super mooie vakantie bij sonnwend appartementen. Dit was de achtste keer dat wij bij sonnwend waren,en het is nog steeds erg mooi. Gastheer Otto en gastvrouw Bep zijn zeer behulpzaam in alles wat men vraagt. Mooi ruim appartement gehad met veel luxe. Bep en Otto,nogmaals hartelijk voor de mooie vakantie en tot de volgende keer.

Gereisd met partner in januari 2012

Appartement Sonnwend Appartments info