Appartement Sonnwend Appartments

4-3-2018

Positief:

- Zeer schoon

- Super vriendelijke eigenaar

- Dichtbij loipes (op loopafstand)

- Ski piste in de buurt (in de buurt maar niet op loopafstand)

- Verhuur, VVV en supermarkt in de buurt

- Fijne badkamer, inclusief bad

- Fijne bedden

- Ruimte voor latten, schoenen en stokken (beneden)

- Centrale gelegen maar wel lekker rustig.

- Aparte w.c.

Tip:

- Langere dekbedden

heel goed

Marion en Rinus
7-9-2015

Mooi appartement in een prachtige omgeving. Goede en attente gastvrouw die ons talloze tips heeft gegeven.

op alle gebied een topper

Katrin en Hub
18-6-2015

Goede wijn behoeft geen krans. Bep is een geweldige en gemotiveerde gastvrouw, die vertrouwen geeft. Bruikbare tips, zeker wat betreft activiteiten ter plaatse of (naaste) omgeving. Door de G7 top en de Bilderbergconferentie moesten we onze plannen iets aanpassen. Bep heeft hier ongevraagd nuttige tips gegeven.

Bep bedankt!!

• Ligging t.o.v. pistes10

De accommodatie Sonnwend Appartments in Leutasch is zeer goed. Een gastvrouw (Bep) die begrijpt wat haar gasten willen en er alles aan doet om hun verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. Klantvriendelijkheid staat bij haar bovenaan de lijst. Met daarbij een prachtige omgeving die de aandacht blijft trekken. Tijdens ons verblijf werden wij door onze gastvrouw Bep wegwijs gemaakt in de omgeving met een prachtige wandeling door de bergen. Zij bracht ons met haar auto naar een top locatie en fungeerde met veel enthousiasme als gids., dit geheel gratis. De insteek van Bep is dat een ieder, oud en jong moet genieten van een vakantie bij haar in het appartement Sonnwend. In de directe omgeving van het appartement zijn diverse restaurants, een grote supermarkt, geldautomaat en bushalte.aanwezig. Wij gingen mede naar deze locatie om te kijken of de omgeving goed was voor ons om in de wintermaanden te langlaufen. Het resultaat twee weken wintersport geboekt bij Sonnwend. Een top locatie.

een plek waar je graag terug komt

gaston hendrikx
22-7-2013

Fijne gastvrouw, mooi appartement, goed onderhouden, netjes. Genoeg restaurantjes in de buurt, waar je lekker kunt eten. Mooie omgeving met veel wandelmogelijkheden. Supermarkt dicht in de buurt.

Jedes Jahr wieder im gleichen Hause

Josef Zeiß
11-4-2013
  • Ligging t.o.v. pistes10

Ideal ist die Lage im Winter, zentrale Lage der Appartements

Het is als thuiskomen.....

van der Valk
8-3-2013
  • Ligging t.o.v. pistes9

Een fijn appartement, van alle gemakken voorzien, gunstig gelegen, behulpzame toffe gastvrouw.

Super appartement

mirjam kiewik
25-9-2012

Appartement Sonnwend is echt super!! Wij waren hier voor de tweede keer.

Ligging is ideaal voor vele uitstapjes en wandelingen.Alle voorzieningen dicht in de buurt. De ontvangst was weer bijzonder warm! Bep doet alle moeite om je het naar dezin te maken.Super gastvrouw! We komen zeker nog een keer terug!

Super verblijf!

Vera Baadjou
26-6-2012

Inmiddels alweer voor de 4e keer super ontvangen door gastvrouw Bep Mraz. Mooie kamers, gezellige Stube en geweldige service!

lekker terrasje !!!

Maurice en Annon
17-6-2012
  • Ligging t.o.v. pistes9

Net terug van 12 dagen Leutasch, bij Sonnwend.Het was weer heerlijk om er even uit te zijn, zelfs met minder goed weer nog lekker kunnen relaxen op het terrasje aan de achterzijde van Sonnwend en kunnen opladen in het zonnetje op een prettige ligstoel.Heerlijk gewandeld langs de ache,naar de gaistal/hammermoosalm en prachtige wandeling gemaakt vanuit Sonnwend naar de lottenseehutte.Super gegeten bij de weidachstube en Triendlsage.

Bep bedankt voor je gastvrijheid en zeker tot een volgende keer !!!!

Groetjes Maurice en Annon

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Sonnwend Appartments in Seefeld / Leutasch, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Sonnwend Appartments zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Sonnwend Appartments scoort een 9.32 uit 10 op basis van 68 reviews.