Hotel Schweizerhof

9,1

• Ligging t.o.v. pistes7,8

10 tips over Hotel Schweizerhof

Saskia, 11-5-2014
De Geisterklamme is de moeite waard. Over loopbruggen loop je door de prachtige kloof.
bdortmans, 26-8-2013

De omgeving is geweldig voor te wandelen en fietsen en om te geocachen.

Voor de mensen die weten wat dit is, wij hadden tijdens onze vakantie 230 caches gevonden.

Wat ook fijn is dat je met je gastenkaart een buskaart kunt kopen voor heel de periode oor maar € 12,- voor heel het gebied. Zelfs de auto kan vakantie hebben als je wilt scheelt brandstof en parkeer kosten.

Onze vakantie tijd is gevlogen en gaan zeker nog eens terug,

Adri Van Dijk, 1-8-2013
Prima prijs/kwaliteit verhouding

We hebben een aantal aanbieders voor Schweizerhof voor je op een rij gezet:

ron plompen, 19-7-2012
Vraag info aan de uitbaters, zij weten waar je moet zijn.....en eten.
Tea Noorlander, 13-3-2012
De eigenaar kan je goede en betaalbare restaurants aanbevelen. Zoeken hoeft dus niet.
Han en Margo, 9-10-2011
Perfecte tussenstop voor onderweg naar Italie. In de nabije omgeving fijne wandelmogelijkheden, ook voor kinderen.

Oude Alink, 21-2-2010
Seefeld is gelegen op 1200 meter hoogte op een zonneplateau omringd door de bergen. In de plaats zelf vind je een autovrij centrum met leuke terrasjes en gezellige winkelstraten. Vanuit het centrum kun je ook een ritje maken met de Fiaker (paardenkoetsjes). En wilt u alleen rust, ook dat kan natuurlijk. Seefeld is een plaats in de zomer waar alles mogelijk is.
Oude Alink, 21-2-2010
De Tiroler Zugspitzbahn is één van de modernste pendelbanen van Europa op de grens tussen Duitsland en Oostenrijk en biedt plaats aan 100 personen.Op de Zugspitze staat een gebouw met daarin een restaurant, een kiosk, en museum. Vanaf 2962 meter hoogte en bij helder weer kan men een blik werpen op de "Eibsee". De top is bereikbaar met de Gletscherbahn of een bergtandradbaan. Een heen- en terugreis kost vanaf Garmisch-Partenkirchen 47 euro per volwassene, vanaf Ehrwald 34 euro per volwassene.

ErlebnisWelt Alpenbad Leutasch:

Het belevenisbad biedt een aangename sfeer en veel nieuwe attracties, zoals ligstoelen met luchtsproeiers, grote buisglijbanen, massagehoekje, waterval, golfdouche en meerdere belevenisdouches. En ook niet geheel onbelangrijk; Betaalbaar.

Oude Alink, 21-2-2010
-Een bezoekje waard is de Leutascher Geisterklamm (Geestenkloof). Dit natuurspektakel is indrukwekkend.

We hebben een aantal aanbieders voor Schweizerhof voor je op een rij gezet: