Hotel Schweizerhof

• Ligging t.o.v. pistes7,8

40 reviews over Hotel Schweizerhof in het Nederlands

Met jonge kinderen

• Ligging t.o.v. pistes7

Het was hier echt super! Bruce maakt echt van elke dag een feestje en ook het eten is erg goed. Wij hebben het erg naar ons zin gehad en komen zeker terug.

Goed Hotel

Monique
12-8-2014

Goed hotel met mooie omgeving. Klantvriendelijk en behulpzaam. Prijs is goed. Het eten is ook goed. Nette kamers. Kindvriendelijk, speelgelegenheid beneden in kelder en buiten.

zeker nog een keer terug

bas en mariska
10-8-2014
  • Ligging t.o.v. pistes9

Erg genoten in hotel Schweizerhof. Bruce en zijn personeel maken er echt een feestje van. heerlijk gegeten en een mooie omgeving. De kinderen hebben zich ook prima vermaakt op de trampoline en in de speelkelder.

De kamers zien er goed uit.Wij gaan zeker nog een keer terug! Thanx Bruce!

We hebben een aantal aanbieders voor Schweizerhof voor je op een rij gezet:

Zeer goed om te verblijven

joost van laarhoven
6-8-2014
  • Ligging t.o.v. pistes8

Het verblijf in Schweizerhof was erg goed. De eigenaren waren zeer vriendelijk en behulpzaam. De kamers waren zeer schoon, sommige kamers zijn gedateerd maar goed onderhouden. Zeer comfortabele bedden en een prettig balkon met mooi uitzicht. Het ontbijt en avondeten is erg goed. De omgeving in de zomer is erg mooi en voor de winter zit je in 10 minuten in Seefeld.

Voor de kinderen een leuke speelkamer aanwezig en buiten een trampoline.

Perfecte uitvalbasis

Roy
21-7-2014

De nieuwe eigenaar Bruce Gilmore is een fantastisch vrije gastheer die er alles aan doet om het verblijf zo leuk mogelijk te maken. Dat lukt hem probleemloos. Met een prima ontbijt en diner, een ontspannen sfeer en altijd bereid om je vragen te beantwoorden heeft hij en het hotel een hoge gunfactor!! Leutasch is een ideale uitvalbasis voor Seefeld, Innsbruck en doorreis naar Italie. Als laatste is de prijs helemaal prima!!!

Een topaanrader dus!!

een thuisgevoel bij dit hotel

Helma Bastiaansen
9-7-2014
  • Ligging t.o.v. pistes7

De gastvrijheid staat hier bovenaan. We hadden een kamer geboekt voor een week bij de ned.eigenaar in 2013. We schrokken. Een week voor ons vertrek hoorden we dat het hotel was verkocht aan de engelsman Bruce die het samen met een compagnon heeft gekocht van de nederlanders. Maar wat waren ze aardig!!!! Bruce en zijn ouders die 14 dagen kwamen helpen in het hotel. Het zag er keurig uit, en 's morgens werd besproken wat we 's avonds zouden eten. en het was lekker. Het uitzicht is niet geweldig, maar je bent zo in het dorp en de bergen. Het ligt in een wijkje.

Personeel is super vriendelijk,en behulpzaam. Prijs/kwaliteit is goed.

Het hotel heeft een eetkamer vooor de gasten voor ontbijt en avondeten.

De kamers zijn goed. Misschien iets verouderd, maar alles is schoon.

Kinderen kunnen hun gang gaan in de tuin en in de eetkamer liggen spelletjes.

Perfecte gastheren

Saskia
11-5-2014

In maart 2014 is dit pension overgenomen door de Engelse Bruce en de Portugese Miguel. Beide heren doen hun uiterste best om het naar je zin te maken op een ongedwongen manier. Dit lukt ze heel goed. Ze hebben plannen om het pension zodanig aan te passen zodat hun gasten zich nog meer in een huiselijke sfeer thuis voelen. Zo willen ze naast de eetkamer een zitkamer voor de gasten in richten. Bruce en Miguel zijn goed bezig!

Omdat Leutasch op een plateau ligt, leent zich uitstekend om te fietsen.

Dit was fantastisch!

bdortmans
26-8-2013

We wisten niet hoe lang we zouden blijven en het is in totaal 2 1/2 week geworden.

Het is een hotel waar je welkom bent een warm onthaal met hele vriendelijke mensen die je altijd te woord staan met tips over de omgeving.

Het ontbijt is zeer gevarieerd en vers gebakken broodjes met div. soorten kaas en vlees. gekookte eitjes, roerei met spek, 2 soorten yoghurt, vers fruit , rauwkost en nog veel meer. En natuurlijk is het daar mogelijk om een heerlijke lunch te maken voor tijdens de wandeling of je uitstapje.

De bedden zijn heel goed en we hebben heerlijk geslapen en de kamers met douche en wc zijn ook zeer schoon.

De omgeving is geweldig voor te wandelen en fietsen en om te geocachen.

Voor de mensen die weten wat dit is, wij hadden tijdens onze vakantie 230 caches gevonden.

Wat ook fijn is dat je met je gastenkaart een buskaart kunt kopen voor heel de periode oor maar € 12,- voor heel het gebied. Zelfs de auto kan vakantie hebben als je wilt scheelt brandstof en parkeer kosten.

heel mooie plek met prachtig uitzicht

Adri Van Dijk
1-8-2013

Prachtig hotel en zeer schone kamers. Ontbijt prima verzorgd en een heel vriendelijke sfeer. Mooie en rustige wandelomgeving. Verschillende goede restaurants op loopafstand. Is het weer al eens minder, dan zijn er verschillende steden en plaatsen in de omgeving om te bezoeken. Wie eens een berg wil beklimmen kan ook daarmee volop aan de slag.

Kortom een prima vakantiebestemming, ook in de zomer.

erg goed ontvangst en verblijf

G. Vos
18-4-2013

Op doorreis naar italië hier overnacht met de hele familie, 4 kamers geboekt. Kamers en bedden waren netjes/schoon en goed. Ontbijt was zeer goed verzorgd. Al met al een goede overnachting gehad en zeker een plek om naar terug te komen.

We hebben een aantal aanbieders voor Schweizerhof voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Schweizerhof in Seefeld / Leutasch, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Schweizerhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.