Hotel Schönruh

Hotel Schönruh
9,7

• Ligging t.o.v. pistes8,5

17 reviews over Hotel Schönruh in het Nederlands

Hier komen we zeker terug.

Lut Kegelaers,
3-3-2018
  • Ligging t.o.v. pistes9

Heel simpel. Bij dit hotel is alles perfect. Heel verzorgde kamers, mooie en grote wellness, schitterende keuken, vriendelijk personeel én directeur, ligging.

Perfect voor korte sneeuw- en relaxvakantie

Annelies,
24-2-2017
  • Ligging t.o.v. pistes7
  • Ligging t.o.v. pistes7

Goed ontvangst, al van 's morgens in de kamer gekunnen. Lekker eten, veel te veel trouwens. Rustig om te slapen, echt geen nachtlawaai. Geen kids. Ruime kamers. Vriendelijk personeel.

Geweldig

Marianne Medved.,
27-1-2017
  • Ligging t.o.v. pistes9

Mijn man en ik zijn al voor de 8 ste keer in dit heerlijke hotel geweest en beslist niet de laatste keer, hier ben je nog echt een gast, vriendelijk personeel van de aankomsthal, bediening en tot de kamerdames alles eigenlijk zijn super vriendelijk gastvrij je vraagt iets en het word voor je geregeld, soms gaat ons hondje ook mee en word ook vriendelijk ontvangen met een zakje hondensnoepjes, heerlijk, zalig wellness hotel, verheug me weer op volgend jaar met veel sneeuw zoals dit jaar 2017, gewoon een keer proberen je komt er graag weer terug .

Fantastisch hotel

Freia
31-5-2015

Verblijf in dochterhotel Stefanie en accomodaties van moederhotel gewoon super combinatie! Eten prima en mooi gepresenteerd

Fantastische wellness en en gelukkig maar, want het was super slecht weer. Sneeuw en regen en ijskoud 3 tot 8 graden. Het personeel was heel vriendelijk en gedienstig. En rustig zonder kinderen in dit hotel aanwezig , was prima ervaring.

Volgend jaar gaan we terug en kijken er alvast naar uit!!

Prima verblijf gehad!

Isabelle
3-3-2014
  • Ligging t.o.v. pistes6
  • Ligging t.o.v. pistes6

Super vriendelijk personeel! 's avonds uitgebreid en gastronomisch gegeten! Wij verbleven in bijhuis Stefanie, dit was prima voor ons en erg knus en gezellig ingericht. In bijhuis Stefanie is er een zwembad én sauna. Wij mochten ook naar het moederhotel gaan voor het zwembad, bubbelbad én buitenzwembad. Zalig! Skibus stopt op zo'n 200 meter van het hotel. Om de 15 a 20 minuten is er een skibus. De pistes op zich waren niet zo super. Wel leuk dat er in bijhuis Stefanie een warme plaats was voor skilatten te deponeren voor de nacht. Gratis WIFI gehad tijdens ons verblijf! Er was zelfs een nederlandstalige dame aan de receptie.

Wilde niet meer naar huis

Sabrina
1-9-2013
  • Ligging t.o.v. pistes10
  • Ligging t.o.v. pistes10

Wat een geweldig fijn hotel is dit.

Geweldig uitzicht, goede service, een warm thuis gevoel, vriendelijke mensen, veel voorzieningen, super bedden en kamers

Zalig hotel voor de echte fijnproevers.

Berry2106
20-8-2012
  • Ligging t.o.v. pistes8

Ik kan niet anders dan mensen dit hotel aanraden. Prachtig, schoon, ruim en heerlijk eten.

Het zal je aan niets ontbreken.

Zeker opnieuw!!!

Sandra en Nick
2-3-2011
  • Ligging t.o.v. pistes9

Een fantastisch hotel met mooie welness, ruime kamers ,vriendelijk personeel en héél lekker en gevarieerd eten.Je waant je elke dag op restaurant.Mooie wijnen aan eerlijke prijzen.Wij gaan hier zeker nog terug naartoe gaan.

Fantastisch hotel echt geweldig

J.Boulonois
28-2-2011
  • Ligging t.o.v. pistes5
  • Ligging t.o.v. pistes5

De ontvangst, de kamers, de faciliteiten in 1 woord geweldig. Een flesje wijn aan tafel is prijzig tot zeer prijzig en kost minmaal € 30,- en loopt tot € 45,-. buiten alle proporties. Voor internet moet er € 6,- per uur neergelgd worden. Voor een ADSL verbinding die vrijwel niets kost. Ober aan tafel ( vaste persoon ) was niet echt spraakzaam maar wel superservice en correct gericht.

Geweldig!

ms
2-11-2010
  • Ligging t.o.v. pistes8

Reeds 3x in dit hotel geweest. Wat een topper!

Prachtige wellness, heerlijk eten en perfecte service. Kortom: gewoon doen!

Neckermann Reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Schönruh in Seefeld / Leutasch, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Schönruh zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.