Hotel Princess Bergfrieden

Kinderhotel, Kleine hotels, Designhotel, Boutique hotelWeer vandaag19°7°
Hotel Princess Bergfrieden
9,6

• Ligging t.o.v. pistes8,9

We hebben een aantal aanbieders voor Princess Bergfrieden voor je op een rij gezet:

37 reviews over Hotel Princess Bergfrieden in het Nederlands

heerlijk plekje, zeer gastvrij

familie met 3 kleine kinderen
14-8-2018
  • Ligging t.o.v. pistes8

Als tussenstop italie-nederland hier 1 nacht overnacht op een familiekamer.

Zeer vriendelijke eigenaren, met een warm welkom. Ze helpen je echt om een heerlijk, ontspannen verblijf te hebben.

Gratis toegangskaartjes voor een mooi zwembad (binnen en buiten) in Leutasch.

Heerlijk ontbijtbuffet, met warme chocolademelk voor de kindjes.

Lieve crew. Blijf mensen vertroetelen

Jacqueline
18-11-2017
  • Ligging t.o.v. pistes9

Hotel met vriendelijke mensen. Die er vooral voor zorgen dat jij kunt genieten

Skibud voor de deur. 300 meter en dan de trein Naar Innsbruck

Fantastisch!

Nadieh
1-7-2017

Onwijs mooie appartementen, heel ruim en smaakvol ingericht, en alles heel schoon.

Het personeel is heel erg vriendelijk en je voelt je meteen op je gemak.

Wij kijken al weer uit naar ons volgende verblijf!

Super hotel voor verwende wintersporters

John Giebels
6-3-2017
  • Ligging t.o.v. pistes9

Mooie grote kaners, super host Jens, onovertroffen ontbijt met dito bediening. Erg fijn hotel voor de ultieme wintersportervaring

Een lustoord om van te houden

Leo Driessen
20-7-2016
  • Ligging t.o.v. pistes10

Geweldig aparthotel met een fantastisch ontbijt, een servicegerichte crew, gastvrij en een heel ontspannen sfeer. Het is er fantastisch. Een absolute aanrader.

Helemaal goed, perfecte verzorging en gastvrijheid

Hein van Baalen
5-4-2016
  • Ligging t.o.v. pistes7

je wordt helemaal in de watten gelegd. toplocatie met topmedewerkers

Geweldig! Wij komen terug.

Buisson
9-8-2015
  • Ligging t.o.v. pistes10

Eigenlijk wil je niet zo'n mooie recensie schrijven omdat je deze plek voor jezelf wilt houden. Werkelijk fantastisch! Mooie kamer en van alle gemakken voorzien. Huiselijke sfeer. Ontvangst door Jens en zijn team geweldig, veel tips en super service van personeel. Heerlijk ontbijt. Genoeg te doen in directe omgeving. Dichtbij het centrum. Wij komen terug.

Prachtig hotel, geweldige service!!

Sharon&Steven Beekman
25-7-2015
  • Ligging t.o.v. pistes10

In totaal 3 nachten geslapen in dit prachtige hotel. Eerst 2 nachten in 1 van de kleinere kamers. Die was al mooi, schoon en goed voor elkaar. Maar op de terugweg 1 nacht in het appartement verbleven...dat overtrof alle verwachtingen!! In 1 woord: Geweldig!! Wij komen zeker een keer terug!

Jens en collega's, dank voor alle goede service, hulp en tips. Jullie hotel is een aanrader voor iedereen die van kwaliteit, service en puntjes op de 'i' houdt. Wij hebben genoten!

relexen en toch heel actief kunnen zijn

JacquelineRichter
29-5-2015
  • Ligging t.o.v. pistes9

Klein hotel met standaard kamers die toch allemaal weer anders zijn. ligt lekker dicht bij het dorp, maar ook heel rustig.

Het is een beetje thuiskomen zoals je ontvangen wordt en verzorgd.

Voor families zijn er ook prachtige appartementen te huur en met ontbijtservice.

Het ontbijt is geweldig. fruit yoghurt ,eigengemaakte taart, vlees, kaas,.......... alles staat klaar. Behalve het ei , dat wordt voor je klaargemaakt zoals jij dat wilt.

Echt genieten !

Hier komen we Zeker terug, genoten!

Sylvia Vreugdenhil
2-3-2015
  • Ligging t.o.v. pistes10

Een heerlijke hotel waar je super vriendelijk wordt ontvangen.

De 'kamers' hebben een keuken met van aller erop en eraan.

Als je echt wilt genieten moet je hier zijn. Wij hebben al verschillende seizoen hier gelogeerd en zijn in de omgeving nog steeds niet uitgekeken.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Princess Bergfrieden in Seefeld / Leutasch, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Princess Bergfrieden zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.