Hotel Olympia

13 reviews over Hotel Olympia in het Nederlands

Super hotel, mooie ligging

Ton
28-5-2015

Klantvriendelijk ontvangen,mooie kamers,super ontbijt,proper en wat niet onbelangrijk is ..... een schoonheid achter de balie.

Goed verzorgd

Willy, Jurjen, Geertje, Mark &Tineke
2-4-2014
  • Ligging t.o.v. pistes8

Netjes, gastvrij hotel waar wij goed verwend zijn. De ambiance was sfeervol.

zeer mooi gelegen

W.Duinkerken
17-9-2013
  • Ligging t.o.v. pistes10

prima verzorging, is schoon, zijn vriendelijk,mooie omgeving, ligt naast een golfbaan, station en centrum vlakbij. Als ik in de buurt van Seefeld ben ga ik altijd naar Olympia.

Super ligging hotel Olympia & Herbs

Fred en Nanda de Brouwer
6-9-2013

Zeer goed en rustig hotel. Mooi uitzicht vanaf ons zeer ruime balkon.

5 minuten te voet naar het centrum van Seefeld. Zeer goed ontbijt iedere dag met zelfgebakken brood / cake / taart , volop fruit, je komt niets tekort!

Personeel is zeer vriendelijk. Wij hebben zelf geen gebruik gemaakt van het avondeten maar op aanvraag is dat ook mogelijk.Kamers zijn mooi schoon, ruime badkamer.

Super class

Jaap de Wildt
5-9-2013

Een warme plek met veel aandacht voor de gasten en een uitstekend gastronomie

Home made fris en vers

Prima hotel

R. Vermeer
26-8-2013
  • Ligging t.o.v. pistes9

Uitstekend hotel op en goede locatie dichtbij het centrum. Bij het hotel is er gratis parkeren. De kamers zijn ruim en het sanitair is uitstekend. Het ontbijt is uitgebreid en verzorgd. Door de ligging is er geen overlast van lawaai.

Zowel binnen als buiten is er een zitgelegenheid met de mogelijkheid tot drankjes. Gratis WiFi voor de internet liefhebbers. Zeker een aanrader

Fantastisch hotel

Theo en Ans Van den Broeck
22-6-2013

Het hotel is ons prima bevallen. Wij hadden niet besproken maar ondanks dat, werden wij zeer vriendelijk door de eigenaresse Manuela ontvangen. Zij was direct berijd ons een zeer mooie ruime kamer toe te wijzen. Alles werd goed schoon gehouden en het ontbijtbuffet geserveerd in een mooie aparte ruimte was prima. Zeer vriendelijk personeel en steeds bereid je te helpen waar mogelijk. Uitzicht op de bergen en de golfbaan . Ongeveer 5 tot 10 minuten lopen van het centrum. Kort bij het station dus ook voor treinreizigers goed te doen.

keurig schoon en gastvrij hotel

andrea van geffen
1-3-2013
  • Ligging t.o.v. pistes8

Kamers werden meteen in orde gemaakt ondanks 4 uur te vroeg inchecken.Onze zoon was jarig en kreeg een kadootje van de hotelmanager en mocht elke avond de openhaard aanaken. Kamers werden netjes en met geurzakjes aangekleed. Ontbijt was fantastisch alles zelf gemaakt, biiologisch en kruidenbaden op aanvraag. Kan koffie kregen op de terugreid gratis mee. Kortom degelijk schoon en gezellig hotel voor de ouderen onder ons, niet echt voor kinderen maar wel erg gastvrij.

Prima hotel

w
21-2-2013
  • Ligging t.o.v. pistes9

Makkelijk en goed bereikbaar met de trein.

Op loopafstand van de piste en het centrum

Erg vriendelijk personeel

Goed ontbijt en nette ruime kamer

Prima skivakantie via Innbruck (vliegtuig).

Helaas geen pinautomaat, alleen contant betalen

Goed hotel met een goede service !

Fam. v Lieshout
18-2-2013
  • Ligging t.o.v. pistes8

Hotel Olympia & Herbs is een goed hotel wat van alle gemakken is voorzien. Het hotel heeft een draadloos netwerk (WiFi), een nette en verzorgde kamer en goed eten uit de omgeving. Ook heeft het hotel een eigen kruidentuin,waarvan de gasten kunnen genieten van huisgemaakte kruidenthee.

We hebben een aantal aanbieders voor Olympia voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Olympia in Seefeld / Leutasch, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Olympia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Olympia scoort een 9.13 uit 10 op basis van 17 reviews.