Appartement Lambertusheim

9.4Fenomenaal

Oostenrijk, Tirol, Seefeld / Leutasch

Op vakantie geweest naar Lambertusheim?

9.4Fenomenaal

Meer appartement info

11 reviews over Appartement Lambertusheim

• 10Jochem09-07-2015

Fantastisch!

Zeer schone en appartementen voorzien van alle gemakken. Zeer vriendelijke ontvangst en enorm betrokken en behulpzame eigenaren. Staan altijd en overal voor klaar! Ons vaste adres in Oostenrijk gevonden!

Gereisd met jonge kinderen in juni 2015

• 10May van de Kerkhof22-12-2008

Een heerlijk huis met mooie, ruime appartementen.

In dit sfeervolle huis word je zeer gastvrij ontvangen, de sfeer is gezellig en je voelt je meteen thuis. De ruime appartementen zijn prima ingericht en voorzien van alle gemakken en benodigdheden. het is ook een plek die je niet snel vergeet omdat het een zeer rustgevende en zeer mooie omgeving is die je je zeker nog zult herinneren en dan later tegen je kleinkinderen verteld dat waren nog eens tijden jongen veel sneeuw en prachtige pistes! na het skien een warm drankje dat is vakantie! en uiteindelijk naar je warme bed in het mooie

Gereisd met oudere kinderen in december 2008

• 10Hilde, Johan, Lena, Hanna Hesemans30-04-2008

Wij komen al veel jaren in Lambertusheim en het bevalt ons nog steeds heel erg goed! Je kunt hier fijn wandelen en er zijn verschillende leuke stadjes in de omgeving. Ook zijn er veel dieren te zien in het wild. Je hebt ook prachtig uitzicht op de bergen.

Gereisd met familie in april 2008

• 9Bob de bouwer22-03-2008

Het is hier geweldig. De gastvrijheid van de eigenaren Ber en Hub is toppie!! Het appartement is schoon, mooi en praktisch ingericht. Je kunt hier in Weidach en in het nabij gelegen Seefeld geweldig skiën. Het is voor beginners en voor gevorderde een prachtig skigebied.Ook de apres ski is prima en de mensen zijn erg vriendelijk. Kortom het is een echte aanrader om hier te komen vertoeven voor zowel een gezin als met zijn tweetjes. Wendy Engering

Gereisd met partner in maart 2008

• 8Jean Widdershoven04-01-2008

Wij zijn zowel in de zomer als in de winter geweest. De omgeving is schitterend. In de zomer kun je wandelen/fietsen van makkelijk tot moeilijk over bergtoppen. De piste is op loopafstand, zowel voor beginnende skiers als voor gevorderden. Andere pistes bij Seefeld etc zijn goed bereikbaar. Genoeg keuze in restaurants en winkeltjes. De dagelijkse boodschappen kun je op 5-10 minuten loopafstand doen. Voor andere aankopen kun je snel terecht in bijvoorbeeld, Seefeld, Innsbruck Telfs. De inrichting van Lambertusheim is oke. In de ruime appartementen zit alles om je verblijf comfortabel te maken. Ook een Sauna en infra roodkabine behoren tot de inrichting. De speelweide in de zomer en met sneeuwpret in de winter zijn naast het gebouw gelegen. Eigenaren zijn vriendeljk en altijd tot raad en hulp bereid. Kinderen zijn er altijd welkom. Kortom een aanrader voor zomer en/of winter vakantie.

Gereisd met familie in januari 2008

• 10Ankie van Thoor11-12-2007

Wij gaan nu voor het 4e jaar op wintersport in deze erg mooie plaats. de Lambertusheim is voor ons de ideale plek om onze vakantie in de winter door te brengen. Onze oudste heeft er zelfs leren lopen ! Op loopafstand van winkels en piste. Menig uurtje hebben we samen met de andere gasten doorgebracht en gezelliger kan bijna niet ! Wij hopen hier nog vele jaartjes onze wintervakantie door te brengen.

Gereisd met familie in december 2007

• 10Ruud Rademakers10-12-2007

Wat een genoegen,wat een rust. Je voelt je gelijk thuis in deze grote familie, gezellig, gastvriendelijk en toevertrouwd. Als buitensporter mag ik jullie zeer aanraden, van paragliding ( bijna in de tuin geland.. maar toch de langlauf piste gekozen). Ski mogelijkheden voor elk wat wils, mountainbiken, bergwandelen, bergbeklimmen. Hengelsport te over. Goh je zou zo verhuizen.

• 8Ligging t.o.v. pistes

Gereisd in december 2007

• 9Jos Wagemans06-12-2007

Wij komen hier al jaren zowel in de zomer als in de winter. In de winter een heerlijk gebied om te wandelen,langlaufen en skien. In de zomer uiteraard ook voor te wandelen en mijn grote hobby het vliegvissen te beoefenen in de natuurlijke waterloop de Ache.De gastvrouw en gastheer zijn bijzonder hartelijk en gezellig. In de zomer wordt de vliegvisvangst gezamenlijk met de gasten verorbert in de tuin. Bij de gastheer en gastvrouw staat een gezellige ronde tafel waar zo menig flesje wijn gedronken wordt.Kortom super gezellig en ontspannend. Ook in de Herfst en lente aan te bevelen. In de herfts kan dit met jachtweek Hubertuswoche(andere hobby van mij) gecombineerd worden.

Gereisd met familie in december 2007

• 10Ger en Toos Schulpen02-12-2007

Wij bezoeken al jaren het Lambertusheim vanwege zijn grote gastvrijheid en unieke ligging. Het huis met zijn 6 appartementen heeft een geweldig uitzicht en is goed te bereiken. Op loopafstand van winkels,langlaufpiste,en wandelroutes,zowel vlak als door bossen en bergen. Een uniek gebied waar het alle jaargetijden goed toeven is. Vanuit het Lambertusheim zijn een aantal grote skipistes met de auto goed bereikbaar, terwijl in de direkte omgeving de langste langlaufloipe van Europa (250 km)is geprepareerd. De appartementen zijn van alle gemakken voorzien. In de zomer kan gebruik worden gemaakt van de fietsen uit het huis, waarmee mooie en uitgestrekte fietsroutes gereden kunnen worden.In de vroege herfst is het vaak nog heerlijk warm weer en kun je al wandelend genieten van de kleurenpracht. Kortom, een uitstekend vakantieverblijf met een bijzondere ligging waar je je snel thuis voelt.

Gereisd met partner in december 2007

• 9Sasja Kusmic02-10-2007

We komen al een aantal jaar in het Lambertusheim, echt super gastvriendelijk.Bij aankomst altijd Koffie. De appartementen zijn super schoon en geweldig ingericht, niks ontbreekt. Ook voor onze tweeling van 5 jaar is het goed vertoeven hier, een prachtige tuin met schommel, ze mogen hier naar hartenlust spelen en in de winter natuurlijk sleeen. We hebben nog nooit meegemaakt dat er geen sneeuw in de winter lag. In de zomer kunnen we gratis gebruik maken van de fietsen, De ligging is super centraal, binnen 5 minuten loopafstand van het centrum en de piste. Na het skien is het heerlijk vertoeven in de sauna of infrarood cabine in dit huis. Mocht je een dag geen zin hebben om te koken, dan kun je heerlijk uit eten in de diverse restaurants in Leutasch. Dit adres vinden wij een echte aanrader. We verheugen ons alweer op de komende vakantie met de kerst!

Gereisd in oktober 2007

0 tips over Appartement Lambertusheim