Gasthof Krinserhof

Gasthof
Kleine hotelsWeer vandaag20°11°
8,5

• Ligging t.o.v. pistes10,0

We hebben een aantal aanbieders voor Krinserhof voor je op een rij gezet:

2 reviews over Gasthof Krinserhof in het Nederlands

Fijne dagen gehad in hotel Krinserhof!

Evert en Monique
10-3-2016
  • Ligging t.o.v. pistes10
  • Ligging t.o.v. pistes10

Bij aankomst werden wij zeer hartelijk en persoonlijk welkom geheten door de eigenaar. Hij had zich al ongerust gemaakt of het ons zou lukken om te komen ivm de weersomstandigheden. De eerste indruk van het hotel: huiselijk, warm en gezellig. Typisch Oostenrijks. De kamers waren zeer schoon en netjes, idem voor het sanitair Het ontbijtbuffet 's ochtends was eenvoudig maar ruim voldoende. Het keuzemenu 's avonds was zeer smakelijk en gevarieerd. De bediening door de eigenaar en zijn moeder was prima. Ze hadden voor iedere gast persoonlijke aandacht en tijd voor een praatje. Een bijzondere belevenis was de traditionele Tiroler avond, gegeven door familie van de eigenaar,waarbij de muziek live ten gehore werd gebracht. De skipiste en liften liggen op loopafstand, ongeveer 250 meter en is zeker de moeite waard. Het centrum van Seefeld ligt op 500 meter afstand en is makkelijk te voet te bereiken. De eigenaar heeft het hotel onlangs overgenomen van zijn ouders en is bezig zijn eigen invulling te geven aan het hotel en de inrichting.

Gereisd Met partner in februari 2016

Mooie ligging, typisch Oostenrijks hotel

Sjoukje Rijsdijk
10-9-2013

Krinserhof is een typisch Oostenrijks hotel. Voor mensen die niet van die kolossale apartementgebouwen houden, zoals wij, maar de authentisiteit, is dit een prima hotel. Mooie ligging, vlak naast een mooie kabelbaan en zeer vriendelijke eigenaren. Kamers voldoende, fijn balkon voor onze hond, een Berner Sennen en werd elke dag schoongemaakt. Ontbijt en diner prima verzorgd, voldoende variatie. De ligging van het hotel is goed met veel mogelijkheden voor dagtripjes. Voor kinderen is er niet zo heel veel te doen maar de eigenaren zijn wel zeer kindvriendelijk. Kortom, een goede aanrader.

Gereisd Met partner in juli 2013

Gasthof info

• VerzorgingHalfpension

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk

• Gratis wifiOp de kamer

• TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurTV

• Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Opslag voor ski benodigdheden, Recreatieruimte, Terras
  • Overige servicesHanddoeken(service)

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenGolfbanen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Gasthof Krinserhof in Seefeld / Leutasch, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Gasthof Krinserhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.