Hotel Klosterbräu

is een super hotel we komen er al 8 jaar

willem Den Haag
24-3-2016
  • Ligging t.o.v. pistes10

Men is in alles behulpzaam , men doet alles om het verblijf zo fijn en aangenaam mogelijk te maken

bediening is super , eten uitstekend

bijna iedere avond is er entertainment of in de eetzaal of in de bar.

ontbijt is zeer uitgebreid en wordt er iets gemist vraag het en het komt

super zwembad en spa

Echt Top!

Amavageo
25-1-2016
  • Ligging t.o.v. pistes6

Alles klopt in dit hotel, wat een service. Het enige dat ik kan bedenken is dat de kamers wel een update mogen hebben, sommige kamers een zijn beetje oubollig. Het eten is fantastisch en alles is aanwezig, bar, discotheek, restaurant(s) etc. Geweldige spa en wellness met dito behandelingen.

schandalig

taco
21-2-2014
  • Ligging t.o.v. pistes2

avondeten ronduit smerig. verf valt van de gevel. En boek vooral niet via touroperator, dat is 25 procent duurder dan wanneer je rechtstreeks bij het hotel boekt. En touroperator doet er niets aan.

prima

M.B.den Engelsman
29-12-2012
  • Ligging t.o.v. pistes9

Prachtig Hotel met alles erop en eraan.

GE-WEL-DIG!!

Petra van Velde
8-1-2012
  • Ligging t.o.v. pistes9

Wat een hotel! SUPER! Inmiddels is de wellness met spirituele spa en broodbaksauna, helemaal grondig verbouwd. GE-WEL-DIG MOOI!! Noem maar op, je kan het laten doen!

Verder is het eten, service en vriendelijkheid helemaal top!

verwennerij van hoog niveau

Bianca
21-7-2010
  • Ligging t.o.v. pistes9

Ook in de zomer een aanrader! Vriendelijk en gastvrij personeel. Heerlijk eten en prachtige kamers. Je voelt je al snel thuis. Luxe, comfort en gastvrijheid scoren hier wat mij betreft zeer hoog.

SUPER!

Petra van Velde
13-1-2010
  • Ligging t.o.v. pistes9

Paar jaar niet geweest. Nu alleen maar mooie kamers! Het eten is GE-WEL-DIG!

Je wordt helemaal in de watte gelegd.

Iedereen is zeer vriendelijk!

Het is als een warm bad.

Er zijn vernieuwingen gaande in Seefeld.

Het was een beetje "ingedut". Maar ze zijn volop bezig het plaatsje weer op de kaart te zetten!

Met hotel Klosterbräu is dat zeker gelukt! Het is prijzig maar, waar voor je geld. We willen in de zomer terug. Prachtig wandelen en genieten!

2007

Zeer goed hotel

H.F. Gorter
9-10-2007
  • Ligging t.o.v. pistes6

Zeer goed hotel. Perfecte ligging midden in het dorp. Zeer attent en bekwaam personeel. Eten ronduit super. Kamers zeer ruim en keurig ingericht. Lobbybar erg gezellig. Wellness is prima maar heb het zeker beter meegemaakt. Kortom, een zeer goed en gezellig hotel. Skigebied is niet bijzonder dus weet niet of ik hier in de winter zal komen.

• Ligging t.o.v. pistes8

Het ziet er heel gezellig uit! Eten heel goed! Vriendelijke mensen!

Oude en nieuwe kamers. Oude zijn in jaren '70 stijl. Kan absoluut niet voor die prijs! Zo'n kamer kan echt niet meer als je vijf sterren hebt!

Het skigebied is erg klein. Met de aller oudste liften die bestaan!

Het is een beetje vergane glorie in Seefeld!

Het hotel is erg warm, gezellig en er is van alles te doen. Alleen de prijs begrijp ik niet! Veel mooiere hotels gehad voor veel minder geld!

2005
  • Ligging t.o.v. pistes9

De service en kwaliteit laat de laatste twee jaar te wensen over, er is geruime tijd niet meer geinvesteerd in bijvoorbeeld het zwembad waar losse tegeltjes liggen.

De ligging van het hotel is echter optimaal !!

We hebben een aantal aanbieders voor Klosterbräu voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Klosterbräu in Seefeld / Leutasch, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Klosterbräu zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.