Hotel Karwendelhof

8 reviews over Hotel Karwendelhof in het Nederlands

fantastisch!

Marc
4-7-2018

Zeer vriendelijk familiehotel.Zowel ontbijt als avondeten waren prima verzorgd.Ook de all in was zeer goed.Dit hotel is voor herhaling vatbaar!

Het was fantastisch

Bruyninckx C
13-3-2016
  • Ligging t.o.v. pistes10

vriendelijk personeel,lekker eten,mooie kamer en goede bedden,het hotel ligt tegenover het station maar daar is niets van te merken qua geluid.

Voor ons was het een super vakantie ;we gaan zeker nog een keer terug.

Gezellig Oostenrijks familie Hotel

Martijn
6-1-2013
  • Ligging t.o.v. pistes7

Mijn zoon van 7 en ik (zijn vader) zijn een week gaan skiën in Seefeld.

Doordat we laat boekten en dat O&N in de periode van onze reis viel, moesten we de hoofdprijs betalen. Wij hadden half pension geboekt, maar de kwaliteit van het eten was echt onder de maat gezien de prijs.

De kamers zijn prima en erg ruim, de wellness is heerlijk en mijn zoon heeft genoten van het grote bubbelbad.

Dit hotel ligt recht tegenover het trein station van Seefeld waar je overigens geen last van hebt.

HotelSpecials.nl

In één jaar tijd achteruitgehold.

Goudzwaard
28-1-2012
  • Ligging t.o.v. pistes7

Vorig jaar waren wij voor het eerst in dit hotel. Dat was ons zeer goed bevallen; heel ruime kamers van het type Atelier en prima ontbijt en diner.

Dit jaar waren de kamers eveneens uitstekend, maar het eten was gezien de prijs/kwaliteitverhouding achteruit gevlogen. Ontbijt matig: weinig keus met name wat brood en vleeswaren betreft. Het diner sloeg echter alles: vijf van de zeven dagen buffet, terwijl we vorig jaar keurig aan tafel werden bediend, voorgerechten waren goed, maar met name de hoofdgerechten lieten veel te wensen over: soms koud, soms taai enz. enz. Bovendien was de bediening waardeloos: als we geen klacht hadden ingediend zaten we nu nog te wachten op (de bestelling van) onze drankjes. Er ontbrak duidelijk leiding aan het bedienend personeel.

Volgend jaar proberen we het nog één keer, als het dan weer zo is als dit jaat komen we er nooit meer.

Leuk hotel met vriendelijk personeel

Tamara
2-3-2009
  • Ligging t.o.v. pistes9

Leuk hotel, met een goede prijs/kwaliteit verhouding. Zeer vriendelijk personeel. Het eten was erg goed. Kamers zijn goed, alleen de badkamers van de standaard kamers zijn verouderd en aan renovatie toe. Voor de rest waren de kamers wel netjes.

prima hotel

HJ
17-2-2009
  • Ligging t.o.v. pistes7

Hotel Karwendelhof ligt mooi centraal en dicht bij het station, geeft wel enige geluidsoverlast 's avonds en 's nachts, maar verder hebben wij er een prima week gehad. Eten prima en service uitstekend. Kamer sfeervol, badkamer ietwat gedateerd, maar schoon en ruim.

2008

het is een heel goed hotel

fam willems
17-3-2008
  • Ligging t.o.v. pistes7

het is een heel goed hotel. vriendelijk personeel. ook zeer geschikt om met kinderen heen te gaan. onze 4jarige dochter vond het bubbelbad en sauna heerlijk!

Prima hotel, direct tegenover station, en dus zeker bij aanvliegen op Innsbruck uitstekend bereikbaar. Mooie ruime kamers met alles erop en eraan. Uitstekend ontbijtbuffet en diner (vier-gangen + slabuffet; een keer in de week uitgebreid boerenbuffet). Heel vriendelijk en behulpzaam personeel. Nette sauna.

Enig (klein) minpuntje: de bedrijfsleiding mocht wat ons betreft wat meer klantgericht zijn in plaats van alleen bedrijfsgericht.

HotelSpecials.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Karwendelhof in Seefeld / Leutasch, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Karwendelhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.