Appartement Jagdhof

2008

super leuk

paulien
11-8-2008

wij zijn er 3 weken geleden geweest,in de zomer dus,en we vonden het super leuk.

Leuk zwembad erbij en een heel ruim appartement,super tevreden en heel aardige eigenaren.

Niet te vergeten een overweldigende mooie natuur.

We hebben ons niet verveeld.

• Ligging t.o.v. pistes7

in de hoofdstraat van Leutasch - winkels, restaurants en pistes op wandelafstand.

Leutasch is ook een ideaal (kleinschalig) wandel- en langloipe paradijs.

Fijn app

Peter Verhulst
14-2-2008
  • Ligging t.o.v. pistes6

Fijn app. midden in het plaatsje Leutasch. kom er al jaren bij ook bij andere,toch blijft JAGDHOF ME TREFFEN.

2007
  • Ligging t.o.v. pistes9

Mitten im Zentrum von Leutasch/Weidach, alle Appartements mit Bad/WC, TV Telefon, kompl. eingerichtete Küchen, Hunde erlaubt, Parken direkt am Haus, Einkaufsmöglichkeiten und Restaurants in unmittelbarer Nähe

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Jagdhof in Seefeld / Leutasch, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Jagdhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Jagdhof scoort een 8.75 uit 10 op basis van 4 reviews.