Hotel Hocheder

Hotel Hocheder
4,3

Onvoldoende

• Ligging t.o.v. pistes6,8

We hebben een aantal aanbieders voor Hocheder voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Hocheder in het Nederlands

Prettige accomodatie

Bart Wieldraaijer
2-3-2011
  • Ligging t.o.v. pistes8

Hebben een zeer prettig lang weekend in dit hotel doorgebracht. Zeer netjes en mooie kamer gehad.

Half pension met uitgebreid ontbijtbuffet en s'avonds een 5 gangen menu. Zeer prettige bediening. In seefeld zelf is s'avonds niet veel te doen maar een biertje drinken met life muziek in een van de restaurants is geen probleem.

Met skibus wordt je gratis naar de pistes gebracht. Hele goede ski en langlaufmogelijkheden en apres ski!!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hocheder in Seefeld / Leutasch, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hocheder zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Hocheder scoort een 4.25 uit 10 op basis van 4 reviews.