Hotel Helga

7 reviews over Hotel Helga in het Nederlands

Heerlijk gastvrij hotel

22-9-2017
  • Ligging t.o.v. pistes10

Komen nu al meer dan 13 jaar in Hotel Helga bij Helga en Franz.Heerlijke ontvangst super vriendelijk personeel het is net weer thuiskomen. Heerlijk eten en wil je iets weten over de omgeving vraag het Franz, hij leg het je haarfijn uit. Het is niet voor niets een hotel met veel stamgasten. Het hotel ligt kort bij het centrum en toch lekker rustig. Van hieruit is het heerlijk wandelen.

Een geweldig hotel, absolute aanrader!

Marijn
23-1-2017
  • Ligging t.o.v. pistes9

Het is een fantastisch hotel waar je je meteen thuis voelt! Dat blijk ook wel uit de vele vaste gasten die jaarlijks met veel plezier terugkomen. Franz en Helga behandelen je als familie en de service is uitstekend. Het eten is werkelijk heerlijk, elke dag verse producten en een gevarieerd menu. De kamers zijn mooi en verzorgd, het hotel is gezellig en het personeel uiterst vriendelijk. Er is een sauna in het hotel en Franz en Helga geven je alle informatie over activiteiten in en rondom Seefeld. Een mooi en leuk wintersport / wandelgebied! In een paar minuten loop je naar het hartje centrum van Seefeld en naar de bushaltes. Vanaf deze haltes waarvan de ski bussen vertrekken, ben je in enkele minuten bij de ski pistes. Kortom: een geweldig hotel, absoluut een aanrader voor een mooi verblijf in Seefeld.

Oude reviews (archief)

• Ligging t.o.v. pistes9

Hotel Helga het vriendelijkste Hotel in Seefeld zowel wat betreft de bediening alsook het eigenaarsechtpaar Helga en Franz. Heerlijk eten, fijne kamers en je kunt er heerlijk wandelen. Wil je iets weten over de omgeving vraag het Franz en je krijgt uitgebreide informatie. Wij komen er al voor de 12 keer en onze vrienden voor de 15 keer. Maar dit is niet veel er zijn veel stamgasten die er al veel langer komen.

We hebben een aantal aanbieders voor Helga voor je op een rij gezet:

Weer heerlijke week gehad bij Helga en Franz.

15-9-2015
  • Ligging t.o.v. pistes9

Hotel Helga, het gezelligste en vriendelijkste hotel van Seefeld.Franz en Helga is niets teveel om het zij gasten naa de zin te maken. Dit blijkt ook wel uit de vele stamgasten die zij hebben. Ieder jaar komen wij wel stellen tegen die we hier al eerder ontmoet hebben. Mensen die hier al 20 jaar komen is heel gewoon. wij waren nu voor de elfde keer. Heerlijke week gehad.

Fantastisch Hotel waar je je thuis voelt

Johnny Ligt
25-9-2013
  • Ligging t.o.v. pistes8

Helga en Franz, laten je voelen dat je thuis bent. Zij zijn behulpzaam met alles. Vraag je info over de omgeving dan krijg je zeer uitgebreid advies over fietsen en wandelen te over. Het personeel is zeer vriendelijk en bekwaam. Het eten staat op een hoog peil en de kamers worden elke dag schoongemaakt. Ons oordeel over prijs/kwaliteit verhouding een 10.

Fantastisch Hotel

28-8-2012
  • Ligging t.o.v. pistes10

Wij komen hier nu al weer voor de negende keer en onze vrienden voor de elfde keer.Het is steeds weer heerlijk om bij Hotel Helga in Seefeld terug te komen.Hartelijke ontvangst,heerlijk eten,zeer fijne kamers en een heerlijke omgeving om te wandelen en te mountenbike.Franz en Helga maken het je zeer na de zin in hun Hotel en dat blijkt ook wel uit het hoge percentage vaste klanten.Ben je er eenmaal geweest wil je niet anders meer.

• Ligging t.o.v. pistes8

Vanaf het moment dat je er binnen komt voel je je er thuis !

Waar vindt je het nog dat de eigenaar zelf je koffer binnen brengt.

Er wordt alles aan gedaan om je op je gemak te voelen zoals elke avond

een grapje of een verhaal van de eigenaar(Franz) aan tafel bij het eten.

Ook de eigenaresse(Helga) staat ten allen tijde voor je klaar.

Kortom een hotel dat zeer aan te bevelen is. In 1 woord : GEWELDIG !

We hebben een aantal aanbieders voor Helga voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Helga in Seefeld / Leutasch, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Helga zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Helga scoort een 9.88 uit 10 op basis van 7 reviews.