Appartement Haus Wiesenruh

• Sauna
Meer appartement info

73 reviews over Appartement Haus Wiesenruh

• 9Marlous14-09-2017

We vonden alles goed! Een lekker bed, grote kamer! Gewoon een heel fijn appartement! Mooie keuken met alles erop en eraan! Kortom fantastisch

Gereisd met partner in augustus 2017

• 10Fam. Ros19-08-2017

Schitterend appartement op top lokatie

Heerlijk ruim en fris appartement op een van de mooiste lokaties van Seefeld, vrij uitzicht over alm en richting bergen. Gastvrij ontvangst, zeer compleet uitgerust appartement met sauna en mooi terras. Op 5 minuten lopen van het gezellige centrum. Veel wandelmogelijkheden in de buurt en leuke eetgelegenheden.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

• 9Annabel D.17-07-2017

Ontspannende vakantie op heerlijke locatie

We hadden met ons gezin een heerlijke vakantie in Haus Wiesenruh. We genoten met zijn allen van het ruime appartement met sauna. We koken graag zelf en ook daarvoor was alle materiaal voorzien. Zalig was het uitzicht op de weide en de bergen. Bij mooi weer aten we op het terras. Het was ook leuk dat de supermarkt , het station en de bushaltes op wandelafstand waren. Heel handig voor ons die niet met de auto gekomen waren. Gastvrouw Karin stond klaar om onze vragen te beantwoorden . Onze eerste vakantie in Oostenrijk was zalig!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

• 10Filip17-07-2017

Leuke plek!

Seefeld is eenvoudig per trein bereikbaar en het openbaar busvervoer is goed uitgebouwd. Er bestaat een gratis Seefeld card die je bovendien voor 12 euro kan opladen met een busabonnement waarmee je gedurende je volledige verblijf kan rondtrekken in de omgeving. We deden leuke wandelingen, zowel in lager gelegen bossen als hogerop. Wandelaanduidingen zijn niet perfect, zorg dat je een kaart bijhebt. In het appartement waardeerden we de ruimte en de sauna. Keukenuitrusting is ruim en kwaliteitsvol. Prima bedden. Alles is in perfecte staat. We verbleven in het appartement op niveau +0.5 en gebruikten een zonnig en rustig, maar niet van de wind afgeschermd terras (hoeft ook niet, het uitzicht is weids en mooi). Dit buitenterras is niet privé maar wel ruim. Het appartement op niveau +1.5 beschikt over een eigen ruim balkon. Een aanrader!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

• 10Roy14-07-2017

Erg ruime en fijne uitzichten

We hadden het appartement in de kelder met 2 slaapkamers. De slaapkamers hadden grote bedden en genoeg kastruimte. De keuken was ook erg compleet. Er was een apart toilet en een badkamer met een douche. Het appartement was hartstikke schoon toen we aankwamen. We hadden ook een flink terras met een hoop stoelen en een paar ligstoelen. Op het terras kon je perfect genieten van de zon. Ik was hier om te fietsen in de Alpen en het was erg fijn dat we gebruik konden maken van de wasmachine. Er waren ook genoeg parkeerplaatsen beschikbaar. Ik denk dat dit appartement prima is voor zowel zomer als winter.

Het chalet ligt aan de rand van het dorpje naast een groot grasveld / akker. Het uitzicht vanuit de slaapkamers en de woonkamer was fantastisch. Het was slechts 3 minuten wandelen van het centrum van Seefeld. In het dorpje was genoeg te doen, fijne restaurantjes en een uitstekend startpunt voor wandeltochten

Overall was dit een geweldige vakantie en we komen graag nog een keer terug. :)

Gereisd met vrienden in juli 2017

• 10Wim en Jose14-07-2017

Fantastische plek

Een geweldig appartement met ruime kamers, gezellig ingericht en ontzettend hygienisch. Het is voozien van alle comfort met zelfs een sauna. Het ligt in een hele mooie omgeving, op 5 min loopafstand van de zeer gezellige dorpskern. Karin is een geweldige gastvrouw, die voor haar gasten altijd klaar staat. Niets is haar teveel. We zullen zeker nog een keer terugkomen.

Gereisd met vrienden in juli 2017

• 10Bert14-06-2017

Heerlijke vakantie gehad

Erg rustig gelegen, mooi uitzicht, mooi appartement met zelfs een eigen sauna. Leuk dorp en niet ver van het huisje vandaan.

Gereisd met jonge kinderen in maart 2017

• 9J.v.Breeschoten05-04-2017

Prima locatie

Bovengemiddeld ruim appartement met alle voorzieningen en een goede ligging op loopafstand van het gezellige centrum. Met de alpenweide voor de deur is het voor kinderen een erg leuke locatie. Prima parkeergelegenheid.

• 8Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in maart 2017

• 9Peter Antonissen24-03-2017

Uitstekend

Mooi appartement, zeer compleet, je mist niets. Aan de rand van het dorp dus rustig maar op wandelafstand van het gezellige centrum. Met name de ruime opzet maakt het verblijf tot een genot.

• 7Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in maart 2017

• 9Tjerk en Harmanna Lodewijks08-02-2017

Weer een geweldige wintersport vakantie gehad.

In Wiesenruh hadden we een zeer ruim appartement, van alle gemakken voorzien. Ruime woon/zitkamer met keuken. Badkamer met bad, douche en sauna. Prachtig gelegen dicht tegen het centrum, maar met een ruim uitzicht op de iconen van Seefeld; De Rosshütte en de Geschwankopf. Karin is een goede gastvrouw die altijd voor je klaar staat.

• 8Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in januari 2017

2 tips over Appartement Haus Wiesenruh

• tom kamlag, 22-01-2012 Rapporteren

Huur een skikluis bij de Geschwandtkopf en loop op je gemak heen en weer naar de pistes.

• Ria, 01-02-2015 Rapporteren

Ook in de wintermaanden kan erg mooie wandelingen maken in Seefeld. Wij wandelen altijd 2 weken en 1 week skiën we als onze dochter komt met de kleinkinderen.

0 vragen over Appartement Haus Wiesenruh

Appartement Haus Wiesenruh info

• Aantal personen7 tot 8

• Gratis wifiOp de kamer

• Balkon / terrasAanwezig
    • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
    • KeukenKeuken
    • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Gratis bedlinnen, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, TV, Wasmachine

• Op het terreinOpslag voor ski benodigdheden, Terras
    • Overige servicesHanddoeken(service)