Appartement Haus St. Hubertus

Appartement info

Meer appartement info

34 reviews over Appartement Haus St. Hubertus

• 10Gea21-07-2020

We komen zeker weer terug!

Zeer hartelijk ontvangst. Prachtige ruime, schone en moderne appartementen op een zeer goede lokatie. Dicht bij station, centrum en wandel- en skigebied.

Gereisd met partner in juli 2020

• 2018
    10Monique07-09-2018

Super!

Super hartelijk ontvangst! Het appartementenhuis ligt op slechts een paar minuten lopen van het centrum. De appartementen zijn erg ruim, zien er spik en span uit en hebben een mooi uitzicht op de bergen. Verder zijn de gastgevers altijd bereid om tips te geven!

Gereisd met vrienden in augustus 2018

• 9Chiel7401-06-2018

Absolute aanrader

We hebben een heel fijne week gehad in het prachtige appartement in St Hubertus! Pluspunten: Heel ruim appartement Gezellig ingericht en goede sfeer Netjes en schoon Mooie achtertuin met zitjes en bbq Zeer goed toegankelijk voor rolstoel

Mooie omgeving met veel wandel en fietspaden. Centrum op loopafstand (veel restaurants en winkeltjes) Leuke grotere stad Innsbruck op een half uurtje rijden

Minpunten: Geen kunnen ontdekken.

• 8Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in mei 2018

• Oude reviews

10Gerrit en Pietie Hamhuis17-07-2017

Alles was prima . Valt niets op aan te merken . Voor ons alles 100 procent goed.

Gereisd met partner in juni 2017

• 10Familie Mahieu - Ferket26-07-2016

puur genieten in de bergen met de rolstoel mee!

Wij waren hier de eerste week van juli en huurden het gelijkvloerse appartement dat eveneens toegankelijk is voor rolstoelgebruikers wat voor ons een criterium was. Een aparte parkeerplaats bij het appartement. heel vriendelijke ontvangst bij aankomst, heel hulpvaardig. De mevrouw spreekt Nederlands wat het des te gemakkelijker maakt. Het appartement was heel ruim en heel proper. We hebben enorm genoten van al die ruimte, de opgemaakte bedden bij aankomst, de beschikbare handdoeken, ... en ook van de gedeelde mooie tuin met kinderspeelgoed voor handen. Als we een vraagje hadden konden we steeds bij de gastvrouw terecht. Zij maakt het ook mogelijk dat je broodjes voor 's morgens aan de deur geleverd worden, heel gemakkelijk en ook helemaal niet duur! Er is ook heel wat te doen in het dorpje, prachtige wandelingen die je kan doen vanuit of in de omgeving van Seefeld. We hebben met onze 3 kinderen genoten van het eerste tot het laatste moment. dikke pluim voor deze accomodatie!!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

• 8Marjolein26-06-2016

Super!!

Net terug gekomen van een heerlijke vakantie in Oostenrijk. Voor de eerste keer in Haus St.Hubertus in appartement 1. Wat een fijn appartement ,mooi,groot en heel erg schoon. Badkamer helemaal aangepast voor als je in een rolstoel zit en wat ik helemaal top vindt is het hoog/laag bed. Daarbij komt nog de gastvrijheid van Marlon en Edi,dat alles heeft er voor gezorgd dat wij een heerlijke ontspannen vakantie hebben gehad!

• 8Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in juni 2016

• 10Familie Megens11-10-2015

100% TipTop

Een perfect verblijf van een week gehad bij de familie Hiltpolt. Met onze hele familie, inclusief oma van 86, erg gastvrij ontvangen in een paar prachtige appartementen. Alles zeer schoon en prima verzorgd en compleet. Heerlijke broodjes s´morgens aan de deur. Seefeld zelf en de omgeving hebben voor ieder volop te bieden en als je het niet kan vinden, de familie Hiltpolt helpt je wel op weg. Al met al was het een perfecte keus voor onze vakantie met het hele gezin. Een aanrader voor ieder en zal zeker herhaald worden. Met dank voor de goede zorgen van Marlon en Edi Hiltpolt , Groeten Fam. Megens

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2015

• 10johan05-09-2015

Volgend jaar weer !

Afgelopen juni weer 2 weken verbleven in het appartement in St. Hubertus. Ondanks het mindere weer hebben we ons goed vermaakt omdat er toch genoeg in de omgeving te doen is. Lekker in de achtertuin zitten, tafeltennissen, kinderen in de zandbak, je kan er van alles doen. Appartementen zijn erg schoon en netjes en 's morgens kun je de broodjes aan de deur krijgen. Ook kun je in Seefeld een e-bike huren om in de omgeving lekker door de bergen te fietsten.(we hadden ook een aanhanger voor de kinderen).

Gereisd met jonge kinderen in juni 2015

• 10Fam. Hoogesteger23-03-2015

Fantastisch !

Zeer fijn appartement met veel ruimte. Goed onderhouden, schoon, groot en van alle gemakken voorzien daardoor zelfs met een baby super geschikt. Fantastische eigenaren warm en vriendelijk en behulpzaam wat zorgt voor een heerlijk familiair gevoel. Jammer dat het verblijf zo snel voorbij vliegt maar rede te meer om weer te boeken!

Gereisd in januari 2015

• 10Rebecca11-09-2014

Topper!

Na 2 jaar wederom in de zomer naar Haus St Hubertus. Het appartement is echt in 1 woord geweldig. Heerlijk ruim, heel schoon en elke ochtend verse broodjes aan de deur. Dit keer hadden we iets minder mooi weer. Maar dat mocht de pret niet drukken. Wandelen in de bergen kan ook als het iets minder warm is. Marlon en haar familie staan altijd klaar om het verblijf top te maken. Bedankt en tot over 5 maanden tijdens de wintersport.

Gereisd met partner in augustus 2014

Appartement Haus St. Hubertus info