Appartement Haus Jonghof

9,2

• Ligging t.o.v. pistes8,6

5 tips over Appartement Haus Jonghof

jacqueline Boot, 3-5-2014
Het huis is voorzien van alle Nederlandse televisiezenders en WiFi.
Gerda van der Vlugt, 7-8-2012

Centrum en de uitgebreide supermarkt op loopafstand.

Seefeld is een goed uitgangspunt voor dagtochten naar andere plaatsen.

Vooral Innsbruck is de moeite waard.

In Seefeld/Leutasch zelf kan je uitstekend wandelen en bergtochten maken.

Verder genoeg mogelijkheden om te fietsen en te zwemmen. En voor wie ervan houdt te golfen.

Het centrum is zeer gezellig en voorzien van allerlei winkels en eetgelegenheden.

agnes mulder, 16-7-2012
Wij hebben vrijwel alle dagen mooi weer gehad. Een dag startte met regen en onweer. Die dag zijn we met de trein naar Innsbruck gegaan. Het station van Seefeld is op loopafstand en de fraaie treinreis duurt ca. 20 minuten.

We hebben een aantal aanbieders voor Haus Jonghof voor je op een rij gezet:

Schellekens, 29-2-2012
Je kunt je ski's bij een skidepot bij beide pistes achterlaten. Zo hoef je niet te slepen met ski's en kun je de auto laten staan.
tom kamlag, 22-1-2012
Huur een skikluis bij de Geschwandtkopf en loop op je gemak heen en weer naar de pistes.

We hebben een aantal aanbieders voor Haus Jonghof voor je op een rij gezet: