Hotel Erlebnishotel Kristall

Hotel Erlebnishotel Kristall

• Ligging t.o.v. pistes8,0

We hebben een aantal aanbieders voor Erlebnishotel Kristall voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Erlebnishotel Kristall in het Nederlands

Mooi hotel goede organisatie

A. Stoffels
30-1-2011
  • Ligging t.o.v. pistes8

Goed ontvangen bij aankomst. Personeel zeer vriendelijk en behulpzaam. 5 gangen dinner. Prima ontbijt. Om 12.00 uur soep. Tussen 15.00-17.00 uur koek en gebak. Welness en zwembad. 2 x in de week lifemuziek in de bar. Kortom prima hotel voor langlaufers en wandelaars. Alles is goed bereikbaar in het gebied seefeld/leutasch.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Erlebnishotel Kristall in Seefeld / Leutasch, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Erlebnishotel Kristall zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Erlebnishotel Kristall scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.