Hotel Diana

zeer klantonvriendelijk

Jeantte
23-2-2015
  • Ligging t.o.v. pistes8

In eerste instantie werden we gastvrij ontvangen in het hotel om 10.15 we mochten gebruik maken van het (rest)ontbijt. Echter was onze verbazing groot toen bij het uitchecken bleek dat het ontbijt extra in rekening werd gebracht Het allerergste van ons verblijf was echter dat wij de 2de nacht om 2.00 's nachts wakker schrokken van heel veel zang gestamp de geluidoverlast werd steeds erger en heeft tot 5.00 geduurd. Toen we de volgende ochtend ons ongenoegen hier over uiten werden we afgescheept met een sorry en een glas prosecco. Toen we vroegen om een korting omdat we een hele nacht niet hebben kunnen slapen omdat een local zijn verjaardag daar op een asociale manier heeft gevierd werden we afgewezen. De eigenaresse vind zo'n uit de hand gelopen feest belangrijker dan haar gasten. Tot slot staat op de site dat het vervoer van het vliegveld naar het hotel gratis is, maar dat geld hebben we alleen dankzij. touroperator terug gehad. Kortom de eigenaresse is bijzonder klantonvriendelijk

Gereisd Met vrienden in februari 2015

Net goed voor één overnachting

Eddy en Christel
2-9-2012

Hotel is goed centraal gelegen in Seefeld met aparte, ruime parking. Eten is matig, een schnitzel met frieten is de menu. Geen zwembad. Sauna is enkel een infraroodcabine.

Gereisd Met oudere kinderen in Wed Aug 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prachtige familiekamer voor een gezin!!

Fam. Albers
26-8-2012
  • Ligging t.o.v. pistes8

Hotel Diana is een heerlijk hotel om te verblijven, echt Oostenrijks, maar de familiekamer voor 4 personen, waar wij in verbleven was zo goed als nieuw en modern ingericht! Heerlijke bedden, schoon en er wordt goed gezorgd voor de gasten. Wij waren hier in de zomer, dit was eigenlijk een tussenstop voor richting Italie, maar omdat de omgeving zo prachtig was, zijn we hier 2 nachten geweest om vervolgens een dag te wandelen. Onze kinderen van 8 en 6 jaar hebben goed meegewandeld en vonden de omgeving erg leuk, met name de beekjes en de keien waar je lekker mee kunt spelen. Wij hadden gebruik gemaakt van HP, heerlijk ontbijt en echt Oostenrijks eten. Wij kijken met veel plezier terug op dit hotel!! Wij waren enkel nog in de winter in Oostenrijk geweest, maar om daar in de zomer naar toe te gaan is ook echt een aanrader!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2012

We hebben een aantal aanbieders voor Diana voor je op een rij gezet:

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Kluis, Koelkast / Minibar, TV

• ReceptieAanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Opslag voor ski benodigdheden, Terras
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig
  • Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats

• BuitensportenGolfbanen, Hiken
  • WintersportSki lessen, Skiën

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Diana in Seefeld / Leutasch, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Diana zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.