Aparthotel
Weer vandaag17°
4,2

Onvoldoende

• Ligging t.o.v. pistes5,3

We hebben een aantal aanbieders voor Central & Thyrsus voor je op een rij gezet:

39 reviews over Aparthotel Central & Thyrsus in het Nederlands

Nooit meer

sebastiaan
3-3-2019
  • Ligging t.o.v. pistes3
  • Ligging t.o.v. pistes3

Een vies hotelletje, zware geluidoverlast van de kroegen en barren rondom. Het eten wordt door een externe catering verzorgd en smaakt daarom hetzelfde ongeacht wat je neemt. Prijs/kwaliteit verhouding is ondermaats. Gedateerde inboedel. onzinnige schilderijtjes aan de muur en het hangt aan elkaar van oubolligheid. Er zijn voor dezelfde prijs veel betere hotels te krijgen dan Hotel Central. Vies tapijt door het hele hotel heen. Het personeel is zeer ongemotiveerd en snauwerig.

Gereisd Met partner in Fri Feb 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Top accomodatie voor een middenklasse prijs

Martin
6-3-2016
  • Ligging t.o.v. pistes6
  • Ligging t.o.v. pistes6

Super gastvrij en dienstbare mensen. Echt familiehotel gericht op gezinnen maar ook stellen. Ruime en propere kamer. Erg goed gegeten! Niet aan de piste maar daarmee wel in de kern van het gezellige plaatsje Seefeld. De bushalte naar de piste (3 minuten rijden en gratis) is 150 meter naast het hotel.

Gereisd Met jonge kinderen in Tue Mar 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Heerlijk gastvrij hotel

R. de Leeuw
4-2-2015
  • Ligging t.o.v. pistes10

Hotel is midden in dorp gelegen. Grote schone kamers. Eten is prima. Goede service, doen heel erg hun best om het naar je zin te maken. Eigenaar van het hotel is heel vriendelijk en komt dagelijks langs om een praatje te maken. Prijs kwaliteit is uitstekend.

Gereisd Met partner in Sun Jan 25 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Een Tophotel in Seefeld

Margriet en Henk Echten
4-2-2015
  • Ligging t.o.v. pistes9

We komen hier al een aantal jaren en steeds weer worden we door Angelika en Hans (de eigenaren van dit hotel) als familie ontvangen. De kamers zijn ruim en worden prima onderhouden. Het ontbijt en diner zijn voortreffelijk. Het totale hotelteam, van receptioniste tot huismeester, werkt er al jaren en is vriendelijk, zeer voorkomend en correct. Dit hotel is een van de beste hotels in Seefeld. Een echten aanrader

Gereisd Met partner in januari 2015

Geweldig fijn hotel.

Peter Spierings
2-2-2015
  • Ligging t.o.v. pistes9

Heerlijk hotel.Fijne ontvangst door de eigenaren en het personeel. Geweldige ligging van het hotel,in het dorp en toch rustig.Fijne zuivere en ruime kamer.Heerlijk ontbijt.Goede service.

Gereisd Met partner in Sun Jan 18 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Fantastisch familiehotel super service

A van grinsven
23-3-2014
  • Ligging t.o.v. pistes10

Familiehotel waar je je ontzettend welkom voelt. Zoals de naam al aangeeft erg centraal gelegen, eigen parkeergelegenheid. Super goede keuken en de medewerkers zijn uiterst behulpzaam en vriendelijk. Niets is teveel. De kamers zijn erg ruim en schoon! Prijs/kwaliteit verhouding perfect. Elke week wijnproeverij.

Gereisd Met vrienden in Mon Mar 03 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

direct opnieuw

karen goris
27-2-2013
  • Ligging t.o.v. pistes9

mooi hotel, met eigen parking, gelegen in het centrum van Seefeld, dichtbij pistes, zwembad, winkels, supermarkt. Zeer vriendelijk personeel, uitstekende keuken en erg mooie ruime kamer, die dagelijks schoongemaakt wordt.

Gereisd Met partner in februari 2013

Gemoedelijker adres vind je niet in Seefeld!

Daphne de Wit
25-2-2013
  • Ligging t.o.v. pistes9

De eigenaars zijn ontzettend vriendelijk en het personeel zeer behulpzaam. Mooie kamers, heerlijk eten, dagelijks 4 gangen keuzemenu met saladebuffet. En dan het ontbijt......zalig!Na het sporten is het ontspannen in het saunalandshap. In het 'mondaine' seefeld is dit een absolute topper, gemoedelijk op zijn Oostenrijks! We zijn niet van de mensen die snel naar dezelfde plaats of hetzekfde hotel teruggaan, maar hier gaan we absoluut nog een keer naar toe!

Gereisd Met partner in februari 2013

Een aanrader

L.J.Roodveldt
12-2-2013
  • Ligging t.o.v. pistes9

We kwamen hier voor de 17e keer. Dat zegt wel wat! We werden door Angelika en Hans (de super vriendelijke gastvouw en gastheer) als familie ontvangen. Ook dit jaar was het werkelijk weer genieten. Het ontbijt en diner zijn voortreffelijk. Voor elk wat wils. De kamers zijn ruim en brandschoon.Het hotelteam, (waarvan de meesten er al jaren zijn) is uiterst vriendelijk en vakbekwaam. Hotel Cental heeft een prijs voor 2013 gewonnen. Dit betekent dat dit hotel tot de 25 beste van Oostenrijk behoort. Een echte aanrader. Loek en Yvonne

Gereisd Met partner in januari 2013

een geweldig hotel met supervriendelijk personeel

simons liliane
28-1-2013

hotel central ligt bij de ingang van de voetgangerszone,heeft een lieve chef en cheffin die we willen proficiat wensen met hun supervriendelijk en behulpsaam personeel,heel graag gaan we daar terug

Gereisd Met vrienden in januari 2013

Aparthotel info

• Animatie programmaAanwezig

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

• SaunaAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Central & Thyrsus in Seefeld / Leutasch, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Central & Thyrsus zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.