Hotel Bergresort Seefeld

Hotel Bergresort Seefeld

• Ligging t.o.v. pistes7,7

31 reviews over Hotel Bergresort Seefeld in het Nederlands

Je krijgt waar voor je geld

J-M
1-9-2008

Prachtig hotel - service - accomodatie - enz., doch tegen een naar Tiroolse normen niet zo beste prijs. Ik vind het als Belg eigenlijk heel duur - maar het dient herhaald: goede service in een prachtige omgeving.

prachtig hotel

helga en christophe
3-8-2008
  • Ligging t.o.v. pistes8

alles in orde. kamers, zwembad, eten eerste klas,

ook zeer kindvriendelijk

zowel in de zomer als in de winter geweest het is zeker zijn geld waard

que du bonheur!!!

marciniak
7-7-2008
  • Ligging t.o.v. pistes9

superbe hotel, nous sommes chouchoutés, le wellness très reposant,agréable et les repas très soignés très bonne situation animation a revoir peut être, nous avons choisi cet hotel car il n'y a pas de formule club enfant. Le personnel très sympa

2007
  • Ligging t.o.v. pistes8

Zeer goed hotel,ontbijt en diner iedere dag een feest, kamer uitstekend, bediening zeer vriendelijk en behulpzaaam.prijs/kwaliteit verhouding prima. Wij gaan hier zeker terug.

Als je naar Seefeld gaat moet je hier wezen. Alles zoals het hoort. Prima hotel. Heel lekker eten. Vriendelijk personeel.

• Ligging t.o.v. pistes7

een zeer goed hotel met een mooie tuin, en een heerlijk zwembad met sauna faciliteiten.

Mooie verzorgde kamers, royaal ontbijt en heerlijk keuze diner 5 gangen.

Wij komen hier graag.

• Ligging t.o.v. pistes9

Fantastisch hotel,uitstekende keuken, zeer vriendelijk personeel, kindvriendelijk. Zijn 5 sterren waard. We gaan er zeker terug!

2006

Gegarandeerd 1 van de beste hotels in Seefeld

Fam. Sillessen
27-3-2006
  • Ligging t.o.v. pistes10

Gegarandeerd 1 van de beste hotels in Seefeld. Zeer vriendelijk personeel en eten is buitengewoon goed. Hotel ligt 10 minuten(lopen) van de pistes en centrum maar de gratis bus stopt wel recht voor de deur. Kamers zijn mooi, schoon en ruim.

2005

op en top

eten ongeloofelijk

kamers niet te doen(suites)

prachtig hotel , lekkere keuken, vriendelijk personeel, centrum op wandelafstand - aanrader !!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Bergresort Seefeld in Seefeld / Leutasch, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Bergresort Seefeld zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Bergresort Seefeld scoort een 8.99 uit 10 op basis van 31 reviews.