Hotel Bergresort Seefeld

Hotel Bergresort Seefeld
9,2

• Ligging t.o.v. pistes8,0

We hebben een aantal aanbieders voor Bergresort Seefeld voor je op een rij gezet:

27 reviews over Hotel Bergresort Seefeld in het Nederlands

Als je naar Seefeld gaat moet je hier wezen

Bertus, 15-8-2007

Als je naar Seefeld gaat moet je hier wezen. Alles zoals het hoort. Prima hotel. Heel lekker eten. Vriendelijk personeel.
  • Ligging t.o.v. pistes7

een zeer goed hotel met een mooie tuin, en een heerlijk zwembad met sauna faciliteiten.

Mooie verzorgde kamers, royaal ontbijt en heerlijk keuze diner 5 gangen.

Wij komen hier graag.

• Ligging t.o.v. pistes9

Fantastisch hotel,uitstekende keuken, zeer vriendelijk personeel, kindvriendelijk. Zijn 5 sterren waard. We gaan er zeker terug!

Gegarandeerd 1 van de beste hotels in Seefeld

Fam. Sillessen, 27-3-2006
  • Ligging t.o.v. pistes10

Gegarandeerd 1 van de beste hotels in Seefeld. Zeer vriendelijk personeel en eten is buitengewoon goed. Hotel ligt 10 minuten(lopen) van de pistes en centrum maar de gratis bus stopt wel recht voor de deur. Kamers zijn mooi, schoon en ruim.

op en top eten ongeloofelijk kamers niet te doen(suites)

speeckaert johan, 14-11-2005

op en top

eten ongeloofelijk

kamers niet te doen(suites)

prachtig hotel , lekkere keuken, vriendelijk personeel, centrum op wandelafstand - aanrader !!

Fantastisch hotel

Atty en Vincent Verspeek, 22-2-2005
    • Ligging t.o.v. pistes9

Fantastisch hotel. Wij zijn er nu voor het 5e achtereenvolgende jaar geweest en weer was het in een woord geweldig. Zeer goede bediening, ontzettend vriendelijk personeel en schitterende kamers. Ook het eten is geweldig, als je van een beetje Haute Cuisine houdt tenminste. Een echte aanrader voor wie van een beetje luxe houdt tijdens zijn/haar vakantie.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Bergresort Seefeld in Seefeld / Leutasch, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Bergresort Seefeld zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Bergresort Seefeld scoort een 9.21 uit 10 op basis van 30 reviews.