Hotel Bergresort Seefeld

Hotel Bergresort Seefeld
9,2

• Ligging t.o.v. pistes8,2

We hebben een aantal aanbieders voor Bergresort Seefeld voor je op een rij gezet:

28 reviews over Hotel Bergresort Seefeld in het Nederlands

voor ons niet voor herhaling vatbaar helaas

familie Honders
12-8-2018
  • Ligging t.o.v. pistes6

Helaas hebben wij niet gevonden wat we zochten nl rust en frisse berglucht. Nadeel is dat er rondom het hele hotel en op de balkons gerookt mag worden. Nergens een rookvrije zone. Erg vervelend, we zaten constant in de rook van anderen, voor mij als astmapatiënt niet fijn. Wij hadden kamer 408. Uitzicht op de buitenbaden. Op zich leuk, maar erg gehorig. Gewoon praten in het zwembad konden wij letterlijk horen. Laat staan roepen, gillen, in het water springen. Gaf echt veel geluidsoverlast. Volgens de papieren ging het buitenbad om 8 uur open. Om 10 over 7 werden wij iedere dag gewekt door mensen in het zwembad. Verder was het eten goed (4-sterren niveau) Kinderbuffet. Let op: mannen moeten in lange broek bij het diner. Personeel is super vriendelijk. We missen wel entertainment voor oudere kinderen. Wifi iedere 3 uur opnieuw aanmelden. Massage en manicure zijn zeker aan te raden. Absoluut geen last van de honden van andere bezoekers

Fantastisch hotel.

Peter Haagmans
17-8-2017
  • Ligging t.o.v. pistes10

Een fantastisch hotel in een schitterende omgeving.

Wij hebben hier enkele dagen doorgebracht met het hele gezin en hond. Seefeld is echt een bruisend stadje waar van alles te doen is.

Wat betreft het hotel niks dan goeds.

Voor mensen met honden is in het restaurant een aparte ruimte ingericht, zodat gasten zonder hond hier geen last van hebben.

De hond heeft een geweldige vakantie gehad, met namen de hondenspeeltuin vond ze fantastisch. De kinderen vonden het zwembad geweldig en op het terras is het goed vertoeven.

Helaas moesten we ons verblijf voortijdig afbreken aangezien de vrouw haar enkel had gebroken. Maar de persoonlijke wijze hoe ze ons daarmee hebben geholpen, de persoonlijke aandacht is echt top. Ik ben in Oostenrijk in meerdere hotels geweest, allen zeer goed, maar dit is dusver het beste hotel waar ik geweest ben.

We gaan volgend jaar zeker weer terug.

Fantastisch verlof

Karin
17-6-2017
  • Ligging t.o.v. pistes10

Dit is een super hotel, heel vriendelijk personeel en een uitstekende keuken, 's morgens een zeer goed ontbijt met veel keuze en 's avonds een super lekker diner! Het hotel is gezellig en proper. Het hotel heeft meerdere zwembaden met lekker warm water en ook heel proper en ligt in een mooie tuin. Parking voor de deur. Het hotel ligt op 5 minuten wandelen van het gezellige centrum van Seefeld. Je kan er prachtige wandelingen maken. Er stoppen bussen en een trein in het dorp voor uitstappen en het bezoeken van naburige dorpen. Wij gaan zeker terug!

Fantastische vakantie

Fam. Triest
13-2-2016
  • Ligging t.o.v. pistes5

Super hotel! Reeds verscheidene keren geweest....altijd top!

Heel goed hotel

eefjedevos
25-2-2015
  • Ligging t.o.v. pistes6

Heel goed hotel, iedereen is heel vriendelijk en behulpzaam. Het eten is super en gevarieerd, rustig hotel met leuke warme zwembaden

Ga hier niet meer heen

Nathalie
16-2-2015
  • Ligging t.o.v. pistes5

Hotel op zich wel ok maar met wel wat minpunten eten niet echt heel fantastisch te doorbakken vooral kinderbuffet te lang en uitgedroogd. Niet echt bijzonder of culinair wat je wel voor de prijs die je betaald verwacht. Erg warm ook in het restaurant. Muziek savonds tot 24u niet gezegd bij de boeking en zaten precies in gang waarvoor de muziek stond te spelen met kind niet echt fijn voor slapen. Skiruimte niet verwarmd dus skischoenen op de kamer. Prijs kwaliteit is het hotel te duur voor wat je ervoor krijgt

Voor die prijs toch wel wat tekortkomingen!

Jean-Pierre SANDERS
28-1-2015

Keuken: zeer goed

Wellness : top!

Bediening, afhankelijk van persoon tot persoon. Soms was er niemand te vinden om bv. een drankje te bestellen. Als dit lukte moest je lang wachten om tenslotte iets te krijgen wat je niet had besteld. Andere obers waren dan weer zeer goed!

Housekeeping: soms werd onze kamer pas late namiddag schoongemaakt (16u00). Een occasioneel middagdutje kan je dus vergeten.

Kamer : ouderwets, oubollig en veel te vol met meubels. Zeer kleine badkamer en een douche waarin je niet kunt draaien of keren, laat staan wassen. En dat voor een junior suite met toch een serieuze meerprijs!

Wij hebben al beter gehad voor veel minder geld. Dit hotel was ons aangeraden en dan waren we bereid om wat meer (toch zo'n € 700.-) te betalen voor 10 overnachtingen maar dan moet het wel bijna perfect zijn en dat was het dus niet!

Ons hondje heeft daarentegen de tijd van haar leven gehad. Dit is een waar hondenparadijs; je zou bijna een hond nemen om naar dit hotel te gaan.

een plaats waar hond gelijk is als de mens

lianvosje
9-9-2014

een schoon hotel met een authentieke oostenrijks interieur, je word welkom geheten met een gemeende handruk, de kamers zijn ondanks de vele honden super proper, geen haren/luchtjes of iets wat je zou verwachten waar honden zo welkom zijn. voor de hond een kussen en eetbak (gevuld met wat knabbeltjes) op de kamer, een oefen/speelweide naast het hotel, nachlantaarns voor als je later op de avond nog met je viervoeter naar buiten moet,handdoeken bij de ingang om je hond droog te maken ( indien nodig) apart restaurant waar de mensen met honden zitten ( overigens allemaal opgevoede honden dus geen geblaf en gegrom) erg vriendelijk personeel een super zwembad/wellnes buiten op de zonnenweide afgezette ruimtes met hekjes zodat je met je hond an het zwembad kan liggen kortom het is echt een aanrader als je luxe met je hond op vakantie wil.

bij het afscheid nog een potje homemade jam en knabbels voor de hond

Geweldig oord zeer klantvriendelijk

M.Wieringa
27-1-2014
  • Ligging t.o.v. pistes8

Hotel Bergresort Seefeld is een authentiek, sfeervol welness hotel van vele heerlijkheden voorzien

Een verwen hotel met fantastisch personeel

H.Bakker
27-1-2014
  • Ligging t.o.v. pistes8

Bergresort heeft 80 kamers, voor ieder wat wils. Een zwembad oase buiten en binnen. saunaplein, massage, beautysalon kortom TOP

Ik ben er voor de 2e keer . Ben een redelijke wintersporten maar ontspanning in een tophotel vindt ik wel heel fijn.

Voordeeluitjes.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Bergresort Seefeld in Seefeld / Leutasch, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Bergresort Seefeld zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.