Hotel Bergland Seefeld/Leutasch

Hotel Bergland Seefeld/Leutasch
8,5

• Ligging t.o.v. pistes7,9

We hebben een aantal aanbieders voor Bergland Seefeld/Leutasch voor je op een rij gezet:

38 reviews over Hotel Bergland Seefeld/Leutasch in het Nederlands

Positieve hotelverrassing blijkt toch mogelijk

Henri van de Hoeve
15-1-2018
  • Ligging t.o.v. pistes10

Ontvangst. Bezoekers krijgen Olympiaregion Seefeld Card welke gratis toegang geeft tot lokale busverbindingen. Deze stoppen voor het hotel en gaan van en naar meerdere skipistes. Rosshütte op 8 minuten. Kamers. Moderne en nostalgische kamers. Super schoon. Badjassen en sauna handdoeken op de kamer aanwezig. Eten. Een culinaire verrassing. Ochtendbuffet zeer uitgebreid met vleeswaren en jam van een bio boerderij. Ruime theekeuze, men kan de gehele dag zelf inschenken. Wil je bij het ontbijt expresso of andere koffie geen enkel probleem. Middag soepen en salades. Avond.Twee keer per week 5 gangen diner. Verder keuze menu uit vlees, vis en vegetarisch. De voorgerechten zijn zo uitgebreid dat je rekening moet houden met het hoofdgerecht. All inclusive. Vanaf 11.00 uur tot 22.00 uur. Keuze uit 15 rode, witte en rose wijnen. Originele Rum, whiskey etc. net als de softdrinks en bieren. Wellness. Prachtig binnen zwembad en sauna landschap. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Een aanrader!

Prima hotel - 100 % Aanrader

jevaho
5-8-2015

Alle lof voor de uitstekende service en het vakkundig personeel

Vriendelijke directie en receptie

Zeer goede en gevarieerde keuken, zeker een 9/10 waard

Hotel, terras en tuin geeft een algehele nette indruk

Nette kamers en badkamer, dagelijks degelijke beurt

All-In formule voldoet aan alle mogelijke wensen

Goede ligging nabij centrum en wandelmogelijkheden

4 sterren zeker waard

Mostkowiak François
14-7-2014

Seefeld is een mooie stadje,centrum is verkeersvrij,overvloed aan winkels en eet en drink gelegenheid.

prima hotel

brugmans danielle
13-8-2012

een prima hotel met een heel tof team, vriendelijke bediening, lekker en goed gevarieerd eten, all-in formule - drank all-in stond met een sterretje aangeduid op de drankenkaart (niet alle drank was all-in - raar wel sommige wiskey's wel, witbier dan weer niet), een toffe vernieuwde loungeruimte in de bar, een leuk terras

goed gelegen in een stadje waar altijd iets te beleven valt (bloemencorso, dorpsfeest)

wandelen zijn niet zo goed aangeduid

C'est le Pied

Muller
16-7-2012

FIn juin 2012 nous avons séjouné dans cet hôtel.

Emplacement à l'entrée de la zone piétonne,grande qualité d'accueil,sevice excellent,équipements wellness bien adaptés.

Le "all inclusive"qualité des boissons en quantités illimitées.

En demi-pension :petit repas à déjeuner,le"quatre heures"avec une qualité

parfaite.Jy retoune rapidement,tant pis pour les 500 bornes.

Genoten van een heerlijke vakantie !!

Wim Roks
8-7-2012
  • Ligging t.o.v. pistes8

Heel fijn, middelgroot hotel waar je gastvrij ontvangen en behandeld wordt. De ligging van het hotel aan de rand van het plaatsje is heel gunstig . Diverse wandelroutes en het leuke centrum zijn nabij. Wij hadden een kamer op de bovenste etage en een erg mooi uitzicht over het dorp met de bergen op de achtergrond.

Personeel is heel klantvriendelijk en ze doen er alles aan om je echt een gast te laten voelen. De maaltijden zijn prima verzorgd en overheerlijk!

Jammer dat je moest betalen voor een lunchpakketje terwijl je all-inn hebt geboekt. Wel kun je gebruik maken van de lunch die dan weer wel inbegrepen was.

De kamers zijn netjes en worden dagelijks schoongemaakt.

Ook is er een schitterende wellnessruimte !

Met de bediening kun je ook afspraken maken om bv op je vertrekdag iets vroeger te ontbijten.

Geweldig genoten in Hotel Bergland

Mirjam
4-3-2012
  • Ligging t.o.v. pistes8

Een echte aanrader voor iedereen die een goed verzorgde vakantie wil. Het eten, het zwembad en de sauna, zeer vriendelijke bediening.

Goed hotel in mooie plaats

margret
12-1-2012
  • Ligging t.o.v. pistes8

Mooi hotel, prachtig wellness centrum/zwembad. Het eten was super. Zeer ruime familiekamer. alles erg schoon. Personeel zeer vriendelijk op uitzondering van barpersoneel en één receptionste. namiddaghapje bij all inclusive is niet voor skiërs. Om 16.00 uur wordt alles opgeruimd, dan ben je nog niet terug van de skiles. Bussen rijden de hele dag om je van en naar de piste te brengen, geweldig. Bus gemist dan bracht de hotel taxi je overal naartoe! Super geregeld. Dorp is erg gezellig, prachtige winkels. Neem wel je portemonnee mee. Echt een aanrader

Is zeker en vast een aanrader !

Patricia
5-1-2012
  • Ligging t.o.v. pistes9

Dit hotel is zeker en vast een aanrader in Seefeld, voor zijn keuken, zijn ligging, zijn familiale sfeer.

De kamers zijn ruim en proper, ontbijt is volledig , alles kan op aanvraag, personeel is zeer vriendelijk, een heel goede team ! Avondmaal is uitstekend, Oudejaarsavond was perfect !Binnenzwembad en wellness-afdeling zijn zeer mooi en perfect onderhouden. All-in formule is OK, mag misschien een beetje later dan 22u en er mag ook niets meegenomen worden naar de kamer anders wordt het gefactureerd !

Seefeld is een leuk stadje en de omgeving is prima. Het hotel ligt tevens op nog geen 100m van het centrum.

Daar keren we zeker en vast terug ! Een aanrader !

• Ligging t.o.v. pistes8

Mooi hotel, prima service, schone kamers en lekkere all-in formule.Voor ons zoontje van 3 jaar was alles gratis. Hij kreeg zelfs een speciaal kindermenu met keuze uit 8 hoofgerechten. Hij werd 4 tijdens onze vakantie en kreeg van het hotel een heel mooi cadeau en een leuk versierde tafel bij het ontbijt en avondmaal. Als middagmaal is er 1 gerecht + salad-bar. Ook lekker en verzorgd. Heerlijke koffies (cappuccino, latte,...) Leuk zwembad en wellness met vital bar (sapjes en thees). We boekten oorspronkelijk 7 nachten, maar verlengden nog met 3 nachten omwille van "alles zo goed". Een echte aanrader. We hebben ons eerder geboekt verblijf in Seefeld voor de winter geannuleerd en boekten in Bergland. Mocht er al een klein minpuntje zijn, dan is dit de drukke bar 's avonds, maar dit is echt muggeziften. O ja, er is ook gratis internet en voor wie de laptop thuis vergat stelt het hotel een I-pad ter beschikking!!

Vrij Uit

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Bergland Seefeld/Leutasch in Seefeld / Leutasch, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Bergland Seefeld/Leutasch zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Bergland Seefeld/Leutasch scoort een 8.49 uit 10 op basis van 38 reviews.