Hotel Alpenhotel Fall in Love

Hotel Alpenhotel Fall in Love
8,4

• Ligging t.o.v. pistes7,2

We hebben een aantal aanbieders voor Alpenhotel Fall in Love voor je op een rij gezet:

11 reviews over Hotel Alpenhotel Fall in Love in het Nederlands

Matig en zeker geen waar voor de prijs

Dave
30-9-2016
  • Ligging t.o.v. pistes7

Fall in love is zeer goed voor welness, fitness en zwemmen. Het eten de service is iets heel anders. Het eten is vrij smaakloos en voor 4 sterren verwacht je meer variatie, meer smaak. Het zijn 5 gangen maar eigenlijk zijn het 3 borden met zeer kleine hoeveelheden en altijd soep en salade. De kamers zijn gedateerd en het is het hele hotel niet overal schoon. Raggen en spinnenwebben zijn niet vreemd. Boven onze vaste eettafel hing de hele week dezelfde spinnenweb. Het hotel wordt geleidt door allemaal tieners en twintigers met niet al teveel animo en kennis van klantvriendelijkheid. Bij onze aankomst was er een optocht waarvoor wij niet waren gewaarschuwd. Wij kwamen toen 3 uur lang niet de garage in en moesten zelf maar zoeken voor een parkeerplaats elders. De prijs is aan de hoge kant voor het geleverde eten. De kamers aan onze zijde zeker niet up to date en het toilet liep continue door. Wij zullen dit hotel zeker niet meer boeken.

Geweldig hotel

Robert D.
31-12-2014
  • Ligging t.o.v. pistes8

De kamer, met uitzicht op het dorpsplein, (waarschijnlijk net gerenoveerd) was geweldig. Een zeer grote kamer met een fantastische inrichting. Alles zag er perfect en schoon uit. Het eten was geweldig en het personeel was zeer vriendelijk en zeer behulpzaam.

Heerlijk hotel

Rebecca
2-9-2013
  • Ligging t.o.v. pistes7

Het personeel van het hotel is vriendelijk en behulpzaam. Het ontbijt en het diner zijn heerlijk. De kamers zijn groot. Het enige minpuntje dat ik heb over de kamer zijn de bedden. Wij hadden een matras wat zo dik was als een topper. Je mag van een 4 sterren hotel toch wel wat betere bedden verwachten.

Prettig hotel

RalphG
8-8-2013

WIj zijn hier medio juni geweest als tussenovernachting onderweg naar Italie. Wat ons direct opviel was de gastvrije sfeer die in het hotel heerst. Er hielp ons direct iemand met de bagage en onze auto werd voor ons geparkeerd. We hadden een flinke reis (files) erop zitten en wilden even snel wat eten en daarna naar de welness. Wat bleek: Er was een gala avond met dito gerechten, Wij hebben speciaal a la carte wat gekozen dat wij wilden eten en het was heerlijk! Typisch Oostenrijk, grote porties met grote glazen drank. Het hotel is romantisch qua aankleding en ligt aan een gezellig plein. Ik denk dat skiers die niet zo voor Apres Ski komen hier ook een prima keuze hebben.

Degelijk hotel midden in het dorp

JWVerschueren
1-3-2011
  • Ligging t.o.v. pistes6

Hotel Lamm is een 'degelijk' hotel midden in Seefeld, op loopafstand van het station (vlieg naar Innsbruck, en neem dan de trein naar Seefeld; tenminste bij een korte al dan niet zakelijke trip!). Geen spectaculair hotel, wel alles goed geregeld.

uitstekend hotel

Nico
31-5-2010

Hotel centraal gelegen in Seefeld.

Goed ingerichte kamers.

Je kunt er uitstekend eten.

h
18-3-2009
  • Ligging t.o.v. pistes8

Voor de 3e keer in dit hotel gezeten. Het eten was altijd al goed maar dit keer overtrefde het de voorgaande jaren. Uitstekende ligging midden in het dorp, en vlak bij het meer. Wat ook wel fijn was dat we 1 van onze kamers de hele dag nog kosteloos mochten gebruiken omdat we pas s'avonds weggingen.

Geweldig hotel, volgend jaar weer

willy van lochem
10-2-2009
  • Ligging t.o.v. pistes8

Wij waren er twee weken geleden met zeven personen waaronder drie kinderen. Iedereen had het naar zijn zin en genoot van de ambiance en het eten. Personeel was zeer vriendelijk.

2008

Uitstekend hotel

Kees S.
21-7-2008
  • Ligging t.o.v. pistes8

Wij waren hier in de winter van 2006.

Uitstekend hotel. Goede verzorging en aandacht door de eigenaar. Het gehele hotel werd gerenoveerd naar alle moderne wensen. Na ons bezoek zal het nog beter zijn geworden. Een aanrader (ohne Gewähr)..

• Ligging t.o.v. pistes8

We hadden a la carte gekozen!! vijf van de zes gangen van diner waren niet goed !! geitekaasje als voorgerecht was als enige goed! hoofdgerecht van dertig euro mag toch wel iets zijn,maar prijs /kwaliteit was het zeer laag!mijn lamsrug waren twee kleine stukjes met taaie vet-randen.mijn nagerecht kreeg ik in een luxere vorm opgediend,veel minder,maar wel 100% duurder dan besteld! Jammer van de 110 euro,wel boden ze ons koffie aan als coulance,het was donderdag na kerst,dus was er vermoedelijk geen chef-kok in huis.

Vrij Uit

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Alpenhotel Fall in Love in Seefeld / Leutasch, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Alpenhotel Fall in Love zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.