Appartement Almidyll

• 8Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in februari 2016

• 10Anja Holtdijk15-07-2015

Prachtige plek

Wij hadden het net nieuwe appartement grenzend aan de mooie ruime tuin. We werden zeer hartelijk ontvangen door Therese Prettner. Niets was haar en haar man teveel. We hadden al een mooie tuintafel met stoelen op het terras staan maar de volgende dag bracht ze ons vier nieuwe ligstoelen die ze gauw gekocht had omdat het mooi weer werd. In de grote tuin stonden ook overal ligstoelen. Kortom het ontbrak ons aan niets. Alles was ook zeer schoon. We hebben erg genoten hier. We kregen al het linnengoed van hun, terwijl er een eigen wasmachine stond, je hebt vakantie zei Therese. Vaatwastabletten en wasmiddel voor als je een eigen wasje wilde draaien, alles was aanwezig. Top hoor fam. Prettner. Groetjes van Gerrit en Anja uit Heerde

Gereisd met partner in juni 2015

• 10Thijs en Fabiënne de Jong16-02-2013

Fantastische vakantie!

Onze ervaring met het appartementencomplex Almidyll is gewoon in 1 woord: fantastisch! Wij hebben hier gelogeerd tijdens onze huwelijksreis in Seefeld en de ontvangst was meer dan hartelijk. Voordeel is dat de eigenaren div. talen spreken waaronder Nederlands, en dat zij zelf ook in het landhuis wonen. Hierdoor zijn ze bijna altijd te bereiken. Tijdens het welkomstgesprek ontvingen we een plattegrond en werd ons verteld welke dingen echt de moeite waard zijn om te doen in Seefeld. Iedere ochtend hingen er verse broodjes aan onze deur, dus je hoeft niet eens de deur uit om heerlijk te ontbijten. Het appartementencomplex werd ook goed schoongehouden en onderhouden. Onze kamer was net gerenoveerd. Kortom, deze mensen doen zich ontzettend veel moeite voor hun gasten.

Wat Seefeld zelf betreft: geweldig! En wij hebben niet eens geskied! We hebben gewandeld, een rit met de paardenkoets gemaakt, gezwommen, Innsbruck bezocht... en onze ogen uitgekeken op de pistes!

Super vakantie gehad!

• 10Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in december 2012

• 10KikivDK23-12-2012

Ideale vakantieplek, zowel in de winter als zomer

Mijn man en ik komen hier al jaren, zowel in de winter als zomer. In de winter voor wintersport, in de zomer combineren we het vaak met vakanties in Italie. Dit adres is zo fijn vanwege de gastvrije familie Prettner, de typisch Oostenrijkse appartementen en de ligging. Het pension ligt vlakbij de supermarkt (fijn om dat er een keuken in het appartement zit) en er is een broodjes-service (de broodjes worden 's ochtends aan de deur gehangen). Het ligt ook op loopafstand van het gezellige centrum van Seefeld en de bussen naar de ski-pistes. Ook ben je zo in Inssbruck om een dagje te winkelen. In de zomer kun je heerlijk genieten in de groene tuin. Wij blijven hier nog veel komen in de toekomst!

• 9Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in januari 2012

• 9m. de leth17-06-2011

zeer gastvrije en kindvriendelijke accomodatie

Wij hebben met onze kinderen (1 en 3) appartement 5 voor 6 dagen gehuurd. Als onderbreking richting Italie (Toscane). Eind mei/begin juni is een rustige periode in Seefeld en omgeving. Wij vonden dat geen probleem; lekker om langzaamaan in vakantieritme/sfeer te komen. Veel te doen in omgeving: wandelen, bergbaan, zwemmen in het meer (of in het bijbehorende buitenbad), zwemmen in overdekt zwembad, etc.. Appartement 5 is kindvriendelijk/veilig, schoon en heerlijk ruim. De tuin is een waar speelparadijs. Glijbaan, schommel, trampoline, tennistafel, speelhuisje op een heuvel. Familie (wij werden ontvangen door oom en tante) is zeer vriendelijk en behulpzaam. Wij hebben ons heerlijk vermaakt op dit adres. Aanrader dus!

Gereisd met jonge kinderen in mei 2011

• 9Brenda Westerhof-Bakker04-08-2010

prachtig appartement

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad in Seefeld. Het landhaus Almidyll is ons prima bevallen. We werden zeer vriendelijk ontvangen door dhr en mevr Prettner. Zij staan altijd voor je klaar. Het appartement waar wij verbleven was erg ruim en van alle gemakken voorzien. Ook is het erg kindvriendelijk. Er is een mooie tuin aanwezig met speeltoestellen en voor de ouders heerlijke ligstoelen en parasols. Helaas hebben wij daar niet zoveel gebruik van kunnen maken, omdat we veel regen hebben gehad. Seefeld is een leuk plaatsje. Prachtige bergen en er is veel te doen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2010

• 10slowwalker21-03-2010

Wij komen terug !

Voor de zevende keer in Seefeld en omgeving en voor de 1e keer in Almidyll. Het was in 1 woord: "Geweldig!" . Wij waren samen met vrienden die jonge kinderen hebben. De appartementen die wij hadden waren ruim en van alle gemakken voorzien. Het was er heerlijk rustig. Voor de kinderen worden er zo kinderbedjes en kinderstoelen op verzoek bij geplaatst. Wij hebben ook zeer genoten van de sauna aldaar. De familie Prettner is zeer vriendelijk en gastvrij. Voor degenen die niet zo goed in Duits zijn ...geen probleem, men spreekt ook Nederlands daar.

Seefeld zelf vinden wij fantastisch, zowel in de winter als in de zomer. Voor langlaufers is het "the place to be", maar er zijn ook veel winterwandelmogelijkheden. Ook de skiërs hoeven zich niet te vervelen, al is het voor de zeer gevorderden waarschijnlijk te weinig uitdagend. En zomers raak je niet uitgewandeld daar. Tenslotte ....Seefeld is een heel gezellige plaats en heel sfeervol.

• 9Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in maart 2010

• 9Robert24-12-2009

Perfect appartement

in 2007 4 dagen verbleven begin Mei als tussenstop naar Zuid Italie. Was er rustig, desalniettemin top verzorgd, zowel tuin als appartement.

Appartement was ruim, schoon, goed onderhouden met mooi balkon. Tuin prima voor kleine kinderen.

Afstand tot het centrum is ook geen enkel probleem, is een leuk rondje lopen.

Voor ons was het een tussenstop op doorreis maar had hier zonder problemen ook weken kunnen verblijven, beviel prima. Kortom: Aanrader.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2007

• 10Fam Vyncke - Schepers28-08-2009

Wat een topper

Een heel leuke en warme ontvangst . Je wordt goed geinformeerd en al je vragen worden beantwoord. Het is er s'nachts heel rustig .... Hopen er in de toekomst nogmaals op vakantie te gaan

• 10Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in augustus 2009

• 9Riet en Albert01-03-2009

Prima keuze

Appartemt Almidyll is top,rustige ligging,slechts 800 meter naar het centrum,mooie wandel routes,bijzonder vriendelijke Familie Pretner,zeer behulpzaam,zeker voor herhaling vatbaar.

• 8Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in februari 2009

Appartement Almidyll info

• Aantal personen2 tot 4

• Aanbod voor kinderenSpeelruimte, Speeltuin

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Gratis bedlinnen, TV, Wasmachine

• Op het terreinBBQ faciliteiten, Bibliotheek, Opslag voor ski benodigdheden, Terras, Tuin
  • EntertainmentCasino
  • Overige servicesHanddoeken(service), Informatie voor trips, Wasserette