Hotel Enzian

5 reviews over Hotel Enzian in het Nederlands

Herfstvakantie

Gert Egbertsen
5-10-2017

Herfst vakantie week in Hotel Enzian doorgebracht ,fantastische 8 dagen gehad ,eten fantastisch ,bediening fantastisch en het belangrijkste ontzettend vriendelijke mensen bijv:een persoon kon niet goed lopen de eigenaar Manni is toen met zijn auto de bergen ingereden naar de Ascherhutte gewoon fantastischgewoon een aanrader dit Hotel

Zeer goede prijs/kwaliteit verhouding

Bakker
2-9-2017

In 2016 gerenoveerd. Zeer gastvrij en zeer vriendelijk personeel en idem keuken. Prima ligging t.o.v. openbaar vervoer (gratis) en bergbaan.

Minder was de koffie tijdens ontbijt en de niet constante kwaliteit van het ontbijt. Ligging praktisch naast hoofdweg. Dit wisten we maar gaf gedurende de nacht nog best veel geluid.

Het werd ons zeer naar de zin gemaakt in het hotel. Zeker een aanrader voor elke samenstelling van het reisgezelschap.

Fijn hotel, centraal gelegen met TOP kok!

Hanneke
15-8-2017

Fijn hotel

Centraal gelegen op loopafstand van de berglift

Wij hadden ontbijt en avondeten. Dit eten was echt perfect!!! 's ochtends een lekker ontbijt en 's avonds een echt super lekker 4 gangen diner! Wij zijn wel wat gewend, maar dit was echt een 10!

Zwembad en tuin lijken op de foto veel groter dan het was. Dit stelt helaas niet veel voor.

Wij waren hier in de zomer. Prima hotel om vanuit daar uitstapjes in de bergen te maken.

Oude reviews (archief)

Goede ligging t.o.v. liften en dalafdaling

n.f.vanest
7-1-2012

Met kerst hier verbleven. Ligging is prima op loopafstand van liften en dalafdaling. Kamer ook prima, fijn dat er een balkon is. Badkamer prima maar erg gedateerd. Alles schoon zoals je in Oostenrijk meestal wel ziet. Wat ons wel stoorde was de houding van de eigenaresse. Haar zoon staat op t punt t over te nemen en dat is hoogtijd. Mevrouw heeft er duidelijk geen zin meer in en steekt dat niet onder stoelen of banken. Haar zoon daarentegen erg vriendelijk en heeft een hoge 'gunfactor'. Er wordt gesproken over speelkamer op hun website maar dat is uitsluitend een tafelvoetbalspel in de gang. Eten prima, elke dag keuzes en als 4e gang altijd prima saladebuffet. Goedkoop hotel dus in dat oog prima. Verwacht je luxe dan is dit geen aanrader.

Goed hotel ( aanrader )

Pieter
2-1-2011

Hotel ligt vlakbij de skipiste in See zelf. De skibus stopt op 40 meter vanaf het hotel die je naar het grote skigebied bij Ischgl ( Silvretta ) brengt. Het familiehotel is netjes onderhouden en ziet er als nieuw uit.Het eten is goed, Elke dag keuze uit twee menu s. De sauna is hygienisch .

De kamers zijn voor vier personen iets te klein maar de badkamer was weer groot en schoon. De bedden waren goed. Het personeel was vriendelijk

Kortom een aanrader voor een goed verblijf in See vlakbij Ischgl !! ( prijstechnisch )

We hebben een aantal aanbieders voor Enzian voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Enzian in See , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Enzian zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Enzian scoort een 8.8 uit 10 op basis van 5 reviews.