See

Reviews over See

Super

Stefan hampsink
    21-2-2019

Een geweldig skigebied zeker voor gezinnen met beginnende skiërs. Alles komt bij elkaar en de pistes zijn afwisselend. Goed aangelegd en door de noordzijde ook prima sneeuw bij warmer weer. See zelf is geen gebied voor massa maar de kleinschaligheid is heerlijk

Gereisd Met jonge kinderen in februari 2019

Super leuk

Bart
    10-2-2019

Klein dorp met niet al te veel km aan pistes, Of apreski, des al niet te min een goede voldoende, ook heel fijn om te wandelen, kort bij ischgl en st. Anton, ook met bus te bereiken. Voor de langere pistes.

Gereisd Met vrienden in Tue Jan 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Fantastisch!

Laura
    14-1-2019

Het is een heerlijke plek om te skiën, zeker met gezinnen en kleinere kinderen. Door het kleine gebied nu je elkaar makkelijk weer terug vinden. Er is een prachtige nieuwe piste geopend, deze is alleen met teveel sneeuw gesloten. De pistes liggen er prachtig bij en er is voor ieder wat te doen. Zelfs een keuze voor blauw terwijl de rest van rood of zwart af gaat waarna je op het einde weer met zn allen op hetzelfde punt beland. Groot en druk restaurant aan de eerste gondels. Ook top voor de wandelaars, met de gondel naar boven en wandelend naar beneden is goed te doen. Wij zijn ook met zn achten van de rodelbaan geweest, top! Kortom; fantastische plaats om naar toe te gaan!

Gereisd Met vrienden in januari 2019

Leuk gebied voor gezinnen en beginnende skiërs.

Hendrika
    10-1-2019

Ideaal skigebied voor gezinnen, beginnende skiërs en kinderen. Zeer overzichtelijk gebied met centraal middelpunt waardoor je iedereen makkelijk kunt vinden en kinderen snel zelfstandig kunnen skiën.

Ervaren skiërs en durfals zullen in See een tekort hebben, maar kunnen uitwijken naar Ischgl waar niets te gek is!

Groot pluspunt voor jonge gezinnen zijn de gratis skipassen tot 8 jaar in geheel Paznauntal.

In het Paznauntal is voor ieder wat wils.

Gereisd Met vrienden in februari 2018

Heerlijk genieten met prachtig uitzicht

Rosendaal
    7-1-2019

Zeer vriendelijke mensen, lekker eten, klein maar overzichtelijk skigebied met goede sneeuw en verschillende afdalingen, prijs/kwaliteit-verhouding goed, prachtige panorama's bij het skiën! Kortom, wij komen hier zeer zeker terug!

Gereisd Met partner in december 2018
See scoort een 7,6 uit 10, op basis van 45 reviews