Schwaz

Reviews over Schwaz

Veel te doen in Schwaz

R.v.S.
    30-8-2013

In dit dorpje zijn vele bezoek mogelijkheden ook bij minder weer kan je het zilvermijn bergweg bezoeken je krijgt dan een rondleiding in de mijn door nauwe gangetjes ernaast is een planitarium die zeer bekend is. Wij hebben de zilvermijn bezocht wat een ervaring op zich is vooral het vervoer met het treintje door de nauwe gangen. We hebben genoten echt een aanrader

Gereisd Met partner in augustus 2013

Klein gezellig stadje

G.
    28-2-2011

Schwaz ligt ongeveer 30 km voor Innsbruck. Het is de zilverstad in de regio. De stad ligt aan de voet van Kellerjoch (berg 2344 m). De stad heeft een gezellig centrum en je kan de mooi Maria Himmelfahrt Kerk gaan bekijken. Of Schloss Freundberg of de zilvermijn. Er is aan de rand van de stad een grote spar waar je heel goed kan shoppen. Het is geen toeristen stadje maar echt een stadje waar de Oostenrijkers werken en wonen.

Gereisd Met oudere kinderen in Sat Jul 01 2006 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Schwaz scoort een 8 uit 10, op basis van 2 reviews