Gasthof Olpererblick

Meer gasthof info

8 reviews over Gasthof Olpererblick

• 9Naomi05-08-2014

Prachtige plek

Dit Gasthof heeft een leuk terras met zicht op de bergen. Je wordt vriendelijk ontvangen, het ontbijt en avondeten was prima in orde. Het appartement was ruim en schoon. Zeker voor herhaling vatbaar. Wij deelden het appartement met mijn ouders (80 en 81 jaar0 en ook zij vonden dit een hele prettige plek. Ons hoogtepunt van de dag was dat de koeien van de alpenweide naar beneden werden gebracht en een aantal ontsnapte dan toch aan de aandacht en kwam dan bij ons voor het terras lekker van het gras eten.

Gereisd met partner in juli 2014

• 9R.M.Albrecht11-07-2013

prima verblijf

toplocatie het was uitstekend vertoeven in het huis, gastvriendelijke mensen, eten zeer goed voor herhaling vatbaar

• 7Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in juni 2013

• 9Marie22-01-2010

rust, ruimte en gezelligheid

Al een paar keer geweest, eerst zonder kindjes, nu met. Heerlijk huiselijke sfeer, service is op en top. Appartementen zijn ruim en goed ingericht. De optie om halfpension of ontbijt te kiezen beslis je ter plaatse. Lekker tiroler kost.

De hond is ook welkom en kan volop genieten wandelingen. Bedenk wel dat het daar lekker rustig is en je een paar minuten in de auto zit naar de pistes of supermarkt. Voor ons is dit heerlijk genieten. De kindjes zijn op hun beurt helemaal blij in de sneeuw. Veel meer hebben ze niet nodig. Wij komen hier graag terug voor onze rust en het plezier van de kindjes. Een aanrader!

• 8Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met jonge kinderen in januari 2010

• 10Ger22-09-2008

Superlocatie

Een geweldige plek om je vakantie door te brengen ,lekker en ook nog eens goedkoop eten (bestel maar eens een schnitzel , je schrikt je lam ). Een geweldig uitzicht vanaf het terras op de Olperer , mooie wandelingen in de omgeving voor amateurs en gevorderden .

• 9Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in september 2008

• 9Ger18-08-2008

Geweldige Wienersnitzels

Een geweldig restaurant geleid door vriendelijke gastvrije mensen, eten voor een lage prijs , mooie kamers met een onvergetelijk uitzicht op de bergen. Kortom een topper voor een zeer vriendelijke prijs .

• 6Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in augustus 2008

• 9H.Meinen20-02-2008

Een geweldig appartament met de typische oostenrijkse sfeer en gezelligheid. Het eten is prima met schnitzels van 30cm doorsnee. De menukaart had wel iets gevarieerder gemogen. Men is erg gastvrij. Er liggen tal van ski pistes op een 20 min. rijden. Een echte aanrader.

• 7Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in februari 2008