Gasthof Jenewein

Meer gasthof info

58 reviews over Gasthof Jenewein

• 3Isabelle22-04-2014

Nooit meer

Sobere kamers verwarming wij kregen elektrisch vuurtje aangeboden om mee te nemen naar de kamers. Eten je had geen keuze 1 menu per dag of je het luste of niet. Smorgens kon je pistolet krijgen met worst of kaas als beleg. Geen koffiekoeken of zo eitjes werd ons verteld 40 cent dus veel te duur. En de kaas was reeds maand over datum. Zonde van je geld want vriendelijkheid was ver te zoeken.

Gereisd met vrienden in april 2014

• 8Nadine15-09-2013

Kleinschalig, supergastvrije accomodatie

Kleinschalige accomodatie in klein dorp. Rust, natuur, eenvoudig maar heerlijk eten. Ideaal onderkomen voor doorreis maar óók om langere tijd te verblijven. In omgeving voor iedereen voldoende te doen... De accomodatie en kamers kunnen een opknapbeurt gebruiken, maar wij hebben het met n lach ondervonden en niet als storend ervaren. Kamers zijn schoon en groot. Tv aanwezig met sateliet, maar als je de hele dag in de weer bent geweest maak je er geen gebruik van :-) Wij hebben een heerlijke week gehad, en onze 1e keer in het gastvrije Oostenrijk is ons erg goed bevallen. We komen zeker nog eens terug!

Richard Snijder, Eigenaar, 16-09-2013

Hoi Nadine en Ramon,

Ik zie jullie graag terug in de Gasthof ,,het was een gezellige tijd met jullie hier.

Gereisd met partner in augustus 2013

• 2dievdbossche08-08-2013

De ramp van Tirol

Gasthof Jenewein heeft 8 kamers. Wij hadden er 3 gereserveerd. Bij aankomst kregen we 2 identieke ruime kamers en 1 kabouterkamertje. Nochtans waren 3 identieke geboekt. In de ene kamer was een flat-screen TV, in de ander een oude beeldbuis en de minikamer had geen TV. Het ontbijt was elementair en alle ochtenden hetzelfde. All-In Light betekent de ontbijt-restjes meenemen als lunch-pakket. Het avondeten was weinig weinig smakelijk en koud ... maar de soep (iedere avond een andere soort) was lekker en warm ! De Nederlandse eigenaar is pas van zijn vrouw gescheiden en dit verklaart veel: fantasieloos gasthof, slecht onderhouden, donker, versleten tapijten, dode vliegen Over de service viel niet te klagen. Men was vriendelijk en deed zijn best ! Geschikt voor een verblijf van 1 nacht ( ? ) maar zeker niet voor 1 week . Hier komen we nooit meer !!!

Richard Snijder, Eigenaar, 09-08-2013

Voor niet bestaande Kamers die u verhuurd worden door uw Toeroperator ,moet u zich toch echt tot uw toeroperator wenden ,dat u dan een kamer aangeboden word die normaliter niet verhuurd word was een oplossing die ik u aanbood omdat er anders geen verblijf voor uw groep mogelijk was ,in verband met teveel boekingen van uw toeroperator. Dat uw verblijf tegen viel reken ik me dan ook niet aan ,er staat geen 5 sterren Hotel op uw Voucher Maar een Alpengasthof met gemoedelijke sfeer ,waar u het nodig vond om enkele Kamers te ``verbouwen´´ in verband met het niet samen willen slapen ,terwijl er 3 Twee persoons Kamers waren geboekt

Gereisd met vrienden in juli 2013

• 10madelaine12-05-2013

top locatie !

Jenewein is top! Prachtig gelegen in een sprookjesachtig landschap. Wij zijn hier al diverse malen geweest en elke keer weer genoten. Kamers keurig en schoon eten perfect prijs/kwalteit dik in orde. De eerste keer dat wij hier kwamen waren wij op doorreis naar Italie .Ging super want vanuit Schmirn zit je in een wip op de Brennerpas. Kortom een echte aanrader.Handig ook dat het gasthof eigendom is van een Nederlander.Gaat toch wat makkelijker met de taal.

• 8Ligging t.o.v. pistes

Richard Snijder, Eigenaar, 17-05-2013

Leuk om van jullie een reactie hier terug te lezen . Het was aangenaam hier met jullie als gast . Tot ziens .

Gereisd met partner in april 2013

• 10Anoek20-08-2012

Motorvakantie 2012

Algemene indruk is zeer goed. Karin, petje af voor je vriendelijkheid, je zorgzaamheid en je kookkunst voor zoveel mensen. Uitzicht is heel rustgevend evenals de omgeving. De mensen in de buurt zijn vriendelijk en af en toe ziet men de plaatselijke bevolking in het gasthof voor een hapje en een drankje, zijn geen mensen waar je last van hebt. Karin, de eigenaresse van het Gasthof is werkelijk een duizendpoot. Wat opviel was de heerlijke geur van schoon wasgoed als we naar onze kamers op de tweede verdieping liepen, elke dag! Prijs kwaliteit was prima. De kamers waren ook prima, voldoende ruimte en schoon, heerlijke bedden en de dekbedden waren super. Badkamer ook ruim en schoon. Wij waren met 10 vrienden, zonder kinderen, maar bij aankomst zagen we direct een klein glijbaantje en andere leuke attributen in de tuin staan. Tuin is tegenover het terras, gescheiden door het pad naar de ontbijt-/eetgelegenheid, dus ouders zitten op veilige afstand van de kleintjes met zicht op de kinderen.

Gereisd met vrienden in augustus 2012

• 8dirksan03-08-2012

ideale plek voor een tussenstop naar Italië

Ideale tussenstop op weg naar Toscanië. Prachtige omgeving en rustig gelegen. Na het kilometer vreten op de autoweg is de weg tussen de autostrade en het hotel een heel aangename belevenis. Een adres om te onthouden.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2012

• 9Piet en Trineke13-07-2012

Geweldig

Na terugkomst gisteren in Nederland weer zelf onbijtgemaakt. RICHARD we missen het nu al. Wat een mooi uitzicht en rust `s morgens. En dan het eten, in tegenstelling tot andere jaren niet afgevallen in de vakantie. Ook voor een langer verblijf is jullie gasthof zeer geschikt. Groeten uit een vochtg Nederland.

Karin,Richard,Patryk en Marcin, Tirol, 14-07-2012

Leuk hier een reactie van jullie te lezen!!! Mischien tot ziens in Schmirn.

Gereisd met partner in juni 2012

• 10elize08-06-2012

wat een top plek om je vakantie te beginnen

wat hebben wij 2 nachten genoten van de gastvrijheid van richard en karin. top kamer, top eten en ook onze zoons vonden het heerlijk. heel erg bedankt voor de gastvrijheid en jullie kinderen bedankt voor het vermaken van onze jongens.

Karin,Richard,Patryk en Marcin, Tirol, 08-06-2012

Doe de kinderen de groeten van onze jongens,ze hebben zich prima vermaakt met jullie kinderen!!!

Gereisd met jonge kinderen in mei 2012

• 9Wim Visscher01-06-2012

Aanrader en zeker voor herhaling vatbaar.

We hebben een heerlijke week gehad in Gasthof Jenewein. De hartelijke ontvangst van Karin en Richard zorgde er voor dat je je gelijk thuis voelt. Mooie ruime kamer, heerlijk bed en een fijne douche zorgden voor een goede nachtrust en fris begin van elke dag. De prachtige omgeving en mooie wandelingen in en rond het Schminthal waren soms adembenemend (letterlijk en figuurlijk). Karin verraste ons elke avond weer met haar fantastische kookkunst, natuurlijk professioneel opgediend door Richard. Die kookkunst van Karin gooide wel roet in het eten van onze bedoelingen, wij hadden het idee enkele kilootjes kwijt te raken door veel wandelingen te gaan maken, maar door de kookkunst van Karin is daar niet veel van gekomen, erger nog, we durfden pas een week na thuiskomst weer op de weegschaal te gaan staan. Karin, Richard, Patryk en Marcin hartelijk dank voor een onvergetelijke week in het mooie Schmirnthal. En hopelijk tot ziens, Annelies en Wim …

Karin,Richard,Patryk en Marcin, Tirol, 03-06-2012

Hallo Annelies en Wim,

Fijn om van jullie te vernemen dat het jullie goed bevallen is hier bij ons. We zien jullie dan ook graag weer verschijnen tijdens een eventueele volgende Vakantie.

De groeten vanuit Schmirn

Gereisd met partner in mei 2012

• 9Fam Helsdingen01-03-2012

vakantie februari 2012

Wij hebben een super vakantie gehad in schmirn vorige week, het weer was prima veel sneeuw en een heerlijke zon. Karin en Richard Snijder zijn super gezellig en zorgen echt dat je je welkom voelt. Veel tips gekregen en lekker gegeten. Na wat problemen met de aankomst bleken zij en de dorpsgenoten super hulpvaardig. Karin en Richard bedankt voor de leuke vakantie wij komen graag nog eens terug, en geniet van de pannekoeken met stroop en Geseke kaas ;-)

Groet, Fam Helsdingen uit Zeist

• 9Ligging t.o.v. pistes

Karin en Richard Snijder., Tirol, 01-03-2012

We vonden het ook leuk om jullie als gast te hebben. Nog bedankt voor de Geska Strooikaas,Pannekoekmeel en de heerlijke stroop.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2012

3 tips over Gasthof Jenewein

• Anoek, 20-08-2012 Rapporteren

Als men iets nodig heeft, vraag het aan Karin. Zij zal haar uiterste best doen haar gasten een zo comfortabel mogelijk verblijf aan te bieden. Zij is werkelijk een gastvrouw uit duizenden!

• Fam Helsdingen, 01-03-2012 Rapporteren

Met kleine kinderen / beginnende skiers kun je je uitstekend vermaken in Trins kosten skipas per dag 3-6 jaar 3 euro 6-10 jaar 7 euro en volwassenen 11 euro !!. Zelf lekker op het teras zitten en de kinderen kunnen hun gang gaan sleen, schaatsen en skien. Super kind en klantvriendelijk echt top!!!

• richardsnijder, 19-05-2013 Rapporteren

4 vragen over Gasthof Jenewein

• Rob en José Deijmann, 07-03-2018 Rapporteren

vakantie

bestaat dit gasthof nog? ik kan geen homepage (meer) vinden. we gaan hier graag nogmaals heen

• nettyverheijen14, 08-09-2013 Rapporteren

skieen

Hoever is het vanf het gasthof naar een leuk skigebied voor half gevorderder? vriendelijke groet netty

Oostenrijk, 10-09-2013

Hallo Netty, De skigebieden van het Staubaital (Stubaier Gletscher en Schlick 2000) zijn ongeveer een half uurtje rijden (+- 30 km). Groetjes Chrissy

richardsnijder, 20-09-2013

Goedenmiddag,

De Bergeralm in Steinach is op 12 Kilometer afstand van hier .

Mvgr, Richard

• Michiel Meulendijks, 23-06-2013 Rapporteren

wat te doen in de buurt

Hallo Richard,

Wat is er zoal te doen in de omgeving van Schmirn? Wij hebben een zoon van 4,5 jaar. Dank voor je info.

Mvr gr M.Meulendijks

dievdbossche, 08-08-2013

Het hotel ligt aan de straatzijde. Buiten wandelen en pootje baden in een riviertje is er voor een kind weinig animo. Het gasthof heeft wel een kleine speeltuin maar veiligheid ?? Wel is er in Steinach de Barenbacht : www.bergeralm.net

Gasthof Jenewein info

• Huishoudelijke apparatuurTV