Schmirn

Reviews over Schmirn

Rustige omgeving, veel natuurschoon

Irma
    30-7-2012

Het plaatsje Schmirn is erg klein en uitgestrekt over een aantal boerderijen. Het ligt dicht bij de Olpererblick. Vanuit schmirn kun je prachtige wandelingen maken. Het ligt ongeveer 10 km van de Brennerpass. In de winter is het een uitvalbasis voor wintersporters. In de zomer veel fietsers en wandelaars.

Gereisd Met oudere kinderen in Sun Jan 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

gewdig grote snitzels

ger
    18-8-2008

Geweldige mooie gasthof met mooi goed en zeer goedkoop restaurant , van de schnitzels zou je bija bang worden , wij waren er in de zomer bij een tegenover liggende boerderij en hebben hier 11 maal gageten en dat zeer tot onze tevredenheid , vooral de lokale gerechtten zijn erg lekker ,kortom een geweldige plek om lekker rustig vakantie te vieren Ger en Gerda.

Gereisd Met partner in augustus 2008

Hotel Jenewein ligt in een schitterende omgeving en is als

C.v.d. Kaaden
    16-3-2007

Hotel Jenewein ligt in een schitterende omgeving en is als familiehotel zeer geschikt. Een prima sfeer en een goede kok. Leuk ook dat de lokale bevolking hier zijn vaste stekkie heeft gevonden. Wij zijn hier nu tweemaal geweest. De eerste maal was in juli 2006 en kunnen nu dus naar waarheid zeggen dat zowel de zomer als de winter deze plek veel te bieden heeft.

Gereisd Met partner in Thu Mar 01 2007 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

zoekt U een fijn pension dan moet U hier zijn verhouding (

J.Bijsterveld
    28-2-2007

zoekt U een fijn pension dan moet U hier zijn prijs/kwaliteit verhouding zeer goed . vriendelijke mensen met oog voor detail. Goede verzorging wat betreft kamer en eten ( eigen kok) Voor ons een reden om nog eens terug te gaan Ik wil de familie nog een keer bedanken voor de goede verzorging

Gereisd Familie in februari 2007

Een rustig maar verzorgd gasthof, die voor wandelaars een

H.Siepe
    1-8-2006

Een rustig maar verzorgd gasthof, die voor wandelaars een wandelparadijs is. Het is geen toeristendeel maar echt iets voor rustzoekers en /of een korte tussenstop dicht bij de Brennerpas. Ook de prijs/kwaliteitsverhouding is goed te noemen. Een voordeel is dat het zeer kindvriendelijk is.

Gereisd Met partner in Sat Jul 01 2006 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Schmirn scoort een 8,3 uit 10, op basis van 15 reviews