Appartement Landhaus Linda

Appartement
Weer vandaag5°-4°

We hebben een aantal aanbieders voor Landhaus Linda voor je op een rij gezet:

Laatste review

Wij (8 volwassenen) hadden een baby van 11 maanden bij ons. Er is geen kinderbedje, box o.i.d. aanwezig in het appartement. Op verzoek regelt de beheerder wel iets voor je, in ons geval een kinderbedje. Voor wintersport viel ons de afstand naar de skigebieden die er iets toe doen een beetje tegen. Kaltenbach half uur en Mayrhofen een uurtje met de Zillertal Bahn. Treinstation wel lekker dichtbij het appartement. Het appartement is duidelijk een voormalig hotel/pension. De slaapkamers zijn gelijk aan hotelkamers en de woonruimte is de voormalige ontbijtruimte. Het meubilair (gedateerd) bestaat dan ook nog uit meerdere tafels met stoelen waar een bed dat als bank moet dienen is bijgeplaatst.

Schlitters zelf was in de kerstweek van 2009 ontzettend saai, geen aanrader in deze periode omdat de meeste restaurants en bar's nog dicht zijn. Ondanks dat het skiseizoen al wel geopend was.

2 reviews over Appartement Landhaus Linda in het Nederlands

Redelijk appartement in een saai dorp (kerst 2009)

M. van der Veen
7-1-2010

Voor deze prijs een redelijk appartement

Marianne van der Veen
7-1-2010

In de week van 19-12-2009 t/m 26-12-2009 verbleven wij met 8 volwassenen en een baby van 11 maanden in dit appartement. Een kinderbedje, box en kinderstoel zijn niet standaard aanwezig. De beheerder heeft via via een kinderbedje voor ons geregeld.

De inrichting van het appartement is gedateerd, wel schoon en duidelijk een voormalig pension/hotel. De slaapkamers zijn gelijk aan hotelkamers en de woonruimte is de voormalige ontbijtruimte. Voor wintersport vonden wij Schlitters achteraf niet zo'n goede keuze aangezien de grote en sneeuwzekere skigebieden aardig wat reistijd vragen: een half uur naar Kaltenbach en een uur naar Mayrhofen met de Zillertal bahn. Schlitters is in deze periode ook een beetje een saai dorp, het merendeel van de restaurants en bar's was nog dicht.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Landhaus Linda in Schlitters, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Landhaus Linda zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.