Schlitters

Reviews over Schlitters

Rustig dorpje

Goele
    25-9-2012

Leuke wandelpaden en fietspaden in winter langlaufloipes. in dorp ook informatie te bekomen bij het binnen rijden van het dorp. bakker en winkel in dorp en leuke goedkope winkel voor kleding en speelgoed. voor andere winkels moet je verderop zijn.

Gereisd Met jonge kinderen in Sat Sep 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Schlitters is een klein stil dorpje

Henk
    10-1-2011

Wij hadden ons vakantiehuis in Schlitters n.l. Landhaus '' Zillertal '' dus wij deden de boodschappen die we nodig hadden en verder gingen we om te skien naar het Zillertal / Fugen en Hoog Fugen en dieper het dal in. met kinderen ga je dan weer naar je vakantie huis en is het nog een drukte van je welste om alles geregeld te krijgen, het is wassen eten en naar bed en dan begint de rust voor de ouders want een groep met 6 groten en 4 kleine kinderen is niet zomaar weer klaar.Van de plaats Schlitters hebben wij weinig gezien dus is het moeilijk om daar een cijfer voor te geven, maar voor de rust geven we een 8

Gereisd Met vrienden in februari 2005
Schlitters scoort een 7,8 uit 10, op basis van 13 reviews