Gasthof Wilder Kaiser

Gasthof
Kleine hotelsWeer vandaag21°15°
Gasthof Wilder Kaiser

6 reviews over Gasthof Wilder Kaiser in het Nederlands

Comfortabel, netjes en gastvrije ontvangst!

Monique
14-2-2019

Een sehr gemütliches hotel, hele vriendelijke gastvrije mensen, alles ziet er keurig netjes en schoon uit en je kunt er prima eten!! Nog mooier: voor het hotel voetpad rechts, via tunneltje onder de weg door en je staat al bijna bij de lift van het geweldige Wilder Kaiser Brixental!!!

Gereisd Met oudere kinderen in december 2018

Zéker keer weer

Michael de graaf
13-12-2017

Mooi groot aaneengesloten skigebied met gezellige apresski smiddags. Live artiesten

Gereisd Met vrienden in januari 2015

lekker dicht bij de piste

marianne
15-1-2012

we komen hier al jaren.altijd vriendelijke ontvangst.eten is prima, ruime keuze,ook vegetarisch.elke dag schone handdoeken. service goed.tegenover de skipiste dus ideaal voor de wintersporters

Gereisd Met partner in januari 2012

prachtig gasthof

Yves Mahieu
15-3-2010

Prachtig verblijf gehad in Gasthof Zum Wilden Kaiser. Lekker eten, goede kamer,vriendelijk personeel en ideaal gelegen om te skiën. Prachtig skigebied, zeker voor herhaling vatbaar

Gereisd Met partner in maart 2010

Heerlijk hotel!

Joyce
3-1-2010

We komen al 15 jaar in dit hotel en het enige wat na al die tijd wat gaat vervelen is het eten. maar het blijft wel lekker! De kamers zijn langzaam aan verandering toe,met name de badkamers maar ieder jaar dat we terug zijn zijn er weer wat kamers gemoderniseerd. Het cafe onderin is reuze gezellig en het is enorm kindvriendelijk! maar wemelt er gelukkig niet van de kleine kinderen. Al met al een heerlijk, schoon geweldig hotel dat lekker dicht aan de piste ligt.

Gereisd Met oudere kinderen in januari 2010

Ideaal verblijf voor Zomer en Winter

Gerrit
19-8-2009

Gasthof De Wilder Kaiser is een prima gasthof. Het ligt tegenover de gondels die je naar boven brengen om te beginnen aan een prachtige wandeltocht naar beneden. Voor de wintersporters is gasthof de Wilder Kaiser een ideale plek om te vertoeven. Het ligt namelijk tegenover de piste en je wandelt er in een paar minuten naar toe. Wij zelf zijn hier al 15 jaren achtereen geweest voor een overheerlijke wintersportvacantie. Echt een aanrader.

Gereisd Met partner in Thu Jan 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Gasthof info

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Huishoudelijke apparatuurTV

• Op het terreinOpslag voor ski benodigdheden, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant

• SaunaAanwezig

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hiken, Paardrijden
  • WintersportSkiën

Overweeg je om een verblijf te boeken in Gasthof Wilder Kaiser in Scheffau am Wilden Kaiser, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Gasthof Wilder Kaiser zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.