Gasthof Scheffauerhof

Kleine hotelsWeer vandaag25°4°
Gasthof Scheffauerhof
6,4

64 reviews over Gasthof Scheffauerhof in het Nederlands

locatie is top. ligt langs de doorgaande weg, maar iedereen stopt als je aangeeft dat je wilt oversteken. voor 4 volwassenen en 2 kids was het 6 persoons app. groot genoeg. ook de slaapkamers (2) waren ruim genoeg om de tassen kwijt te kunnen. jammer genoeg was er geen wasrek waar je je natte skispullen kon drogen. het linnenpakket wat inbegrepen is was muf. gastvrijheid hebben ze hier niets van gehoord. kan geen goeie morgen vanaf. ook het restaurant was niet veel. het stonk er verschrikkelijk naar oud vet etc. duurde lang met de bediening (van eigenaresse) die volgens mij liever geen gasten heeft. toen ik halverwege de week maar eens ging vragen naar een bezem om t app. een beetje aan te vegen keken ze me aan alsof ze water zagen branden.... schoonmaken is niet iets wat normaal is daar. op de een na laatste dag had ik een dokter nodig, i..v.m. skiongeval, ik wist dat er 1 in het dorp zat, maar daar had de eigenaresse geen notie van. die had ook geen tijd en wilde eerst haar rekening afmaken voordat ze mij te woord wilde staan. die kwam niet van daar en wist niets. kom ik nog eens terug? weet t niet, gun ze eigenlijk mn geld niet. maar de locatie is wel oke.

Gereisd met vrienden in Wed Feb 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Geen aanrader

Janny
8-3-2015

Een ongastvriendelijke ontvangst. Appartement in het bijgebouw welke wij kregen hadden wij niet geboekt.Wij hadden een appartement met balkon geboekt en kregen een appartement welke slecht ingericht was, kapotte kast en koelkast had. Er was geen gesprek mogelijk. Nemen of wegwezen werd ons gezegd. Reisbureau kreeg ook geen contact en kon niet voor een oplossing zorgen. Uiteindelijk zouden wij € 200 moeten bijbetalen voor een ander appartement. Dit hebben wij dus niet gedaan. Veel lawaai s'nachts van het langs scheurend verkeer. De ligging van het gebouw is voor de skiërs perfect, recht voor de piste.En het oversteken valt reuze mee.

Gereisd met partner in februari 2015

Prima zomer/winter verblijf

oosterhuis
28-7-2013

Wij hadden een appartement in het bijgebouw, dit zag en prima uit. Schoon, prima bedden en een goede centrale ligging. In de ochtend kan je op 3 min lopen verse broodjes halen bij de bakker. Het eten in het restaurant is van prima kwaliteit voor een prima prijs. In de zomer is er veel in de omgeving te doen, heerlijke wandelingen door de mooie landschappen. Ook voor de winter lijkt ons dit een ideale uitval basis voor een mooie winter sport. Enigste min punt wat ik me dan kan voorstellen is de hoogte van de piste's welke niet boven de 2000m uitkomen.

Al met al een prima locatie. voor een prima prijs.

Gereisd met partner in juli 2013

Grote kamer

Britt
1-9-2012

Wij zaten hier deze winter en hadden op zich niet een hele grote kamer. Maar er waren wel wat pluspunten. We hadden een zolder die supergroot was. Echt top. Ook was er een groot balkon. Dat was ook wel lekker. Beneden was er een hok waar je je spullen in kwijt kan. Fijn was dit. Hoef je niet je spullen steeds naar boven en beneden te zeulen. Het enige minpunt was toch wel de weg die er voor liep. Het geeft ten eerste een hard geluid. En als je in de ochtend de weg moet oversteken is dat best gevaarlijk. Je loopt met je skispullen en je schoenen al aan en dan liepen wij met twee kleine kinderen over die weg te rennen. Maar we leven nog. Er was een mogelijkheid om om te lopen en een tunnel te nemen. Maar daar waren wij te lui voor. Dus het is onze keuze. Maargoed...

Lekker hotel, prima kamers en prima ligging.

Gereisd met vrienden in februari 2012

heerlijke vakantie gehad

gasten
6-3-2012

Wij hebben een 8-persoonskamer gehuurd bij Scheffauerhof. Het was lekker dicht bij de gondels en de skischool. Je moest een drukke weg oversteken, maar het was echt lekker om zo dichtbij het skigebied te zitten. We hadden een mooie grote zolder waar de kinderen lekker konden spelen. Onze bedden waren redelijk goed. Je hoorde de auto's wel in je slaapkamer, maar wij sliepen er vrij makkelijk doorheen. De verwarmde skibox was handig, want je hoefde je spullen niet steeds mee te slepen naar boven.

Voor ons is het de moeite waard om er ooit weer eens terug te keren.

Wij vonden het eten redelijk goed en

Gereisd met jonge kinderen in februari 2012

Geen aanrader

Huub
26-2-2012

Dit jaar hadden wij een 3 kamer appartement in het Gasthof (vorig jaar in de dependance). De gastvrijheid is helaas weer onder de maat. Stugge ober die je niet welkom heet en alleen maar weet te vertellen dat de kamer nog niet klaar is. De bedden zijn 1,90 m kort en hebben een opstaande rand zodat je alleen diagonaal kan slapen indien je langer bent. De matrassen zijn zeer slecht hetgeen leidt tot rugpijn! WC is op de badkamer. Appartement was wel schoon. De bakker is heel dichtbij (5 min. lopen). De skiliften zijn aan de overkant (wel drukke weg oversteken). Conclusie: niet voor herhaling vatbaar.

Gereisd met oudere kinderen in februari 2012

1 keer en NOOIT meer

rideber
7-11-2011

wij kwamen aan en meteen al een foute boeking, hebben lang moeten wachten toen dit was opgelost en hadden uiteindelijk een ander app. het servies is oud en vies ook is de vloer houten vloer in de keuken levensgevaarlijk neem eerst maar een schuurmachine mee, zit vol met splinters. verder super slechte matrassen en een ongeintereseerde sneeuwschuiver die onze auto beschadigde...

Gereisd met vrienden in Fri Dec 31 2010 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Zeer GOED!!!!!

mandy
6-4-2011

Wij zijn al verschillende malen hier na toe gegaan, en gaan ook (bijna) ieder jaar daar na toe (in de zomer). Het is een goed restaurant en hotel/appartement. Het is er zeer netjes en de mensen zijn sociaal. Ook is er kleine kinderboerderij met een paar paardjes, en een kinderspeeltuin. Ook is het centrum om ong 20/ 25 min lopen van het hotel en een supermarkt op ong 5 min. Sommig personeel spreekt een klein beetje nederlands en engels.

Gereisd met vrienden in Sun Jul 01 2007 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Klantvriendelijkheid beneden alle maten!

Ludwirt Bosch
27-2-2011

I.p.v te rennen voor gemaakte fouten in de boeking staat meneer in gesprek daarover aan de bar disfunctionerende pennen te repareren. Komt volgende dag afspraak over op te leveren appartement, zonder ook maar enige verontschuldiging, tot twee maal toe wederom niet na! Liegt tegen tussenpersoon van de reisorganisatie over gemaakte afspraken en feiten. Compenseerde in de bedrijfsvoering elders voldoende kwaliteit om op terug te kunnen vallen, was er nog overheen te komen: maar nee, het is een knullig gedreven pension waar geen personeelscursus nog iets aan zal veranderen!

Gereisd met vrienden in februari 2011

kwaliteit/prijs niet goed

H. Perdon
22-2-2011

geen 2 kamers ( open verbinding met zolder) appartement vies,handdoeken slecht, helft matrassen zeer slecht onvoldoende servies, waterkoker uit het jaar nul, ongastvrije eigenaren personeel

Gereisd met oudere kinderen in februari 2011

Gasthof info

• Eten en drinkenLunch
  • VerzorgingAll inclusive

• ZwembadBinnenzwembad, Buitenzwembad, Zwembad

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenSpeelruimte, Speeltuin

• BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hiken, Paardrijden
  • BalsportenVolleybal
  • Sport & SpelBiljart, Tafeltennis
  • WintersportSkiën

Overweeg je om een verblijf te boeken in Gasthof Scheffauerhof in Scheffau am Wilden Kaiser, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Gasthof Scheffauerhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.