Gasthof Scheffauerhof

6.5Voldoende

Oostenrijk, Tirol, Scheffau am Wilden Kaiser

Je kunt vanaf nu meer dan 5.500 accommodaties bij ons boeken. Zoek, vergelijk reviews en prijzen en kies de vakantie die bij jou past. Allemaal op één platform, wel zo makkelijk.

Vanaf
€ 230p.p.
  • Inclusief vlucht
  • Met Logies
  • Vertrekt vanaf Amsterdam
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

• Sauna
Meer gasthof info

59 reviews over Gasthof Scheffauerhof

• 6Van Schijndel06-03-2017

niet gastvrij, beetje schmutsig, wel goede locatie

locatie is top. ligt langs de doorgaande weg, maar iedereen stopt als je aangeeft dat je wilt oversteken. voor 4 volwassenen en 2 kids was het 6 persoons app. groot genoeg. ook de slaapkamers (2) waren ruim genoeg om de tassen kwijt te kunnen. jammer genoeg was er geen wasrek waar je je natte skispullen kon drogen. het linnenpakket wat inbegrepen is was muf. gastvrijheid hebben ze hier niets van gehoord. kan geen goeie morgen vanaf. ook het restaurant was niet veel. het stonk er verschrikkelijk naar oud vet etc. duurde lang met de bediening (van eigenaresse) die volgens mij liever geen gasten heeft. toen ik halverwege de week maar eens ging vragen naar een bezem om t app. een beetje aan te vegen keken ze me aan alsof ze water zagen branden.... schoonmaken is niet iets wat normaal is daar. op de een na laatste dag had ik een dokter nodig, i..v.m. skiongeval, ik wist dat er 1 in het dorp zat, maar daar had de eigenaresse geen notie van. die had ook geen tijd en wilde eerst haar rekening afmaken voordat ze mij te woord wilde staan. die kwam niet van daar en wist niets. kom ik nog eens terug? weet t niet, gun ze eigenlijk mn geld niet. maar de locatie is wel oke.

Gereisd met vrienden in februari 2017

• 5Janny08-03-2015

Geen aanrader

Een ongastvriendelijke ontvangst. Appartement in het bijgebouw welke wij kregen hadden wij niet geboekt.Wij hadden een appartement met balkon geboekt en kregen een appartement welke slecht ingericht was, kapotte kast en koelkast had. Er was geen gesprek mogelijk. Nemen of wegwezen werd ons gezegd. Reisbureau kreeg ook geen contact en kon niet voor een oplossing zorgen. Uiteindelijk zouden wij € 200 moeten bijbetalen voor een ander appartement. Dit hebben wij dus niet gedaan. Veel lawaai s'nachts van het langs scheurend verkeer. De ligging van het gebouw is voor de skiërs perfect, recht voor de piste.En het oversteken valt reuze mee.

Gereisd met partner in februari 2015

• 8oosterhuis28-07-2013

Prima zomer/winter verblijf

Wij hadden een appartement in het bijgebouw, dit zag en prima uit. Schoon, prima bedden en een goede centrale ligging. In de ochtend kan je op 3 min lopen verse broodjes halen bij de bakker. Het eten in het restaurant is van prima kwaliteit voor een prima prijs. In de zomer is er veel in de omgeving te doen, heerlijke wandelingen door de mooie landschappen. Ook voor de winter lijkt ons dit een ideale uitval basis voor een mooie winter sport. Enigste min punt wat ik me dan kan voorstellen is de hoogte van de piste's welke niet boven de 2000m uitkomen.

Al met al een prima locatie. voor een prima prijs.

Gereisd met partner in juli 2013

• 0gasten06-03-2012

heerlijke vakantie gehad

Wij hebben een 8-persoonskamer gehuurd bij Scheffauerhof. Het was lekker dicht bij de gondels en de skischool. Je moest een drukke weg oversteken, maar het was echt lekker om zo dichtbij het skigebied te zitten. We hadden een mooie grote zolder waar de kinderen lekker konden spelen. Onze bedden waren redelijk goed. Je hoorde de auto's wel in je slaapkamer, maar wij sliepen er vrij makkelijk doorheen. De verwarmde skibox was handig, want je hoefde je spullen niet steeds mee te slepen naar boven.

Voor ons is het de moeite waard om er ooit weer eens terug te keren.

Wij vonden het eten redelijk goed en

Gereisd met jonge kinderen in februari 2012

• 3rideber07-11-2011

1 keer en NOOIT meer

wij kwamen aan en meteen al een foute boeking, hebben lang moeten wachten toen dit was opgelost en hadden uiteindelijk een ander app. het servies is oud en vies ook is de vloer houten vloer in de keuken levensgevaarlijk neem eerst maar een schuurmachine mee, zit vol met splinters. verder super slechte matrassen en een ongeintereseerde sneeuwschuiver die onze auto beschadigde...

Gereisd met vrienden in december 2010

• 9mandy06-04-2011

Zeer GOED!!!!!

Wij zijn al verschillende malen hier na toe gegaan, en gaan ook (bijna) ieder jaar daar na toe (in de zomer). Het is een goed restaurant en hotel/appartement. Het is er zeer netjes en de mensen zijn sociaal. Ook is er kleine kinderboerderij met een paar paardjes, en een kinderspeeltuin. Ook is het centrum om ong 20/ 25 min lopen van het hotel en een supermarkt op ong 5 min. Sommig personeel spreekt een klein beetje nederlands en engels.

Gereisd met vrienden in juli 2007

• 5Ludwirt Bosch27-02-2011

Klantvriendelijkheid beneden alle maten!

I.p.v te rennen voor gemaakte fouten in de boeking staat meneer in gesprek daarover aan de bar disfunctionerende pennen te repareren. Komt volgende dag afspraak over op te leveren appartement, zonder ook maar enige verontschuldiging, tot twee maal toe wederom niet na! Liegt tegen tussenpersoon van de reisorganisatie over gemaakte afspraken en feiten. Compenseerde in de bedrijfsvoering elders voldoende kwaliteit om op terug te kunnen vallen, was er nog overheen te komen: maar nee, het is een knullig gedreven pension waar geen personeelscursus nog iets aan zal veranderen!

Gereisd met vrienden in februari 2011

• 5H. Perdon22-02-2011

kwaliteit/prijs niet goed

geen 2 kamers ( open verbinding met zolder) appartement vies,handdoeken slecht, helft matrassen zeer slecht onvoldoende servies, waterkoker uit het jaar nul, ongastvrije eigenaren personeel

Gereisd met oudere kinderen in februari 2011

• 8m.bakker en h.smit05-09-2010

goed ontvangen met koffie.

moesten door problemen met andere gasten even wachten,en inderdaad als de gastvrouw snel praat is ze moeilijker te verstaan.app.ligt niet op 3km van dorp maar op 750mtr.men hoeft ook niet perse de weg over te steken,want als men 10min. loopt kan men via tunneltje onder de weg door.een keer broodjes besteld,stonden er de volgende dagen elke morgen broodjes voor de deur.inderdaad de matrassen zijn aan vervanging toe,en daar zijn ze mee bezig.als je iets nodig hebt hoef je het maar te vragen en er wordt voor gezorgd.niets dan lof voor de inzet en vriendelijkheid van de mensen daar.ook van andere gasten alleen maar positieve reacties.

Gereisd met vrienden in augustus 2010

• 7lia18-08-2010

Prima verblijf in de zomer

Wij hebben onze zomer vakantie doorgebracht. Toen we aankwamen werden verwelkomt door een zenuwachtige dame met de mededeling dat we even een kopje koffie konden drinken. Later kregen we te horen dat we het diner konden nuttigen terwijl we geen halfpension hadden geboekt? De medewerker sprak redelijk snel Oostenrijks dialect Duits, dus niet zo goed te volgen, maar van wat eruit op konden maken was, dat er iemand van het vaste personeel opgenomen was in het ziekenhuis en dat het appartement wat voor ons gereserveerd was niet klaar was. We zouden een ander appartement aangeboden krijgen, maar die moest ook nog schoon gemaakt worden. Uiteindelijk werden we ergens in een kelder neergezet met de mededeling dat we de volgende dag een ander appartement zouden krijgen, maar we werden ook nog verwacht voor het ontbijt. Volgende ochtend hebben we na het ontbijt een ander appartement aangeboden gekregen wat schoon en prima verzorgt was. Wel veel herrie van de naastgelegen weg ervaren.

Gereisd met partner in augustus 2010

Gasthof Scheffauerhof info

• Eten en drinkenLunch
  • HuisdierenOp aanvraag
  • VerzorgingAll inclusive

• ZwembadBinnenzwembad, Buitenzwembad, Zwembad

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenSpeelruimte, Speeltuin

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurKoelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Magnetron, TV

• ReceptieAanwezig
  • Op het terreinOpslag voor ski benodigdheden, Terras, Tuin