Chalet Heidi

Chalet
Chalet Heidi

4 reviews over Chalet Heidi in het Nederlands

Zeer gezellig chalet met een geweldige staf.

Eveline
21-1-2015

Op een prachtige locatie bovenin het dorp tussen de dennenbomen ligt dit catered chalet. De (Engelse) eigenaren Caroline en Mike Phelan en hun staf zijn zeer gastvrij, vriendelijk en behulpzaam. Het ontbijtbuffet is niet heel uitgebreid, maar biedt voldoende keuze (waaronder ook elke dag iets warms) om met een goed gevulde maag de dag te beginnen. Er is een gastenkeuken met gratis koffie- en theefaciliteiten en in de namiddag (meest zelfgemaakte) cake of koek of zoiets, die in de gezellige woonkamer genuttigd kan worden. Even een lekker momentje van rust en gezelligheid om met de andere gasten de (ski)belevenissen van de dag door te praten. Het dagelijks wisselende driegangendiner (geen keuzemenu, maar wel te wijzigen bij allergie of niet lusten) met naar keuze nog gevolgd door een kaasplankje met toast wordt met liefde bereid en uitgeserveerd door de eigenaren en hun staf. Op verzoek geven de eigenaren en hun staf tot 3 keer per week een guided skitour (voor gevorderde skiers).

Gereisd Met vrienden in Sat Jan 10 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Fantastisch groot en goed chalet

Carola
11-12-2010

Chalet heidi is een heel gastvriendelijk chalet. Wij zijn er al drie keer geweest en komen zeker nog eens terug. Ruim huis, warm welkom, goed en schone kamers, speelruimte, sauna, en zowel 's ochtends als 's avonds goed eten. Het chalet ligt iets buiten het kleine centrum, bij veel sneeuw tot aan de voordeur te skieen. Maar anders is het een klein stukje lopen naar de gratis bus. Heel groot en goed skigebied, geweldig. Een aanrader voor groepen, maar ook voor gewoon een kamer te boeken.

Gereisd Met vrienden in februari 2010

nice stay at this pension

carole
7-8-2010

wij zijn hier in de zomer geweest van 2009 met heel veel plezier. Mooie kamers, schoon, goed bed en mooi uitzicht. Lekker ontbijt en hele vriendelijke eigenaren( engelse) Vanuit het huis is het heerlijk wandelen of fietsen.

Gereisd Met oudere kinderen in Sat Aug 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

super gastvrij

ed
19-5-2009

de eigenaren zijn engelse. Heel vriendelijk en behulpzaam. Je kunt er kamers huren of het hele huis(voor een groep 27 personen) all inclusief. Ontbijt en avondeten Sauna aanwezig. Skieen vanaf het huis

Gereisd Met jonge kinderen in februari 2009

Chalet info

• Aantal personenMeer dan 12

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Gratis bedlinnen, TV, Wasmachine

• Overige servicesHanddoeken(service)

• SaunaAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Chalet Heidi in Scheffau am Wilden Kaiser, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Chalet Heidi zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.