Pension Aloisia

Pension
Pension Aloisia
8,4

6 reviews over Pension Aloisia in het Nederlands

De ligging ten opzichte van de gondel (Brandstadl II) is echt fantastisch. Ongeveer 5 minuten lopen. De kamers zijn uitstekend, met eigen balkon, rustig gelegen. Het echtpaar dat het pension runt is gastvrij. Ontbijt is volop keuze. Super. Van ei tot yoghurt, verschillende soorten brood/broodjes en beleg. Avond-eten is typisch Oostenrijks, elke dag keuze uit 2 gerechten. (Wij vonden het eten op zich prima, maar niet echt heel super). Wel echt waar voor je geld. Tip: huur een locker bij het skidepot (dit kun je bij de kassa voor de skipas regelen voor 6 euro per dag), deze is geschikt voor 2 volwassenen en 1 kind. (Met een beetje passen en meten, pasten onze 3 ski's en 3x skischoenen erin). Skigebied is echt fantastisch.

Oude reviews (archief)

raad het af(eigen belang)

mvl
11-1-2015

geweldig pension met eenvoudige kamers en ontzettend lekker eten.

Gemoedelijke eigenaren en recht to piste. Ik raad het af enkel en alleen omdat ik dan minder kans heb om er terecht te kunnen.

Toplocatie. Apres ski is wat minder in Scheffau maar de sternbar is goed te doen.

De kamers zijn niet overdreven groot maar je hebt er alles wat nodig is. Het ontbijt is zeer uitgebreid en het diner is een keuzemenu. Hermann staat in de keuken en maakt de meest fantastische gerechten klaar. Aloisia zorgt voor haar gasten en doet er alles aan om het hen naar de zin te maken. De ligging is direct aan de doorgaande weg waardoor je rekening moet houden met verkeerslawaai bij de kamers aan de voorzijde. Verder ligt op 200 meter de gondelbaan waarmee je midden in het skigebied van Skiwelt komt. De dalafdaling van Scheffau ligt ook op 200 meter. In de zomer is het een goede uitvalsbasis voor wandelingen of bezoekjes in de omgeving. Wij komen hier al vele jaren zowel in de zomer als in de winter en hebben altijd een fantastische vakantie.

prima onderkomen, dicht bij de liften, toen 2 keuze menu, weinig parkeerplaats

Gaan in januari 2008 voor de 5e keer met vrienden naar dit pension. Aloisa en haar man zijn vriendelijke mensen. Kamers zijn inderdaad eenvoudig, maar schoon. Het eten is gevarieerd en het ontbijt buffet is ruim voldoende. Na het diner kan je gezellig in de eetzaal blijven zitten onder het genot van een pilsje of glas wijn. En zoals de andere personen ook schrijven, enkele minuten lopen van de gondel. Prefect! niet wachten op een (volle) skibus of een eind lopen met je ski's...

Komen hier al vele malen zowel in de winter als de zomer. prima pension direct t.o de piste. Eten is uitstekend, uitgebreid ontbijtbuffet en keuze menu bij diner. kamers zijn eenvoudig maar voldoende. Eigenaars lijken stug maar dat valt reuze mee als je ze beter leert kennen. Ook in de zomer een prima uitvalsbasis voor wandel, motor en autotochten.

We hebben een aantal aanbieders voor Aloisia voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Aloisia in Scheffau am Wilden Kaiser, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Aloisia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Pension Aloisia scoort een 8.4 uit 10 op basis van 7 reviews.