Scheffau am Wilden Kaiser

We hebben een aantal aanbieders voor Scheffau am Wilden Kaiser voor je op een rij gezet:

vakanties Scheffau am Wilden Kaiser

Reviews over Scheffau am Wilden Kaiser

Comfortabel, netjes en gastvrije ontvangst!

Monique,
    14-2-2019

Een sehr gemütliches hotel, hele vriendelijke gastvrije mensen, alles ziet er keurig netjes en schoon uit en je kunt er prima eten!! Nog mooier: voor het hotel voetpad rechts, via tunneltje onder de weg door en je staat al bijna bij de lift van het geweldige Wilder Kaiser Brixental!!!

Gereisd met oudere kinderen in december 2018

Super

Albada,
    26-2-2018

Super mooi ruim hotel. Eten is prima. Kamers zijn schoon. En mooi dicht bij de pistes

Gereisd met oudere kinderen in februari 2018

Zéker keer weer

Michael de graaf,
    13-12-2017

Mooi groot aaneengesloten skigebied met gezellige apresski smiddags. Live artiesten

Gereisd met vrienden in januari 2015

Geweldig hotel

Iris van der Laan,
    10-6-2017

Je bent hier echt op vakantie. Alles goed verzorgt. Ook glutenvrij.

Gereisd met oudere kinderen in december 2015

Typisch Oostenrijks huis

Martijn,
    15-3-2017

Afgelopen wintersport hebben wij verbleven op het Bauernhof van de familie Rass. Prima appartement alleen een vaatwasser zou geen overbodige luxe zijn. Mooie locatie tov de gondels van Scheffau. Laatste stuk is idd een steile klim van een meter of 80. Bij sneeuw of gladheid kan dat wel een uitdaging zijn. In de nabije omgeving is bar weinig te beleven aangezien het huis tamelijk afgelegen ligt. Scheffau stelt niet veel voor op wat restaurantjes en een Spar na. Het skigebied WildenKaiser/Brixental (SkiWelt) is ruim. Mooie en snelle liften die prima op elkaar aansluiten. Voor de gevorderde skiër is er weinig uitdaging. Het is bij uitstek een skigebied voor het hele gezin. Het enige nadeel wat wij kunnen bedenken van het skigebied is dat het niet echt heel hoog is dus kans op mindere sneeuwcondities dan gebieden die tot 2400/2700m gaan.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2017
Scheffau am Wilden Kaiser scoort een 9,2 uit 10, op basis van 42 reviews