Pension Haus an der Isar

PensionWeer vandaag23°12°
Pension Haus an der Isar

1 review over Pension Haus an der Isar in het Nederlands

2008

Wij gaan reeds 11 jaar naar Scharnitz bij de familie Schweitzer. Deze mensen zijn als familie geworden. Niets is hen teveel om u een geslaagde vakantie te bezorgen.

Zeer kindvriendelijk.

De kamers zijn zeer net, je zou er van de grond kunnen eten.

Een zeer grote aanrader!!!!!!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Haus an der Isar in Scharnitz, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Haus an der Isar zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Pension Haus an der Isar scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.